Auttakaahan... Rattaat+seisomalauta

Mae
Mä nyt kovasti mietin seisomalaudan ostoa.... Esikoinen on kyllä jo 3v7kk, mutta hänellä astmakin ja esim. kerhomatka on jo suuntaansa 3km.
Kuitenkin itse haluaisin kävellä myös ihan lenkkejä rattailla, mutta en voi kuitenkaan esikoisen kanssa sitä lenkkeilyksi kutsua jos hän kävelee.

Onko tuon ikäinen liian iso seisomalautaan? vai pitääkö sitten vaan lenkkeillä silloin kun miehellä vapaapäivä...

Ostaako vai eikö? Siinä mun pulma, auttakaahan te minua.
 
vieras
Entä jos esikoinen pyöräilis? Näin meillä. Astman ei pitäisi olla este liikunnalle, päinvastoin sitä suositellaan. Onko lääkitys kunnossa, jos hänellä on hankaluuksia harrastaa liikuntaa?
Meidän tytöllä on astma, mutta silti hän pystyy pyöräilemään, hiihtämään, luistelemaan jne jne. Jossain vaiheessa meidän tytölle tuli rasituksessa oireita, mutta nyt lääkitys on kunnossa ja hän voi ihan normaalisti tehdä kaikkea mitä terveetkin lapset.
 
Mae
Eli mä en ihan pöllöltä näytä tuolla, jos laitan ton esikoisen siihen ;)

Kun pulkka olis nyt tosi hyvä, mutta kun pirut hiekottavat täällä jalkakäytävät niin, ettei pienintäkään kohtaa ole ilman hiekkaa. Eli se ei siis onnistu.
 
minä juuri ostin meille seisomalaudan ja tyttö täyttää kesäkuussa 4v. ei hän jaksa kävellä tuota matkaa mikä meiltä on kauppaan ja ei vielä kunnolla osaa pyöräilläkkään niin tuo oli paras vaihtoehto.
 
Mae
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entä jos esikoinen pyöräilis? Näin meillä. Astman ei pitäisi olla este liikunnalle, päinvastoin sitä suositellaan. Onko lääkitys kunnossa, jos hänellä on hankaluuksia harrastaa liikuntaa?
Meidän tytöllä on astma, mutta silti hän pystyy pyöräilemään, hiihtämään, luistelemaan jne jne. Jossain vaiheessa meidän tytölle tuli rasituksessa oireita, mutta nyt lääkitys on kunnossa ja hän voi ihan normaalisti tehdä kaikkea mitä terveetkin lapset.
Sepä se, kun lääkitystä ei olla saatu kaikesta huolimatta kohdilleen. Nyt on vielä lisäongelmana nielurisat, joita odotellaan poistettaviksi.
Pyöräilykin on vielä vähän hakusessa, joten tuo 3km tuntuu liian pitkältä matkalta siihen. Etenkin kun kiinnostus pyöräilyyn on vasta alkanut, niin en haluaisi sitä heti "tappaa" liian pitkällä matkalla.
 

Yhteistyössä