Auttakaa ;( laitoin viestin ihanalle miehelle ja se

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
laittanut mulle sydäntä takasin. Keräsin kauheesti rohkeutta että uskallan laittaa sille sen pususydän emojin. Kyllä se heti vastas mut ei laittanut takas sydäntä. Eikö se ole kiinnostunut?
 
vierailija
Vaikutat varmaan sen miehen mielestä liian innokkaalle.. Pususydänrakkaushymiöitä laittelet niin taisihan tuo säikähtää jos kerran kauhistuneen naaman laitto takaisin.
 
vierailija
Se naama oli eka sellanen hämmästynyt/kauhistunut sen jälkeen punastui ja meni noloksi. Onko ihan tosi paha ja kaikki menetetty? Miks se sitten vielä toissapäivänä halus lähtee kahville
 
vierailija
Päivitystä tapahtuneeseen Laitoin uudenbviestin tänään kun ajattelin ettei mulla oo mitään menetettävää. Laitoin uhkauksen että vittuperkele häivy mun elämästä helvettiin. Jos et nyt tuu tänne nii voit painua helvettiin. No se tuli?!? Kiinnostaako sitä nyt oikeesti?
 
  • Tykkää
Reactions: miukumaisa
Päivitystä tapahtuneeseen Laitoin uudenbviestin tänään kun ajattelin ettei mulla oo mitään menetettävää. Laitoin uhkauksen että vittuperkele häivy mun elämästä helvettiin. Jos et nyt tuu tänne nii voit painua helvettiin. No se tuli?!? Kiinnostaako sitä nyt oikeesti?
hehhee.. olen tehnyt ihan saman. Tossa se nyt pötköttää ipana kainalossa ja potee flunssaa. Täällä toimi :) mä kannatan riskien ottamista, tietää tehneensä kaikkensa.
 

Yhteistyössä