Avaudutaan taas?

On ihanaa kun se kesä tuli vihdoin, mutta v*ttu noita KÄRPÄSIÄ!!! |O

Yksi h*lvetin pjärse on nyt pörrännyt tossa ympärillä viimeisen puoli tuntia enkä saa sitä hengiltä kun en piru vie osu siihen! AAARRGHHHH!!! ...bzzz...bzzz...
 
Joo, täällä kävi tänään valtavan suuri PASKAkärpänen pörräämässä. Onneksi poistui samaa reittiä mitä oli tullutkin.
Sitten yksi megalomaaninen ampiainen pääsi hengestään, kun tunkeutui meidän huoneistoomme. :kieh:

Helle, ötökät ja ukkonen, niitä kesässä kammoan.
 
Joo, täällä kävi tänään valtavan suuri PASKAkärpänen pörräämässä. Onneksi poistui samaa reittiä mitä oli tullutkin.
Sitten yksi megalomaaninen ampiainen pääsi hengestään, kun tunkeutui meidän huoneistoomme. :kieh:

Helle, ötökät ja ukkonen, niitä kesässä kammoan.
Oi, ukkonen :heart:

Mutta helle ja ötökät... KILL THEM ALL!! |O (varsinkin hämikset, yääääh...)
 
Joo mua vituttaa ku mun täytyy olla Yksin tää vkl!! Todennäkösesti! Enkä oo kolmeen kuukauteen yhtää viikonloppuu ollu yksi! En tykkää! Äijä jumittanu pohjoseen duuniin.. Jos ei sit päätä ottaa huomen iltapäivällä lentoo etelään.. :D

Joo, isot on munki ongelmat.. :D
 
Joo mua vituttaa ku mun täytyy olla Yksin tää vkl!! Todennäkösesti! Enkä oo kolmeen kuukauteen yhtää viikonloppuu ollu yksi! En tykkää! Äijä jumittanu pohjoseen duuniin.. Jos ei sit päätä ottaa huomen iltapäivällä lentoo etelään.. :D

Joo, isot on munki ongelmat.. :D
Pöh, ei nyt ollut kyse ongelmien koosta, tänne on kaiken kokoiset ongelmat tervetulleita! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Heavyfreak
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26327218:
Meillä ois niitä perskärpäsiä, yksityisalue-kylteistä huolimatta jengiä ravaa meidän pihan poikki ja istuksii rappusilla :kieh:
Ja näemmä tuo naapuritontilla oleva kumpare on suosittu teinien kokoontumispaikka. Nice.
Voin lainata sulle vasikan kokoisia koiria pari? :D
 

Yhteistyössä