avoin kirje sukupuolineutraalin avioliiton vastustajille

eiymmärrä
Mä en loppujen lopuksi pidä tuosta sukupuolineutraali- ilmaisusta yhtään. En koe, että sitä pitää korostaa mitenkään (tytöille prinsessaa ja vaaleanpun. ja pojille autoja ja sinistä) mutta sen karsiminen kokonaan... EI.
Mihin tämä maailma on menossa? Oikeasti voin sanoa, etten ole suppeamielinen edes, mutta kyllä, en kannata tätä yhtään.
Kirjoitetaanko kokonaan uusi raamattu, kun hei, me eletään tällä superuudistusta vaativalla 2000-luvulla. -onneksi se ei loukkaisi ketään (?). Ehei varmasti. Lapsista sen verran, kyllä uskon että hyviä vanhempia homotkin ovat, epäilemättä, mutta se ei ole luonnollinen tapa saada lapsia. Lapseen tarvitaan nainen ja mies /nykyään kyllä riittää nainen ja keinohedelmöitys.
Rakkaus on kaunis asia, mutta tämä menee hiukan yli nyt.
Minulla on poika, poikani tulee vanhempana tietämään, miten lapsia saadaan, mikä merkitys sanalla Äiti, imetys, arvot, laki, luonnollisuus, isä ja rakkaus on mm.
 
"rtee"
Alkuperäinen kirjoittaja eiymmärrä;24129947:
Mä en loppujen lopuksi pidä tuosta sukupuolineutraali- ilmaisusta yhtään. En koe, että sitä pitää korostaa mitenkään (tytöille prinsessaa ja vaaleanpun. ja pojille autoja ja sinistä) mutta sen karsiminen kokonaan... EI.
Mihin tämä maailma on menossa? Oikeasti voin sanoa, etten ole suppeamielinen edes, mutta kyllä, en kannata tätä yhtään.
Kirjoitetaanko kokonaan uusi raamattu, kun hei, me eletään tällä superuudistusta vaativalla 2000-luvulla. -onneksi se ei loukkaisi ketään (?). Ehei varmasti. Lapsista sen verran, kyllä uskon että hyviä vanhempia homotkin ovat, epäilemättä, mutta se ei ole luonnollinen tapa saada lapsia. Lapseen tarvitaan nainen ja mies /nykyään kyllä riittää nainen ja keinohedelmöitys.
Rakkaus on kaunis asia, mutta tämä menee hiukan yli nyt.
Minulla on poika, poikani tulee vanhempana tietämään, miten lapsia saadaan, mikä merkitys sanalla Äiti, imetys, arvot, laki, luonnollisuus, isä ja rakkaus on mm.
Ja perustat mielipiteesi homoliitoista siihen, että se ei ole luonnollinen tapa saada lapsia? Ja miten tuo höpötys siitä, että kerrot pojallesi imetyksestä liitty homoliittoihin?
 
Jatkanpa vielä...
Kohta täällä on pedofiilit hakemassa ikäneutraaleja uudistuksia.
Kaunis on idea loppujen lopuksi, mutta ette ymmärrä sitä, mitä kaikkea tuo aihe koskettaakaan.
 
"rtee"
Alkuperäinen kirjoittaja Jatkanpa vielä...;24129962:
Kohta täällä on pedofiilit hakemassa ikäneutraaleja uudistuksia.
Kaunis on idea loppujen lopuksi, mutta ette ymmärrä sitä, mitä kaikkea tuo aihe koskettaakaan.
Homoliitossa on kyse kahdesta täysivaltaisesta aikuisesta ihmisestä, jotka ovat suhteessa vapaaehtoisesti, rakastavat toisiaan ja haluavat mennä naimisiin. Pedofiliassa on kyse lapsen hyväksikäytöstä. Huomaatko, että näissä on aika hemmetin suuri ero?
 
eiymmärrä
Mies ja mies = vaikka kuinka harrastavat seksiä, he eivät saa lapsia. Nainen ja nainen = eivät keskenään saa lapsia. Luonnollisesti lapsia saavat mies ja nainen.
Haluan että lapseni tietää asiat, niinkuin ne ovat tähänkin asti menneet. Mitä kuuluu äitiyteen. Äitiys mielestäni on se kohta, mikä meidät erottaa miehistä selkeiten.
En tuomitse, halua loukata, kunhan kerron vaan omia mielipiteitäni.
 
