Avonista

  • Viestiketjun aloittaja naturel
  • Ensimmäinen viesti
naturel
pitääkö se 90 päivän palautusoikeus paikkaansa? tarvitsisin uudet perusmeikit,mutta en tiedä luottaakko lumeneen vai testaisiko noita.. harmittaa kuitenkin jos rahat menee hukkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja naturel:
pitääkö se 90 päivän palautusoikeus paikkaansa? tarvitsisin uudet perusmeikit,mutta en tiedä luottaakko lumeneen vai testaisiko noita.. harmittaa kuitenkin jos rahat menee hukkaan.
Pitää paikkansa. 3 kk sisällä saat palauttaa, ilman sen kummempia perusteluja.
 
Beep
Osa tuotteista on tosi hyviä. En osaa verrata nykyisiin Lumenen meikkeihin, koska ei oo näistä uudemmista kokemusta. Mut verrattuna entisiin Lumenen meikkeihin, sanoisin että jopa parempia, ainakin kivempia. ;)
 
Mä tykkään niistä ns. hoitotuotteista, kuten jalkakylvyistä ja kuorintavoiteista jne. Ripsiväri on jees ja jotain luomiväriä ja semmoista olen tilannut, mutta jotenkin en osaa tilata meikkivoidetta tai puuteria testaamatta värisävyä eli pelkän kuvaston pohjalta. Lumenen veroisia laadultaan, mutta ei pärjää Lorealille, toki hintaluokkakin iiiiiihan eri.

Voin suositella kyllä, hinta-laatusuhde kohdallaan.
 
Avonisti
Mä olen avonin kannattaja viimeiseen asti!
Löysin itselleni siitä sellaisen meikkisarjan josta en löydä mitään moitittavaa. Olen kokeillut lumenet,lorealit, max factorit enkä ole ollut niihin niin tyytyväinen kuin avoneihin. parempi laatu ja edullisempi hinta!
 
Mä oon tykänny hirveesti Avonin tuotteista. Oon myyny niitä nyt parisen vuotta ja itte käytän Avonin tuotteita jatkuvasti. Mä en osaa myydä tuotetta jos en mä siihen itse "usko" tai sitä hyvänä pidä. Samoten mä kerron jos jostain tuotteesta on enemmälti negatiivista kommenttia.

Mä oon ollu kauheen tyytyväinen just niiden tuotteiden hinta/laatusuhteeseen, se tosissaan on kohdallaan. Ja tuo 3 kk palautus on tosi hyvä, ei tarvii meikkejäkään riskillä ostaa vaan kaiken voi palauttaa jos ei miellytäkään.

Avonilta saa myös tilattua erikseen kunnolliset värikartat joissa on todelliset värit. Kannattaa sellasta kysellä kans kaverilta jos erityisesti meikit kiinnostaa.
 
Avonisti
Totta,Heavyfreak!
Olen itse joskus tilannut meikkivoiteita joissa ei sävyt ole olleet oikeat, niinpä palautan ja vaihdan toiseen sävyyn.
Ei kaikki tuotteet voikaan olla hyviä,,mutta kokeilemalla löytää omansa eikä varmana pety!
 

Yhteistyössä