Auttakaa miesasiassa pliis

  • Viestiketjun aloittaja arrrgh
  • Ensimmäinen viesti
arrrgh
Sinkku siis olen ja oli tuossa perjantaina yhden illan juttu puolitutun miehen kanssa. Nyt tässä pähkäilen että uskallanko ottaa yhteyttä vai en. Johtuu siis siitä että mulla on huonoja kokemuksia siitä kun olen ollut aloitteellinen, pakit on tullu useasti. Mies on mua nuorempi eikä varmaan haaveile vakisuhteesta mutta kannattaisko yrittää kuitenkin? Vai odottaa että hän ottaa yhteyttä. Äh miten vaikeeta.
 
tartte pelätä =)
Mun mielestä kannattaa ottaa yhteyttä. Tosin tänään on tiistai, mutta voisit vaikkapa keskiviikkona ottaa yhteyttä. Jos haluat vähän ootattaa =D Et voi voittaa mitään olemalla ja odottamalla. Eihän se tartte ku vaikka kahveja ehottaa tai jotain.
 
ap
Noh kyllä mä sain puhelinnumeron ja lähetin yhden viestin ja sain vastauksenkin. Ja tekis mieli tavata toistekin "sen" merkeissä mutta mutta mutta... Ei ole niin yksinkertaista.
 
muuttanut
No jos laitoit jo yhden viestin, niin on ainakin mun mielestä pallo vähän niinkuin sillä kaverilla. Eli jos alat pommitella, ei anna välttämättä hyvää kuvaa jos olet "liian" kiinnostunut
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
No jos laitoit jo yhden viestin, niin on ainakin mun mielestä pallo vähän niinkuin sillä kaverilla. Eli jos alat pommitella, ei anna välttämättä hyvää kuvaa jos olet "liian" kiinnostunut
No sitähän minäkin. Jospa mä odottelisin ja jos ei ala kuulua niin laitan jossain vaiheessa viestiä ja kyselen kuulumisia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ¤:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤:
onko teillä muuta yhteistä kuin "se"?
No ei ainakaan vielä. Pari kertaa tavattu. Yhteisiä kavereita on.
paremmat mahikset olisi, jos teillä olis jotain muutakin yhteistä.
Tottapuhuen en tunne tyyppiä kovin hyvin. Se mitä tapahtui, yllätti mut täysin. Enhän mä edes harrasta sellaista. Siis yhden illan juttuja.
 

Yhteistyössä