Hoo m
Nimenomaan ulkoinen adoptio mättää, ei tässä mitään muuta ongelmaa ole. Sitä kun ei ole pystytty perustelemaan kunnolla eikä siitä ole käyty edes kunnon keskustelua. Jotain puolivillaista lesbon tekemää tutkimusta on kovasti nostettu tapetille kuinka homot ovat maailman parhaita vanhempia jne.
 
"rtee"
Alkuperäinen kirjoittaja eiymmärrä;24129965:
Mies ja mies = vaikka kuinka harrastavat seksiä, he eivät saa lapsia. Nainen ja nainen = eivät keskenään saa lapsia. Luonnollisesti lapsia saavat mies ja nainen.
Haluan että lapseni tietää asiat, niinkuin ne ovat tähänkin asti menneet. Mitä kuuluu äitiyteen. Äitiys mielestäni on se kohta, mikä meidät erottaa miehistä selkeiten.
En tuomitse, halua loukata, kunhan kerron vaan omia mielipiteitäni.
Pelkäätkö, että lapsesi käsitys siitä miten lapsia tehdään muuttuu, jos homot saavat mennä naimisiin?
 
"rtee"
Nimenomaan ulkoinen adoptio mättää, ei tässä mitään muuta ongelmaa ole. Sitä kun ei ole pystytty perustelemaan kunnolla eikä siitä ole käyty edes kunnon keskustelua. Jotain puolivillaista lesbon tekemää tutkimusta on kovasti nostettu tapetille kuinka homot ovat maailman parhaita vanhempia jne.
Minkä takia asiaa pitäisi edes perustella? Koska lähtökohtainen ajatus on, että homot eivät yksinkertaisesti voi olla hyviä vanhempia? Adoptioprosessi on todella pitkä ja kallis ja siinä kyllä katsotaan kuka on hyvä vanhempi ja kuka ei. Tuossa kirjeessähän oli hyvin perusteltukin se miksi perheen ulkopuolisessa adoptiossa ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Ja kommenteissa vielä lisää perusteluja. Adoptoitavissa olevilla lapsilla ei ole perhettä. Samaa sukupuolta olevat vanhemmat ovat varmasti parempi vaihtoehto kuin ei vanhempia ollenkaan.
 
eiymmärrä
En koe, että kanssasi pystyy asiasta keskustelemaan, koska luultavasti vaan puolustat omaa kantaasi ja minä kerroin vaan (huom! keskustelupalsta) oman mielipiteeni.
En koe myöskään tarvetta olla hyökkäävä ja tarkoitukseni ei ollut sinua loukata. :)
 
Hoo m
[QUOTE="rtee";24129976]Minkä takia asiaa pitäisi edes perustella? Koska lähtökohtainen ajatus on, että homot eivät yksinkertaisesti voi olla hyviä vanhempia? Adoptioprosessi on todella pitkä ja kallis ja siinä kyllä katsotaan kuka on hyvä vanhempi ja kuka ei. Tuossa kirjeessähän oli hyvin perusteltukin se miksi perheen ulkopuolisessa adoptiossa ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Ja kommenteissa vielä lisää perusteluja. Adoptoitavissa olevilla lapsilla ei ole perhettä. Samaa sukupuolta olevat vanhemmat ovat varmasti parempi vaihtoehto kuin ei vanhempia ollenkaan.[/QUOTE]

Kyllä minä luin ja olen kuullut ja lukenut tämän iänikuisen puolueellisen pseudotutkimuksen miljoona kertaa, eikä todellakaan vakuuta. Todellakin suorastaan vaadin parempaa tutkimusta, näyttöä ja keskustelua.

Tälläisten höpötutkimusten pohjalta ei todellakaan pidä tehdä näin tärkeitä päätöksiä.
 
"rtee"
Kyllä minä luin ja olen kuullut ja lukenut tämän iänikuisen puolueellisen pseudotutkimuksen miljoona kertaa, eikä todellakaan vakuuta. Todellakin suorastaan vaadin parempaa tutkimusta, näyttöä ja keskustelua.

Tälläisten höpötutkimusten pohjalta ei todellakaan pidä tehdä näin tärkeitä päätöksiä.
Minä en puhunut tästä tutkimuksesta. Ei yhden tutkimuksen perusteella voi vielä päätellä paljoa. Minä en vain ymmärrä sitä miksi homojen pitää perustella tutkimuksilla, että he voivat olla hyviä vanhempia? Minkä takia lähtökohtana on se, että he ovat huonoja vanhempia?
 
