Avalla ja canalilla eri selostaja!

  • Viestiketjun aloittaja jaahas.
  • Ensimmäinen viesti
flippo
Jep, me ollaan maksettu, että kuulaan Mertarantaa. Kyllä se on hintansa väärti. Ei niinkään välttämättä omalta osalta, mutta mies katsoo 24/7 melkein koko ajan :)
 
"vieras"
Niin Antsa selostaa nää Suomen matsit Canalilla. Nauratti äsken kun vitsaili -12 silmälaseistaan :D
Taas? Eikö se vitsaillu jo viimepelissä samasta asiasta. Oikeestaan vitsailee mun mielestä jo vähän liikaa ja puhuukin koko ajan ihan järkyttävää vauhtia, ei yhtään rauhotu niin kuin ennen, silläki varmaan kauheet paineet olla hyvä ku sitä on niin mainostettu, että kannattaa ostaa Canal hänen takiaan.
 
sama vaikutelma
[QUOTE="vieras";26226147]Taas? Eikö se vitsaillu jo viimepelissä samasta asiasta. Oikeestaan vitsailee mun mielestä jo vähän liikaa ja puhuukin koko ajan ihan järkyttävää vauhtia, ei yhtään rauhotu niin kuin ennen, silläki varmaan kauheet paineet olla hyvä ku sitä on niin mainostettu, että kannattaa ostaa Canal hänen takiaan.[/QUOTE]

Me ei alistuttu ostamaan maksukortteja, vaan katsotaan ilmaiskanavalta. Ja Valko-Venäjä-pelissä mulle tuli sama fiilis Mertarannasta, että tuoreus tietyllä tapaa mennyt. Itse asiassa oon ollut positiivisesti yllättynyt noista ilmaiskanavien selostajista, ajattelin että ovat varmaan kuolemantylsiä luettelointityyliin papattavia kuivakkoja, mutta ihan hyviähän nuo ovat, Saukkonen ja tää joka tänään selostaa. Ei harmita yhtään, ettei ostettu maksukorttia.
 
flippo
[QUOTE="vieras";26226162]Oisin mielellään maksanu minäkin mutta ku ei näitä kisoja saa välttämättä edes rahalla näkymään, palveluntarjoajalta oli kortit loppu.[/QUOTE]

Todella harmillista! :/
 
flippo
Me ei alistuttu ostamaan maksukortteja, vaan katsotaan ilmaiskanavalta. Ja Valko-Venäjä-pelissä mulle tuli sama fiilis Mertarannasta, että tuoreus tietyllä tapaa mennyt. Itse asiassa oon ollut positiivisesti yllättynyt noista ilmaiskanavien selostajista, ajattelin että ovat varmaan kuolemantylsiä luettelointityyliin papattavia kuivakkoja, mutta ihan hyviähän nuo ovat, Saukkonen ja tää joka tänään selostaa. Ei harmita yhtään, ettei ostettu maksukorttia.
Ei varmasti harmita, jos ei tajua pelistä mitään. Nuo muut selostajat nimittäin sekoittaa pelaajia ja tilanteita yllättävän paljon. Ei alansa ammattilaisia todellakaan. Ja tämän tiedän siksi, että meillä katsotaan kaikki pelit, joten kuulaan myös muita selostajia. Yleensä tilanteet tajuaa jopa itse nopeammin, kuin selostajat.
 
"vieras"
Ei varmasti harmita, jos ei tajua pelistä mitään. Nuo muut selostajat nimittäin sekoittaa pelaajia ja tilanteita yllättävän paljon. Ei alansa ammattilaisia todellakaan. Ja tämän tiedän siksi, että meillä katsotaan kaikki pelit, joten kuulaan myös muita selostajia. Yleensä tilanteet tajuaa jopa itse nopeammin, kuin selostajat.
Nuo muut selostajat ei pysy yhtään kärryillä kuka pelaaja tekee kentällä mitäkin. Suomalaisista ehkä jonkin verran mutta ei ne muiden maiden pelaajia varmaan edes tiedä nimeltä, saati että näkisi nopeasti tilanteessa kuka siellä on kuten Mertaranta.
 
peesi
[QUOTE="vieras";26226239]Nuo muut selostajat ei pysy yhtään kärryillä kuka pelaaja tekee kentällä mitäkin. Suomalaisista ehkä jonkin verran mutta ei ne muiden maiden pelaajia varmaan edes tiedä nimeltä, saati että näkisi nopeasti tilanteessa kuka siellä on kuten Mertaranta.[/QUOTE]

!
 

Yhteistyössä