Baby bonus bona ja piltti etikettikirjakeräyskampanjasta???

minä
Kysysin semmosta että mitenkä monella etiketillä sai aina yhden kirjan?siis monta pistettä vastasi yksi etiketti? Kävikö molemmat,niin bonan kuin piltinkin etiketit?tosin pilteissä on vain niitä pupuja...
 
lumiikki
jokos kaikille on kirjat tullu?mulle ei oo vieläkään tullut sitä nalle puhin juhlakirjaa ja lähetin merkit jo kaksi viikkoa ennen sitä kamppanian loppua=( pitää tieten tänään jo soittaa sinne...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kysysin semmosta että mitenkä monella etiketillä sai aina yhden kirjan?siis monta pistettä vastasi yksi etiketti? Kävikö molemmat,niin bonan kuin piltinkin etiketit?tosin pilteissä on vain niitä pupuja...
Kirjoihin tarvittiin 150,250 ja 400 pistettä.
hedelmä-ja kasvissoseista 1piste,ruuista 5pistettä.Velleistä ja valmispuuroistakin sai jotain.Ne oli kyllä babybonussivuilla kun keräys oli menossa.
Ja molemmat kävi tuohon keräykseen.Sitä ennen oli legokeräys mihin kavi vain bonan etiketit.

 
Ei ole kirjoja näkynyt.
Nestlen kuluttajapalvelusta soitettiin mulle perjantaina (soitin sinne itse torstaina) ja sanottiin, että kirjat on yhteistyökumppanin tietojen mukaan postitettu, mutta sitä eivät tienneet milloin ne on postitettu, ja milloin ne ehtii meille asti.
Ottivat mun nimen ja yhteystiedot ylös, sekä tilaamani kirjojen nimet, ja lupasivat selvitellä asiaa.
 
pikku-toukka
Mitenkäs muilla, joko on kirjat tulleet? Ovat varmaan meidän etiketit hukanneet, kun mitään ei kuulu, nestelle laitoin palautetta perjantaina, sieltäkään ei mitään vastata.
 
Soitin äsken ja todella mukava oli nainen joka vastasi. Vielä viime viikon aikana on laitettu kirjoja postiin ja nyt kun meille ei toista kirjaa ole vielä tullut, selvittää tilanteen. Otti osoitteen ja puhelinnumeron ylös ja pyysi myöskin soittamaan heille jos tulee kirja nyt vaikka heti huomenna, ettei tulisi kaksin kappalein.
 
kipa
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
Soitin äsken ja todella mukava oli nainen joka vastasi. Vielä viime viikon aikana on laitettu kirjoja postiin ja nyt kun meille ei toista kirjaa ole vielä tullut, selvittää tilanteen. Otti osoitteen ja puhelinnumeron ylös ja pyysi myöskin soittamaan heille jos tulee kirja nyt vaikka heti huomenna, ettei tulisi kaksin kappalein.
Mihin numeroon voi soittaa?? Sähköpostin laitto näköjään turhaa...
 
vieras
mulle laittoivat eilen sähköpostia, että 90 % kirjoista on postitettu ja kovan kysynnän vuoksi markkinointi on joutunut hommaamaan korvaavia (samanarvoisia) kirjoja tilalle. Kirjat postitetaan viimeistään viikolla 40 eli tällä viikolla eli ei auta kuin odottaa mitä posti tuo jos tuo...
 
rapu
Ne ovat kämmineet siellä Itellassa noitten postitusten kanssa, mulle tuli sama kirja kaksi kertaa ! (vaikka pisteitä oli vain yhteen kirjaan)
Sitten tuli lappu että pahoittelemme tapahtunutta, toista kirjaa ei tarvitse palauttaa.
Joten en ihmettele että siellä on vielä häslinkiä asian tiimoilta.
 
pikku-toukka
Ne jotka on saaneet jo sen pienen karhun suuren juhlakirjan korvaavan kirjan, voisitteko kertoa mikä se oli. Itekin sain tänään viikon odottelun jälkeen sähköpostia, laittoivat että tulossa on kirja, tämän viikon vielä postittivat niitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Ei tullut pienen karhun suurta juhlakirjaa meilekään. Voi muna. Ja lapsi rakastaa nalle puhia. Toivottavasti se korvaava opus on joku hyvä.
Se on Nalle Puh Iso Eläinkirja =)
Arvoltaan 28?, tuo suuri juhlakirja oli 23,90.

Meille tuli eka kirja tänään: Baby Einstein Nuku hyvin, Mimi-kirjan tilalle tuli Nalle Puh vettä, vettä. Olen tyytyväinen =)
 
kikka
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Ei tullut pienen karhun suurta juhlakirjaa meilekään. Voi muna. Ja lapsi rakastaa nalle puhia. Toivottavasti se korvaava opus on joku hyvä.
Se on Nalle Puh Iso Eläinkirja =)
Arvoltaan 28?, tuo suuri juhlakirja oli 23,90.

Meille tuli eka kirja tänään: Baby Einstein Nuku hyvin, Mimi-kirjan tilalle tuli Nalle Puh vettä, vettä. Olen tyytyväinen =)


Kiitos tiedosta! Sain eilen meiliä, että kirja on jo lähetetty, mut ei ole perille löytänyt.. nyyh. Jospa sitten ensi viikolla.
 

Yhteistyössä