avoimista työpaikoista kysyn.

  • Viestiketjun aloittaja KOKEMATON.
  • Ensimmäinen viesti
KOKEMATON.
jos ilmoituksessa on: ppalkkaus: "sopimuksen mukaan"

voiko palkan siis itse määrittää?
onko kokemusta? vai onko se tes:sin mukainen tai alle. ei kokemusta tälläisestä?Mietityttää kun ei palkkaa mainita, että yritetäänkö tyhmää kusetaa. että jos vaikka tekis halvemmalla, kun saa itse palkan määrittää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Niissä paikoissa missä mä oon ollu niin toi on tarkottanut sitä että olen itse sopinut palkani (alle tesin ei mun mielestä silti voi mennä, en oo kyl varma)
onko ne eka ehdottaneet jotain ja sit neuvotellaan.. vai oletko itse ensin ehdottanut?
 
Lakitar
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Niissä paikoissa missä mä oon ollu niin toi on tarkottanut sitä että olen itse sopinut palkani (alle tesin ei mun mielestä silti voi mennä, en oo kyl varma)
Koskaan ei voi palkka mennä alle TESin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lakitar:
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Niissä paikoissa missä mä oon ollu niin toi on tarkottanut sitä että olen itse sopinut palkani (alle tesin ei mun mielestä silti voi mennä, en oo kyl varma)
Koskaan ei voi palkka mennä alle TESin.
mikähän mahtaa olla siivous alen tes..? tietääkö kukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Niissä paikoissa missä mä oon ollu niin toi on tarkottanut sitä että olen itse sopinut palkani (alle tesin ei mun mielestä silti voi mennä, en oo kyl varma)
onko ne eka ehdottaneet jotain ja sit neuvotellaan.. vai oletko itse ensin ehdottanut?
Ne on kysynyt palkkatoivetta ja mä oon kertonu, sit ne on tarjonnu vähemmän ja alettu neuvottelee
 

Yhteistyössä