Hoo m
[QUOTE="rtee";24129992]Minä en puhunut tästä tutkimuksesta. Ei yhden tutkimuksen perusteella voi vielä päätellä paljoa. Minä en vain ymmärrä sitä miksi homojen pitää perustella tutkimuksilla, että he voivat olla hyviä vanhempia? Minkä takia lähtökohtana on se, että he ovat huonoja vanhempia?[/QUOTE]

Suomikin, kuten moni muukin maa on sitoutunut, että mikä on lasten etu, niin se määrää. Tältä pohjalta tehdään päätökset.
 
Hoo m
[QUOTE="rtee";24130010]Ja kuka väittää ettei homopari voi olla lapsen etu? Eikö sen pitäisi riittää, että ne adoptiota hoitavat ihmiset selvittävät ketkä ovat lapselle parhaat vanhemmat?[/QUOTE]

Voihan se olla niinkin, ei vain jaksa höpötellä sen enempää kun minunkin tietoni perustuu pelkästään lesbon tekemään pseudotutkimukseen niinkuin monen muunkin. Itse haluan nyt vain tähän keskusteluun pikkuisen puolueettomampaa tietoa ja tutkimusta.

Suomalaisilla ei tunnu tähän keskusteluun olevan mitään muuta tietoa kuin tämä tutkimus, joten en viitsi sen enempää itse ottaa kantaa.
 
Ei käsitä
Loistava teksti! Lukekaa!

Kyse ei ole mistään muusta kuin siitä, että SUOMESSA SUOMEN KANSALAISILLA on oltava tasavertaiset oikeudet LAIN edess. Tällä hetkellä näin ei ole. Kirkon ei edelleenkään tarvitse vihkiä homoja, kyse on AVIOLIITOSTA, jonka voi solmia MAISTRAATISSA.

En voi ymmärtää, miten tätä ei tajuta.

Ja toinen tärkeä pointti, suomalaisten lasten asema LAIN EDESSÄ ei ole tällä hetkellä yhdenvertainen. Se on ihmisoikeuksien vastaista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja eiymmärrä;24129947:
Kirjoitetaanko kokonaan uusi raamattu, kun hei, me eletään tällä superuudistusta vaativalla 2000-luvulla. -onneksi se ei loukkaisi ketään (?). Ehei varmasti. .
Sä väität että koko Suomi elää raamatun mukaan? EHEI! Siksipä kannatan että kirkko ja valtio tulisi erottaa toisistaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jatkanpa vielä...;24129962:
Kohta täällä on pedofiilit hakemassa ikäneutraaleja uudistuksia.
Kaunis on idea loppujen lopuksi, mutta ette ymmärrä sitä, mitä kaikkea tuo aihe koskettaakaan.
Perehdy edes ihan Suomen lakiin, ennen kun alat tähän vetoamaan! Homoseksuaalisuus ei ole rikollista, mutta lapsiin sekaantuminen on. Musta niissä on ihan _pikkasen_ eroa!
 
  • Tykkää
Reactions: Kurmeli
Alkuperäinen kirjoittaja eiymmärrä;24129947:
Mä en loppujen lopuksi pidä tuosta sukupuolineutraali- ilmaisusta yhtään. En koe, että sitä pitää korostaa mitenkään (tytöille prinsessaa ja vaaleanpun. ja pojille autoja ja sinistä) mutta sen karsiminen kokonaan... EI.
Mihin tämä maailma on menossa? Oikeasti voin sanoa, etten ole suppeamielinen edes, mutta kyllä, en kannata tätä yhtään.
Kirjoitetaanko kokonaan uusi raamattu, kun hei, me eletään tällä superuudistusta vaativalla 2000-luvulla. -onneksi se ei loukkaisi ketään (?). Ehei varmasti. Lapsista sen verran, kyllä uskon että hyviä vanhempia homotkin ovat, epäilemättä, mutta se ei ole luonnollinen tapa saada lapsia. Lapseen tarvitaan nainen ja mies /nykyään kyllä riittää nainen ja keinohedelmöitys.
Rakkaus on kaunis asia, mutta tämä menee hiukan yli nyt.
Minulla on poika, poikani tulee vanhempana tietämään, miten lapsia saadaan, mikä merkitys sanalla Äiti, imetys, arvot, laki, luonnollisuus, isä ja rakkaus on mm.
No mitä luonnollisuuteen tulee, niin heteroparien lapsettomuushoidot eivät myöskään ole luonnollinen tapa lisääntyä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Jaska-

Yhteistyössä