Aydin Tekay ja sukupuolen kertominen ultrassa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kävimme rv 20+ ko. lääkärillä rakenneultrassa ja pojaksi sanoi tulokkaan. Onko kellään kokemusta, onko ko. lääkärin arviot sukupuolesta pitäneet paikkaansa? Olen nyt 39. viikolla ja aloin miettiä tuota, kun kaappi pojan vaatteita täynnä. :D
 
Rollolainen
Pätevä lääkäri on. Todellakin. Olimukava ja kysyi koko ajan , että ymmärättekö(hän teitittelikoko ajan, vaikka sanoin että saa sinutella).Kertoi todella hyvin kaikki ultrassa esiintyvät epäkohdat aj mitä se ehkä tarkoittaa.Myäs sen että mitä seuraavaksi aiotaan tehdä.
Hyvä ja pätevä läkäri on. Itse en halunut sukupuolta tietä, mutta hän sanoi että vahva kaveri on, siitä päättelin että on poika
 
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Meillä vielä 34 odoteltiin tyttöä mut onkin poika :D . Ja ultrattu kahden viikon välein sokeriarvojen takia.
tää pelottaa mua :D vaikka kätilö sanoi, että ei saa valittaa jos ei mee oikein jne, meillä on oltu tyttölupauksesta niin innoissaan että on pinkkejä juttuja osteltu..ja mummi myös :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Meillä vielä 34 odoteltiin tyttöä mut onkin poika :D . Ja ultrattu kahden viikon välein sokeriarvojen takia.
tää pelottaa mua :D vaikka kätilö sanoi, että ei saa valittaa jos ei mee oikein jne, meillä on oltu tyttölupauksesta niin innoissaan että on pinkkejä juttuja osteltu..ja mummi myös :whistle:
No meillä anoppi kans hurahti täysin ja kassi kaupalla vaalenpunaisia unelmia nyt odottaa kirpparille menoa. Ja mä kun monesti varoittelin et ei oo 100 varma juttu.
 

Yhteistyössä