avautumista terveydestä sis.alapääjuttuja

No niin, mistä sitä nyt lähtis. Ihme alavatsakipua ja pistelyä viime viikon keskiviikosta lähtien, jonka jälkeen alaselkäkipua ja liitoskipuja ja pissavaikeuksia.

Lauantaina sain 5 päivän kuurin nitrofur-c virtsatieinfektioon, oireet jatkuivat jopa pahenivat ja menin sunnuntaina uudelleen sain toisen purkin samaa lääkettä ja käskyn syödä molemmat. Jonka jälkeen kontrollipissa näyte.

Tänään olisi loppunut saikku, mutta en kerta kaikkisesti kyennyt edes ajattelemaan töihin menoa joten menin terveysasemalle jossa hiukan erikoinen arvauskeskuslääkäri teki minulle gynekologisen tutkimuksen joka tuntui hyvin epämiellyttävältä.

Lisäksi määräsi otettavaksi jonkun näytteen tuolta alapäästä, se otettiin ihan sellaisella pumpulipuikon näköisellä hommelilla.

Joku reilu tunti sitten lekuri soitti ja kertoi minulle että alapäässäni ovat villiintyneet clue-solut ja että hän laittaa minulle sähköisen reseptin apteekkiin.


No siis haloo, alapäässä riehuu clue-solut, rakossa joku muu pöpö ja häpyliitokset paukkuu. Tässäkö on tätä keskiraskauden hehkua??? Kysyn vaan.

Totta kai olen helpottunut tiedosta jonka sain, mutta ei hajuakaan mistä noi kaikki vaivat oikein tulee. Eipä ole muissa raskauksissa ollut.


Onko kellään muulla ollut tämmöistä? Ja jos on niin miten vaikutti elämään ja ennen kaikkea saatiinko ne hoidettua pois?
 

Yhteistyössä