Avon, Oriflame, Mary Kay vai joku muu?

  • Viestiketjun aloittaja Vertailua vailla
  • Ensimmäinen viesti
Vertailua vailla
Mistä pidät eniten ja miksi? Olisi mukava kuulla tuotetyytyväisyydestä ym. Mihin ja minkä puljun tuotteet ovat saanet sinut hurahtamaan, vai ostatko useammasta?

Ei siis siitä, mikä on paras konsulteille ja missä on parhaat konsulttiedut :D
 
"vieras"
Muiden edellämainittujen tuotteita olen kokeillut, paitsi Mary kayta, mutta oma valintani on silti LR. Ne tuntuvat sopivan parhaiten mun herkälle hipiälle. Myyntityönä ei ehkä paras, koska tuotteet ovat arvokkaampia, kuin esim. Avonit, vaikka ovatkin laadultaa parempia. Mutta no - laatua arvostavalle hyvä valinta. Kate 30% ( sis. alv ) ja rahalliset provikat päälle.
 
Tuija Järvenpäästä
Minä olen käyttänyt Mary Kay tuotteita puolen vuoden ajan ja rakastan sileää ihoani. Aikaisemmin mulla oli monenlaista iho-ongelmaa, punoitusta,näppylöitä, kutiamista jne. Nyt nämä kaikki ovat historiaa. Mary Kay tuotteet ovat hajustamattomia, jotenkin ne sopivat herkkäihoisillekin. Hinta on keskitasoa.
 
Oriflamesta kokemusta kohta 15v. tosi kivaa harrastustoimintaa. Mutta jos oikeasti haluat jotain ansaita, niin suosittelen Forever Living Products:ia. Meikit on tehty ammattilaisille ja myynnistä saat itse 15-48%. Ja tämäkin vasta alkua......
Tuotteita kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin -niin sisäiseen kuin ulkoiseen.
Vaikka sinä et kaivannutkaan konsulttietuja -niin ehkä joku toinen kaipaa :)

Haen kasvavaan ryhmääni lisää työkavereita. Jos haluat lisäansioita -tai tuottavan liiketoiminnan: ota yhteyttä! Tervetuloa - Aloepower -niin räätälöidään yhdessä toiveitasi vastaava työ
 
"juu"
Haen kasvavaan ryhmääni lisää työkavereita. Jos haluat lisäansioita -tai tuottavan liiketoiminnan: ota yhteyttä! Tervetuloa - Aloepower -niin räätälöidään yhdessä toiveitasi vastaava työ
Ahaa, että ihan räätälöidään :D. No mä haluun työn, jota voin tehdä noin 4 h kotona päivässä vähällä vaivalla, saisin palkkaa noin 2800 €/kk ja työsuhde-edut olisivat loistavat, toivon kuntosalikorttia ja joululahjaa. Löytyykö räätälöityä työtä?

Ai niin ja se AloeVera-hammastahna on aivan karmeeta, tuubillisen heitin eilen roskiin.
 
[QUOTE="juu";22276800]Ahaa, että ihan räätälöidään :D. No mä haluun työn, jota voin tehdä noin 4 h kotona päivässä vähällä vaivalla, saisin palkkaa noin 2800 €/kk ja työsuhde-edut olisivat loistavat, toivon kuntosalikorttia ja joululahjaa. Löytyykö räätälöityä työtä?

Ai niin ja se AloeVera-hammastahna on aivan karmeeta, tuubillisen heitin eilen roskiin.[/QUOTE]

No, asenteestahan tuo palkka on vain kiinni. Jos sinulta oikeaa asennetta löytyy -niin onnistuuhan se.

Ja miksi heitit tuubin roskiin, kun olisit saanut myyjältä rahat takaisin??? :D
 
"Seija"
Esim. hajuvesissä on iiiihan kauheet hintaerot ja niissä sekä naisten kasvorasvoissa huijataan meitä naisia.. Monet merkit tehdään samoissa tehtaissa ja voivat olla jopa samaa mössöä eri purkeissa - eri hintaryhmissä. Jos tykkää hajuvesistä ja haluaa käyttää useampaa maksamatta monia satoja euroja, suosittelen Avonia!!! Avonilla on muutenkin tosi hyvä hinta-laatusuhde. Itse olen konsultti, koska käytän melkein yksinomaan Avonin tuotteita ja saan lisäksi konsulttialennukset.
 
"Tarja"
Itselläni on vuosien kokemus Oriflamen tuotteista ja pääasiassa olen aina ollut tyytyväinen. Penskana äitini toimi myyntikonsulttina ja tuotteet tuli perheeseen sitä kautta tutuiksi. Nyt minä ja perheeni käytämme lähes yksinomaan Oriflamen tuotteita ja olen sitä kautta lähtenyt myyntikonsultiksikin. Mukavaa harrastetoimintaa, olen tutustunut moniin uusiin ihmisiin ja edennyt harrastuksessani Tiiminvetäjäksi.

Suosittelen lämpimästi Oriflamea, valikoimasta löytyy paljon ihania tuotteita jotka sopivat myös herkkäihoisille! Älkääkä hyvät ihmiset heittökä tuotteita roskiin, palauttakaa ne myyntikonsulteillenne niin voitte vaihtaa tuotteen johonkin toiseen tai saada rahat takaisin!
 

Yhteistyössä