Avasin juuri siideritölkin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä nielen vain sylkeäni kun piti kiihkeästi meuhkata ylen pakolaisiltaa seuratessa. Olisi kyllä hyvä jos telkkarissa olis web-kamerat olkkareihin, niin SIINÄ sitä olisi kuulkaa keskustelua!
 
Mulla Sirdalud kuivaa suuta niin, että seuraavan päivän olen kieli kitalaessa kiinni. Kerran peräänajo kolarissa edellisenä päivänä oltuani erehdyin ottamaan 2 mg Sirdaludin aamulla, kun oli niskat niin kipeinä. Nukuin sen jälkeen ilta seitsemään.
Mulla noi 4mg toisinaan laittaa väsyttää, siks otan vaa illalla. Suuta ne kyllä kuivattaa. Yöllä jos herää nii on pakko juoda..
 
Osaako joku muuten selittää, miksi naiset juovat siideriä (ja joskus valkoviiniä), mutta miehet olutta ja viinaa?
Mä join joskus nuorempana vaan ja ainoastaan kaljaa ja viinaa. Siideri ei sitte uponnut, ei millään, eikä mikään viinikään. Sitte alko jossain kohti kaljan maku tökkimään, en kyenny juomaan sitä enää. Sama kävi viinalle, pelkkä maku saa puistattamaan.

Juon mä toki joskus jotain väkeviä, mut harvemmin.
 
Jos ja kun ne ovat 0,33 litran siidereitä ja maksavat 2 euroa kappale ilman panttia, niin rahaa on tähän mennessä palanut 10 euroa. Paljon halvemmalla ja pienemmällä pissahädällä olisit saanut sen humalasi esim. 6,50 euron viinipullolla.

Hph. Eihän se oo yhtään sama asia.

Vertaa nyt vaikka saunaolutta tai -siideriä saunaviinilasilliseen. Kuulostaakin typerältä!
 
vierailija
Uutuusmauista on ihana jaffaisen makuinen Golden Cup Orange! Aivan ihastuttava aidon appelsiinin maku. Mutta aamu kyllä lähtee useimmin käyntiin Upcider Extra Dry Apple Ciderillä. Et jos se uppoo, niin voi jatkaa. Mut jos ei niin takaisin sänkyyn.
 

Yhteistyössä