Avaa tämä VAIN jos olet mies ;)

[QUOTE="lakana";24234515]A ehdottomasti, ex ukkos näkee kuinka säälittävän epätoivoinen olet.[/QUOTE]

Miks kaikki ajattelee heti, että olen epätoivoinen???Ainoa minkä tosta epätoivoinen sanasta voi ottaa käyttöön on toi: Epä. Vihaan epäoikeudenmukaisuutta!!!
 
[QUOTE="vieras";24234541]valtavasti miehiä palstalla. melkein 400 kertaa avattu tämä vain miehille tarkoitettu ketju[/QUOTE]

Heh...no ehkä miehet ei tohdi kirjoittaa palstamammamammuttien palstalle tai sit täällä naiset vain on sellaisia tavallisia ämmämäisiä urkkijoita, jotka haluaa työntää sorkkansa joka asiaan :D No anyway otan HYVIÄ neuvoja vastaan myös naisilta ;D
 
"Woman"
No otapa hyvä neuvo vastaan: keskity mahdollisiin uusiin miehiin ja suhteisiin ja jätä ne kaikki exät ja exän puolikkaat (viittaan siihen "melkein" exään, jonka kanssa sulla oli lyhyt mutta kiihkeä suhde ja jota vokottelit ylppäreissä) unholaan. Siirry eteenpäin, eiks juu.
 
[QUOTE="Woman";24234602]No otapa hyvä neuvo vastaan: keskity mahdollisiin uusiin miehiin ja suhteisiin ja jätä ne kaikki exät ja exän puolikkaat (viittaan siihen "melkein" exään, jonka kanssa sulla oli lyhyt mutta kiihkeä suhde ja jota vokottelit ylppäreissä) unholaan. Siirry eteenpäin, eiks juu.[/QUOTE]

EIKÄ :D just samoihin aikoihin facessa nyksä kysyy multa että millonka laitetaan hynttyyt yhteen??:D:D:D
 
"vierailija"
Sinisulka, etkö just kirjoittanut jossain et seuraavalla tapaamisella nyksäs kaa vauva alkuun..? Juupa juu, toivon tosiaan että olet provo (niin kuin varmaan oletkin, ja hiton hauska sellainen), koska tyhmempää ihmistä kuin sun aloitukset antaa ymmärtää saa hakea.
 
woman2
[QUOTE="Woman";24234602]No otapa hyvä neuvo vastaan: keskity mahdollisiin uusiin miehiin ja suhteisiin ja jätä ne kaikki exät ja exän puolikkaat (viittaan siihen "melkein" exään, jonka kanssa sulla oli lyhyt mutta kiihkeä suhde ja jota vokottelit ylppäreissä) unholaan. Siirry eteenpäin, eiks juu.[/QUOTE]

Peesi, viisas nainen toi woman.
 
Sinisulan exä
Mä lupaan jättää nyxän kotiin, jos sä lupaat antautua mulle ja rakkauden iloille;)
Palataan yhteen, oon ollu niin typerä kun oon kuvitellu voivani elää ilman sua!
 
"Woman"
Alkuperäinen kirjoittaja Sinisulan exä;24234647:
Mä lupaan jättää nyxän kotiin, jos sä lupaat antautua mulle ja rakkauden iloille;)
Palataan yhteen, oon ollu niin typerä kun oon kuvitellu voivani elää ilman sua!
Kerro nyt, KUKA sä niistä existä olet, palan halusta tietää!!
 
woman2
[QUOTE="Woman";24234659]Kiitos, siskoseni, naisissa on voimaa - voitais ihan laittaa joku palstapsykologien vastaanotto pystyyn ja auttaa mäessä monia avuttomia naisia![/QUOTE]

Kyllä. Käy hyvin, valmis kuin partiolainen.
 
Sinisulan exä
[QUOTE="Woman";24234664]Kerro nyt, KUKA sä niistä existä olet, palan halusta tietää!![/QUOTE]

Olen se, jonka nyxä on ok-näköinen farmaseutti... Kyllä se ny pitäis tietää;)
 
sinisulan exän nyxä
[QUOTE="vieras";24234835]Nyt huuhkajat muualle tästä ketjusta, otsikossakin jo lukee, että vain miehille!

A, koska hymyilevä ja iloinen nainen on aina kauniimpi.

t. mies[/QUOTE]

Mistä tiedät vaikka oisin mies?
 

Yhteistyössä