BabyWelt

Mua myös kiinnostaa babywelt-kokemukset (sekä alaska että oregon) Sen verran on selvinnyt, että sama runko kuin Twingoissa, mutta osat sopii paremmin tänne Suomen arktisiin oloihin =kestävämmät.

Veikkaisin että ihan hyvät kärryt, vaikka en ole niitä nähnytkään livenä vielä.

Löysin jonkun saksalaisen nettikaupan (?), jossa kyseisiä rattaita oli hintaan 157e, vai mitä se nyt olikaan. Ongelma on se, että en osaa yhtään sakaa. Saattaa olla että kyse oli jostain paikallisesta huuto.netistä. Hinta olis kyllä halpa verrattuna Suomen pyynteihin (299e)

Voisiko joku saksankielentaitoinen vähän valottaa, mitä tuo tarkoittaa. uskaltaako sieltä tilata rattaat? POstikulut jne?

Ja jos tuo tarjous pitää paikkansa, niin jättäkää mulle yhdet kärryt, älkääkä tilatko niitä kaikkia :)

http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/462614_-alaska-twin-babywelt.html
 
Mä vastaan itse tuohon edelliseen viestiini. Idealo näyttäisi vertailevan nettikauppojen hintoja Saksassa. Vähän samalla tavalla kuin suomessa mbnet. Mutta sitten tyssäsikin. En löytänyt tavaraa myyvää nettikauppaa.
 
Tässä nyt ei tule alkuperäisen nimimerkin pyytämiä kommentteja babywelteistä...mutta jatkan juttua saksasta tilaamisesta kun kerran sen aloitin....

Tuo mainitsemani linkki johtaa siis saksalaisen huuto.netin sivuille. Joku tyyppi siellä myy uusia babywelttejä useita kymmeniä, kauppoja on varmaan 13000. toimittaa rattaita myös muualle Eurooppaan. Rekisteröidyin juuri ja kyselin toimituskuluja. palutusoikeuskin rattailla näyttäisi olevan.

Sadesuoja taisi maksaa 20euroa, tuulisuoja 33e..mikäli oikein muistan. Alaska tuplarattaat maksoivat 157e, parempi väri 175e. Toimituskuluista ei tietoa. katsotaan uskallanko tilata...


 
Twincoilija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 10:51 Merikko kirjoitti:
Mua myös kiinnostaa babywelt-kokemukset (sekä alaska että oregon) Sen verran on selvinnyt, että sama runko kuin Twingoissa, mutta osat sopii paremmin tänne Suomen arktisiin oloihin =kestävämmät.

Veikkaisin että ihan hyvät kärryt, vaikka en ole niitä nähnytkään livenä vielä.

Löysin jonkun saksalaisen nettikaupan (?), jossa kyseisiä rattaita oli hintaan 157e, vai mitä se nyt olikaan. Ongelma on se, että en osaa yhtään sakaa. Saattaa olla että kyse oli jostain paikallisesta huuto.netistä. Hinta olis kyllä halpa verrattuna Suomen pyynteihin (299e)

Voisiko joku saksankielentaitoinen vähän valottaa, mitä tuo tarkoittaa. uskaltaako sieltä tilata rattaat? POstikulut jne?

Ja jos tuo tarjous pitää paikkansa, niin jättäkää mulle yhdet kärryt, älkääkä tilatko niitä kaikkia :)

http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/462614_-alaska-twin-babywelt.html
Mua ihmetyttää miten meidänkin riesana olleen Twincojen huonon laadun jälkeen voidaan itsestäänselvänä pitää, että Babyweltin laatu olisi parempi ja kestävämpi. Onko siitä muuta kokemusta ja tietoa kuin myyjien väittämä ? Kestäväksi ja parhaaksi väittivät Twincoakin.

Sama kauppias joka meille myi Twincot myy nyt Babyweltiä ja pesee kätensä korjauksista, kun maahantuoja kuulemma lopetti. Mistä se parempi ammattitaito ja luotto toisen merkin
(näyttää samalta kiinalaiselta valmistajalta) parempaan kestävyyteen on tullut, vai kirjoittaako täällä samat kauppiaat
nyt Babyweltin puolesta, jotka myivät Twincoa ja ei monista
yrityksistä huolimatta saaneet niitä kestään osia vaihtamalla

Menee muutama kuukausi ja sama rumba taas tämänkin kanssa.
 
