auttakaa

  • Viestiketjun aloittaja mitä teen
  • Ensimmäinen viesti
NOKIAN KÄNNY

mÄ AINAKIN TIESIN, ETTÄ SPERMAA TULEE KOKO YHDÄN AJAN.MUISTAN OIKEIN ERITYISEN HYVIN SEN.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2006 klo 16:48 pahasilmä kirjoitti:
Mä oon sitä mieltä, että koulujen terveysvalistuks4essa on suuria aukkoja. Vai miksi muuten 16 vuotias tulee vahingossa raskaaksi? En minäkään kaikkea tarpeellista tiennyt silloin kun tulin itse raskaaksi, vaikka olinkin jo 18. Ei koulussa oltu kerrottu edes sitä, että spermaa tulee jonkun verranb koko yhdynnän ajan. Se on aika kitkerää, kun on ollut aina tosi kiltti ja sitten tulee raskaaksi ekasta kerrasta.


Inhottava tuollainen asenne, että miksi sossu pitäisi huolta ihmisestä, joka on erehtynyt. Niin... Miksi pitäisi antaa tukea kenellekkään? miksi hampaatonta ihmistä syötetään? Miksi alkoholisteja autetaan? Miksi vauvoja imetetään? Hoitakoot itse itsensä, mokomat avuttomat ja puutteelliset! Tämä on täydellisten maailma!!!! Miten täältä pääsee pois?
 
yksi isi vain
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2006 klo 12:47 äiti kirjoitti:
ihan mielenkiinosta kysyisin sulta ap että millä olet aikonut lapsen elättää?? sossullako?? koska tuskin kukaan haluaa kauheasti töihin 17v millä ei ole mitään koulutusta ja työkokemusta?? kun asia on vaan niin että se rakkaus ei yksin riitä!! en ole mikään saarnaava täti mutta väitän että omaan kyllä paljon enemmän elämän kokemusta kuin sinä!! niin julmaa kuin onkin hengen voimalla ei elä ja sossust rahan haku ei ole vastuun ottamista!! se on tarkoitettu väliaikaiseen hätään!! oletko miettinyt mitä kaikki maksaa!! meneppä huviksesi katselemaan!!
olet nimenomaan se saarnaava täti. Miksi vedät herneen nenääsi?
 
yksi isi vain
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 00:42 sanna kirjoitti:
Jo se ettet uskalla vanhemmillesi kertoa asiasta todistaa sinun vielä itsekin olevan täysi lapsi.
Mietihän asiaa uudelleen, haluatko lapsellesi todella noin lapsellisen ja kokemattoman äidin? Elä nuoruutesi täysillä, lasten aika on sit myöhemmin. Vanhempana tajuat itsekin mitä tarkoitan. Abortti on joskus viisautta ja ainoa järkevä vaihtoehto!
Abortti on viisautta? Sehän on murha, ei voi ymmärtää noin järjettömiä ajatuksia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 15:17 mitä teen kirjoitti:
kysyn teiltä olen 16.v muija ja sain just tietää et olen raskaana poikakamu tietää ja haluaa vauvan niin kuin minä myös mutta miten asian kerron vanhemmilleni auttakaa joku please!!!!!!
Just näin... Etkö harkitsisi aborttia kun et ole valmis edes vanhemmilles kertomaan? Voi teitä lapsia... :headwall:
 
yksi isi vain
mietipä sinäkin parahin saaga, mitä jos sinut olisi abortoitu? Vai oletko kenties aivan eri asia, arvokkaampi ihmisenä kuin se syntymätön lapsi joka kasvaa kohdussa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 08:42 yksi isi vain kirjoitti:
mietipä sinäkin parahin saaga, mitä jos sinut olisi abortoitu? Vai oletko kenties aivan eri asia, arvokkaampi ihmisenä kuin se syntymätön lapsi joka kasvaa kohdussa?
Ehkä olisikin ollut parempi että mut olisi abortoitu, koska mulla oli kurja lapsuus! Oon todellakin sitä mieltä että parempi olla syntymättä ollenkaan kun syntyä huonoon perheeseen, joita suurin osa teiniperheistä on.
 
