Auttakaa hädässä olevaa!!!

Kotona on riitaisaa. mies töissä melkeinpä koko ajan ja vapaa aika jää pariin tuntiin viikossa.. Meillä on kaksi pientä lasta enkä enää tiedä mitä tehdä. Tuntuu ettei rakkautta ja intohimoa ole enää ollenkaan! tai oikeastaan sitä ei enää ole. Miehen puolelta ainakaan. siihenhän voi olla useita syitä mutta jos toista rakastaa ja haluaa niin kyllä sitä yleensä ottaa sen minkä haluaa.
Oon ite todella väsyny yksinäisyyteen ja ainiaaseen odottamiseen. oon harkinnut eroa ja siitä on ollut jopa puhetta enkä todellakaan tiedä mitä tehdä?!?! ja tuun Hulluksi!?!
:'(
 
imettäjä78
tuo on kyllä kinkkinen juttu.Minusta jos iskällä ja äiskällä ei mene hyvin,niin se ei ole myöskään lapsille hyvä.Et jos tuntuu,et sulla on parempi olla ilman miestäsi,niin minusta kannattaa erota.Tai jos miehesi lupaa olla kotona perheensä kanssa,niin yrittäkää vielä.Miten olis vaikka kahdenkeskinen viikonloppu tai jotain kivaa yhdessä.Voimia sinulle!! :heart:
 
Olethan suoraan kertonut omista tunteistasi miehellesikin? Meillä ei ainakaan mitkään epäsuorat ja kiemuraiset viestit mene perille, joten härkää sarvista! Onko miehelläsi sellainen työ, että voisi vähän löysentää työtahtia? Omalle ukkokullalleni olen ainakin nätisti ilmoittanut, että turhia tunteja ei sitten tehdä, koska lapset haluavat nähdä myös isäänsä (ja minäkin tietysti). Oma mieheni on ihan normaalissa kuukausipalkkatyössä, ja olen sanonut, että rahaa sieltä ei tule sen enempää, vaikka tekisi pitkää päivää ja sitä paitsi yritys ei kaadu siihen, että mies tekee vain kahdeksaa tuntia päivässä. Toivottavasti tilanteenne ei kuitenkaan ole niin paha, että tarvitsee eroa harkita :( Voimia sinne kovasti! :hug:
 
väsymys voi aiheuttaa haluttomuutta ja sitä on joskus tai aina niin väsynyt ettei edes ajattele miten toinen jaksaa tai jaksaisi panostaa suhteeseen. jos olet jo yrittänyt kaikki mahd. ja haluat suhteeseen muutosta niin sitten on vain se viimeinen vaihtoehto
 

Yhteistyössä