Auttakaa. H&M

Eli olen tilannut sieltä housut ja olen tiliasiakkaana. Nyt tuli se lasku. Lasku on 26,58?.
Palautin housut, jotka maksoi 19,90 (postikuluineen 24,69?).

Paljonko minä nyt maksan sitä laskua? Auttakaa joku osaavampi.
 
No jos sä sieltä ei mitään vaatteita ota, niin ei sun kuulu maksaaa postikulujakaan. Tili-asiakkuudesta en tiedä, mut itse olen lasku-asiakas, enkä kyllä maksa laskutuslisääkään, jos en mitään paketista ole ottanut.
 
Jos sul on tilillä muita maksuja niin sit tietysti tilinhoitomaksu myös maksuun mut jos palautit kaikki ni eihän sun tilillä oo mitään maksuja niin miks pitäis maksaa tilinhoitomaksu? En mä tiedä.... vaikeeks menee :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:19 Satu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:09 kidetär kirjoitti:
Postikulut sä varmaankin joudut maksamaan. Mut tilinhoitomaksua minä en maksaisi. Siis pelkät postarit vaan maksuun!!!!!!!
Miksi postikulut pitäisi maksaa, jos ei housuja ota?
Mä vaan ajattelin kun H&M on ne housut lähettänyt niin ne veloittaa postarit.. en tiedä kun ei ole omakohtaista kokemusta.. mut hyvä tietää jatkos et ei sit itsekään maksa postareita :)
 
Itse olen myös miettinyt tuota että pitääkö postikulut maksaa jos palauttaa kaikki tuotteet? Olen kerran maksanut postikulut kun palautin kaikki tuotteet, en muista mistä postimyynti firmasta oli kyse, mut ei ne ainakaan palauttanut mulle rahoja takaisin, eli kai ne postikulut pitää maksaa?!!!

 

Yhteistyössä