auttakee minnuu.....

olen yrittäny vertailla noita laihdutuskuureja ja kysellyt kavereilta erilaisia diettejä, mutta kaikki aina kertoo jotain nettisivuja missä on sivukaupalla tekstiä joita en jaksa lukea! :(
laihdutusvimma on kova kun töihin paluu häämöttää ja haluaisinkin nyt jos joku ystävällisesti kertoisi LYHYESTI jonkin hyvän dieetin kiloja on ylimääräista n.20! harrastan pyöräilyä viikossa noin 20km, muita liikuntamuotoja ei oikeestaan oo kun esim. kävely tai juoksulenkeistä en tykkää! ja älkää nyt kukaan vetäkö tästä herneitä nenään, HEI ei oo pakko lukee näitä laihduttajien ruikutuksia.... :kieh:
 
kesälaihis
Minä diettaan Nutrilettin/Naturdietin patukoilla ja jauheilla. N. 4 tai 5 annosta päivässä jompaa kumpaa, sisältää kaikki tarvittavat ravintoaineet joten ei ala huimata urheillessakaan. Kaloreita kuitenkin vähän. Suklaajauhe on minulla käytössä ja patukoita aina pikkunälkään päivän mittaan. Kuuden jälkeen illalla en ole enää syönyt mitään, ellei sitten ole joku urheilujuttu juuri silloin jonka varalta tankkaan.

Käy vaikka tuolta www.naturdiet.fi kattomassa. Selkeät sivut, joille voi luoda oman painonhallintaohjelman.

Minulle tämä on sopinut kun olen melkoinen herkkusuu. Saa makeaa mahantäydeltä eikä tarvitse nakertaa salaatinlehtiä. Lisäksi tietysti pitää juoda paljon vettä. =)

Kyllä tässä oppii paremmalle syömisrytmille, kun kellosta kattoo että milloin patukan taas nappaa. Pidän aina välillä näitä patukka kuureja ja kyllä lähtee paino putoamaan kun ylimääräiset napostelut jäävät pois. Vaikuttaa sitten normaaliinkin syömiseen kun on maha tottunut vähällä kiitolliseksi ;)
 
kesälaihis
Ihan ruokakaupoista voi ostaa noita Nutriletteja ja Naturdietia. Hintaa niille tulee 1-2,5 euroa per ateria. Ei mun mielestä kallista kun vertaa monipuoliseen ruoka-annokseen. Tai vertaa joihinkin paastoihin johon tulee vitamiinien hinnat siihen päälle. Tosin isona kertaostoksena voi tuntua paljolta kun ostokset maksavat saman verran kuin puoli kärryllistä tavaraa... Mutta sehän korvaakin omalta osalta ruuan kokonaan.

Meidän kaupungin cittarissa on ollut tuo Naturdiet-jauhe 19.90/pkt jo kauan. Patukat on pari euroa, Nutrilettin tuplapakkaus tulee meillä päin halvimmaksi kun maksaa jotain kolmisen euroa.

Isoissa kaupoissa on yleensä ollut halvin hinta. Ostin itse varastoon kun yksi pieni ruokakauppa lopetti toimintansa ja myi alennettuun hintaan koko liikkeen tyhjäksi :)
 
melle harmaana
meikäläinen on nyt tutkaillut asiaa vähähiilihydraattinen dieetti ja lukemani perusteella (ja kokemani) sopii mulle. Tänään täys viikko takana ja sitä myötä 2 kiloa lähtenyt... Vielä on matkaa 19 kiloa tavoitteeseen... :whistle: :whistle:
 
www.karpit.net, sieltä enemmän tietoa...

karkeasti ottaen, perunat, viljat, sokeri yms.. pois, rasvaa lisää vaikka pullon suusta nautiskellen (tosin tiettyjä rasvoja pitää välttää) Karppien sivuilta saat paaaaaljon tietoa!! Ota ensin selvää lukemalla ja aloita sitten, sillein on parasta. ja kysele siellä aloittelevien palstalla ja lue ruokapäiväkirjoja. Tsemiä! :wave:
 

Yhteistyössä