AUTTAKAA!

Mieheni ehdotteli mulle eilen, että hän haluaisi dildoa peppuunsa. Tämä oli mulle shokki ja haluankin kysyä, onko hän teistä BI vai mistä on kyse. En itse tiedä asiasta ja seksi loppui eilen siihen. Me ei olla paljoa puhuttu seksistä, mutta toi tuli kyllä todella yllätyksenä Onko se normaalia...auttakaa nyt. t. tiedoton äippä
 
Miten asiaan pitäisi suhtautua riippuu varmasti siitä miten kokeiluhaluisia te yleensä olette ja miten monipuolista seksielämäänne on..Meillä vallitsee tyyli nopeasti pimeässä peitonalla ;) ja voisin kyllä olla tosta ehdotuksesta hiukan hämmillään.Mutta eiköhän parasta olisi että kysysit mieheltäsi mitä hän oikein haluaa ja sinulta odottaa..Ja ei ole pakko suostua...
 
Mima75
Varmasti pistäs jauhot suuhun mullekin tollanen ehdotus. Mut luulisin, että olisin loppujen lopuks iloinen, että mies uskaltaa olla rehellinen. Ei tarvis lähtee kaupungille hakeen dildoo pyllyy... :D ...vitsi vitsi...
Nythän voit itsekin uskaltautua kertomaan jonkun toiveen/fantasian!
 
nti J
Ei ainakaan kannata teilata täysin miestäsi jos hän ehdottaa jotakin noin henkilökohtaista. Enkä nyt tarkoita että heti pitäisi kauppaan rynnätä, mutta sulattele asiaa.
Eikä tarkoita sitä että olisi homo tai mitään sen suuntaista. toiset vain nauttivat erilaisista asioista kun toiset.
 
toi liittyy suoraan miehen anatomiaan, sillä eturauhanen on miehillä pepussa(vastaa melkein naisen g-pistettä)

Suurin osa miehistä nauttii tai nauttisi eturauhasen stimuloinnista, joten ei tarvitse olla yhtään järkyttynyt. Asialla ei ole mitään tekemistä homouden tai bi- suuntautuneisuuden kanssa. Meillä mies tykkää pepun stimuloinnista suuresti ja niin myös minäkin. Meillä jutellaan asioista avoimesti ja voin vakuuttaa, ettei mieheni ole kiinnostunut miehistä seksuaalisesti. Riemukkaita hetkiä yhdessä ja kokeile miehesi kanssa pepun stimulointia, niin voi seksielämänne muutenkin saada uuden piristeen t. äippä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:56 äippä kirjoitti:
toi liittyy suoraan miehen anatomiaan, sillä eturauhanen on miehillä pepussa(vastaa melkein naisen g-pistettä)

Suurin osa miehistä nauttii tai nauttisi eturauhasen stimuloinnista, joten ei tarvitse olla yhtään järkyttynyt. Asialla ei ole mitään tekemistä homouden tai bi- suuntautuneisuuden kanssa. Meillä mies tykkää pepun stimuloinnista suuresti ja niin myös minäkin. Meillä jutellaan asioista avoimesti ja voin vakuuttaa, ettei mieheni ole kiinnostunut miehistä seksuaalisesti. Riemukkaita hetkiä yhdessä ja kokeile miehesi kanssa pepun stimulointia, niin voi seksielämänne muutenkin saada uuden piristeen t. äippä
Juuri näin toimitaan meilläkin ja molemmat nauttii. Suosittelen muillekin äideille miehen eturauhashierontaa. Kyllä seksi aina maistuu miehelleni ja laukeaa pian, jos peppua stimuloin, nam
 
ananas
Joo-o, tulipa samanmoinen tilanne tossa jokin aika sitten eteen. Mies koittanut kyllä ennenkin laittaa mun sormea omaan pyllyynsä. Nyt sitten oikein pyytämällä pyysi ja voi että minkä nautinnon hän sai ja minä sen jälkeen :) Ja ei todellakaan ainakaan mun mies ole toisista miehistä kiinnostunut.
 

Yhteistyössä