AUTTAKAA MINUA TÄN ASIAN KANSSA !!!!

siis kyseessä olisi miehen synttärit! sellä on muutaman kuukauden päästä synttärit ja en haluaisi ihan tavalliset vaan jotenkin et se muistaa pitkän pitkän aikaa ne yllätys synttäri!!

mikä olisi neuvoksi auttakaa minua en keksi mitään sellasta jolla yllättäisin mieheni..

rakastan miestäni yli kaiken :heart: ei oikein keretä olla yhessä kun meillä on kaksi lasta ja miehellä on pitkät työ päivät. viimeksi oltiin kahestaa 2004 vuonna kun mentiin naimisiin :heart: :)
 
Vieras
Lapset hoitoon tietysti, ja varaat jonkun kylpyläviikonlopun tai hotellin tms. ja vietätte luksusaikaa kahdestaan.
Tietty, jos mies ehtii lastenkin kanssa olemaan vähän, niin meette koko perheellä viettämään lomaa!
Miehen työnantajan kanssa kannattaa jutella, että saa silloin vapaata, jos miehellä on viikonlopputöitä tai jos ajattelit, että viikolla saisi ylimääräistä vapaata.
Jos mies tykkää jääkiekosta tms. voisit hommata liput matsiin ja sitten hotelliin yöksi tms. Riippuu niin paljon siitä,
mistä mies tykkää. Miehen ehdoilla kuitenkin, kun hänen synttärit!
 
Minttumaari
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Lapset hoitoon tietysti, ja varaat jonkun kylpyläviikonlopun tai hotellin tms. ja vietätte luksusaikaa kahdestaan.
Tietty, jos mies ehtii lastenkin kanssa olemaan vähän, niin meette koko perheellä viettämään lomaa!
Miehen työnantajan kanssa kannattaa jutella, että saa silloin vapaata, jos miehellä on viikonlopputöitä tai jos ajattelit, että viikolla saisi ylimääräistä vapaata.
Jos mies tykkää jääkiekosta tms. voisit hommata liput matsiin ja sitten hotelliin yöksi tms. Riippuu niin paljon siitä,
mistä mies tykkää. Miehen ehdoilla kuitenkin, kun hänen synttärit!
Tässähän näitä hyviä ideoita sulle annettiinkin ;o)
 
XXS
Minä järjestin omalle miehelleni synttäribileet niin, että vein hänet ensin hohtokeilaamaan, jonne oli kutsuttu myös joukko ystäviämme. Sen päälle meille oli varattu sauna ja saunan päälle mentiin illalliselle koko joukolla. Etukäteen olin vienyt sinne keilaus/saunomispaikalle miehen vaatteet ravintolareissua varten, koska kyseessä oli ylläribileet. Mies tykkäsi kovasti ja innostui samalla keilauksesta kovasti.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja little pony:
mieheni ei tykkää yhtää baari reisuista ja yleenssä ei koko baarista, ukkoni on raitis ihminen.

No eihän kylpylässä tai keilaamassa tai hotellissa, elokuvissa, jääkiekkomatsissa tms. ryypätä tarvitsekaan! Miksi takerrut baarijuttuun, kun muitakin ideoita heitettiin!?
 
LLL
Kun on niin vaikeeta niin pistä kaminateltta pihaan pystyyn ja vie ukkos sinne. Voitte itkuhälyttimellä kuunnella lapsia ja juoda mehua. Siinä teille ikimuistoiset synttärit :)
 
moukka
Liekö moukkamaista mutta mä järkkäisin Tallinan reissun ja lapset hoitoon. Tai luultavasti järkkäisin reissun kesäksi mutta se olisi nyt jo valmiina paperilla. Sellainen laivareissu. Miehet yleensä tykkää sellasista kaljan makuisista reissuista. Toisaalta kaverit ja viina on tärkeitä joten kutsu ne johonkin paikkaan ja tarpeeksi juomaa ja siinähän se on. Siis ukot tietty morsiamien kanssa.
 
Mä vein mun miehen yhtenä vuonna katteleen rallia monen sadan kilsan päähän kotoo, jäätiin hotelliin yöks, ruokailu, ja sit käytiin viel koskenlaskussa (oli siis kesä ) mut just se et oli kans mies ketä ei vois baarit ja viina kiinnostaa.. sithän on noita monia aktiviteetti juttuja (myös sisätiloissa ) jotka on kans ihan kivoja..
 

Yhteistyössä