Avon tuotteita käyttäneet

  • Viestiketjun aloittaja tintti
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä tilasin muutama vuosi sitten pari kertaa, mutta en oikein tykästynyt tuotteisiin. Muistelisin, että olisin tilannut jotain kasvovoidetta, jota käytin pari kertaa. En pitänyt tuoksusta ja koostumuskin oli huono mun iholle. Jotain suihkusaippuaakin tilasin, mutta en muista merkkiä. Ei ilmeisesti ollut mitenkään erityisen ihanaa, koska en sen jälkeen sitä tilannut. Tilaamani meikkivoide oli väärän värinen, mutta en jaksanut vaihtaa.
 
käyttäjä
Vartalojogurtti on hyvä. Tykkään myös värivoiteesta, jonka nimeä en nyt muista.
Rajauskynät hyviä ja edullisia. Ja vartalosuihkeet hyviä. Vaniljan tuoksuinen jalkavoide (olikohan siinä ruskeaa sokeria), ihana. Ripsivärit nopeasti kuivavat(MIINUSTA).
Kullanvärinen päivävoide ja tummassa purkissa saman sarjan yövoide hyviä.
 
vieras
Mä tykkään niistä tuotteista. Mulla on paljon Avonin meikkejä, mm.

-poskipuna
-aurinkopuuteri
-rajauskyniä
-huulipunia ja -kiiltoja

Luomivärejä ja ripsaria en ole edes kokeillut, kun olen NIIIIN koukussa Kanebon 38-ripsariin ja Diorin luomiväreihin, niitä en vaihda ikinä! Samoin Mary Kayn meikkivoide on sellainen ''tässä se nyt on, täydellinen meikkivoide minulle'' ettei tule mieleenkään kokeilla muuta.

Lisäks mulla on Avonin Solutions-sarjan kosteuttavaa kasvojenpuhdistusainetta, päivä- ja yövoidetta ja kasvovesi. Jalka- ja käsikuorinnat sekä rasvat on Avonin.

Ne on tosi halpoja ja hyviä, tuoksuvat hyvälle ja pakkaukset on nättejä ja käytännöllisiä.
 

Yhteistyössä