äiti-87
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 13:55 Saaga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 08:42 yksi isi vain kirjoitti:
mietipä sinäkin parahin saaga, mitä jos sinut olisi abortoitu? Vai oletko kenties aivan eri asia, arvokkaampi ihmisenä kuin se syntymätön lapsi joka kasvaa kohdussa?
Ehkä olisikin ollut parempi että mut olisi abortoitu, koska mulla oli kurja lapsuus! Oon todellakin sitä mieltä että parempi olla syntymättä ollenkaan kun syntyä huonoon perheeseen, joita suurin osa teiniperheistä on.
ai sinä olet jo tännekin ehtinyt viisauksia jakelemaan :) olen toki samaa mieltä kanssasi siitä että abortti on hyvä vaihtoehto jos todella on itse sitä mieltä ettei ole valmis huolehtimaan lapsesta.. mutta mielestäni tässä viestissä ei ollu kyse siitä vaan kaivattiin tukea siinä asiassa kuinka kerrotaan vanhemmille.. meillä ainakin oli tosi vaikeaa kertoa vanhemmille tai kenellekkään raskaudesta ja se ei todellakaan johtunut siitä etteikö oltaisi lapsia haluttu tai että oltaisiin epäilty mitä vanhemmat ajattelevat.. olisi kiva tietää kuinka täydellinen äiti itse olet kurjan lapsuutesi jälkeen!?? vai oletko edes äiti?? kun ihmettelet ja haukut täällä kaikkiä joiden ikä ei miellytä tai jotka uskaltavat kysellä neuvoja...
 
yksi isi vain
[/quote]

Ehkä olisikin ollut parempi että mut olisi abortoitu, koska mulla oli kurja lapsuus! Oon todellakin sitä mieltä että parempi olla syntymättä ollenkaan kun syntyä huonoon perheeseen, joita suurin osa teiniperheistä on.
[/quote]

Eiköhän se ole niin, että ihmisellä ei ole valtaa eikä oikeutta päättää siitä kuka saa elää tai kuolla. Jokaisen meistä on kuitenkin Jumala luonut. Sunkin elämälläs on tarkoitusta, vaikka susta tuntuukin, että lapsuus on ollut kurja. Se, että vanhemmat ovat nuoria, ei tee heistä huonoja vanhempia. Eiköhän se niin ole, että jokainen meistä on aivan omanlainen tapaus, eikä meitä voi lokeroida iän perusteella hyvyys/huonous -järjestykseen.
 
Joo kyllä on järkevää touhua..ei huh..huh.
Ei siinä mitään että on nuori jos lapsen saa tiedän sellaisia nuoria jotka tietävät vastuunsa ja kantavat ne eikä luule että sossusta antavat apua ei todella anna.Ne näkee kuinka nuorityttö joka on tullut raskaaksi ei pysty huolehtimaan lapsestaan ja hyvässätapauksessa ottavat teidät silmätikuiksi. Pahimmillaan ottavat lapsen huostaan. Turha kirjoittaa että minä en tiedä mistä puhun..kun minä todellakin tiedän!! auttanut ystävää tälläisessä tilanteessa. Itse odottelen esikoistani. Mieheni on töissä. Minä olen alkuraskauteni kotona koska työ on rankkaa ja sitä ei suositella nyt ettei mene kesken. En ikinä mene sossuun vinkumaan apuja. Me pärjäämme loistavasti vaikka välillä tiukkaa olisikin. Voisitteko lapset vähän ajatella pidemmälle. Älkää ajatelko itseänne vaan tulevia lapsianne! jaksatteko ja pystyttekö antamaan lapsillenne sen minkä he tarvitsevat?. :kieh:
 

Yhteistyössä