Käytiin viime viikolla koeajamassa ja olivat ihan näpsäkät työntää, mutta meidän 1v4kk ei mahtunut kunnolla toppatamineitten kanssa kyytiin. Vaikutti muutenkin aika hempuloilta, kangas oli mielestäni kamala :(
Meille ei ainakaan niitä tule...

 
Olisikohan se Babyweltin peräkkäin istuttava malli hyvä? Vai onko se ihan matkaratas? Niiden kanssa mahtuisi ainakin paikallisjunien ovista sisään... pituussuunnassa mahtumista en sitten tiedä...

En ole vielä tilaillut saksalaisesta huuto.netistä mitään, kun en ole saanut postissa edes eBayn rekisteröitymisvahvistusta. Hankalaa on.
 
käytiin tänään ostamassa kyseiset rattaat. mielestäni kulkivat hyvin ja olivat todella näppärän tuntuiset verraten tavallisiin nelipyöräisiin. Ei kankaat mielestäni häpeile muihin matkaratas-tyyppisiin. meidän 2 vuotta täyttävä mahtui niihin hyvin. olen tyytyväinen ostamaani ainakin vielä.
 
=)

elikkäs ostitteko nuo peräkkäinistuttavat? saanko hintaa udella ja mistä ostitte? :whistle:

ja onko renkaat sen näköiset että niillä pääsee lumihangessakin eteenpäin?

kiitos sulle jos jaksat vielä vastailla... =)
 
Ostimme vierekkäin istuttavat rattaat Tampereen muksutallista hintaan 299 euroa. renkaat tuntuvat hyvin kumisilta, joten pureutuu maahan hyvin toisin kuin muovisen oloiset renkaat. edellisissä matkarattaissamme oli kovan laiset pyörät, jotka eivät ottaneet hyvin kiinni maahan etenkin kaupoissa hankalat. renkaat tuntuvat siis hyviltä ja uskon että rattailla pääsee hyvin eteenpäin, jos eteet tulee huono kohta voi vähän painaa aisasta ja mennä isoilla takarenkailla esteen yli. rattaat on kyllä kevyt käsitellä.
 
Kävin tänään kaupassa hypistelemässä Babywelttejä. Meillä kun on entuudestaan Emmaljungan Ceroxit, niin nämä tuntuivat aika heppoisilta niihin verrattuna. Kangas oli kaukana muhkeasta, etupyörä tökkäsi muutaman kerran koeajelun aikana ja työntöaisa oli epämiellyttävän korkealla meikäläiselle. Jos halvalla saan, niin otan, mutta muutoin harkitsen kyllä esim. Brion Twinettejä.
 
Itse ajattelin ostaa oreganot eli peräkkäin istuttavat. Vastaavia on carenalta ja abc:ltä mutta voisin melkein näkemättä sanoa, että baby welt on tukevampi vai onko muilla kokemuksia . MInusta nuo halpis merkit suomessa on hyvin heppoisia ja kevyitä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 12:14 tilda kirjoitti:
Itse ajattelin ostaa oreganot eli peräkkäin istuttavat. Vastaavia on carenalta ja abc:ltä mutta voisin melkein näkemättä sanoa, että baby welt on tukevampi vai onko muilla kokemuksia . MInusta nuo halpis merkit suomessa on hyvin heppoisia ja kevyitä.
Oreganot taitavat olla tehty samaan runkoon kuin ABC ja muutkin matkaratastyyliset. Ne tehdään samassa tehtaaassa kaikki Kiinassa oli merkki mikä tahansa.
 
Niinhän se nykyään on, mutta kyllä halpisten ja parempien välillä on isoja eroja. En tiedä missä esim brio tehdään, mutta onhan ne toisenlaiset. Kuulemma brio ja carenakin tulee samalta tehtaalta, mutta ovat aivan eri kestävyysluokkaa.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 10:51 Merikko kirjoitti:
Mua myös kiinnostaa babywelt-kokemukset (sekä alaska että oregon) Sen verran on selvinnyt, että sama runko kuin Twingoissa, mutta osat sopii paremmin tänne Suomen arktisiin oloihin =kestävämmät.

Veikkaisin että ihan hyvät kärryt, vaikka en ole niitä nähnytkään livenä vielä.

Löysin jonkun saksalaisen nettikaupan (?), jossa kyseisiä rattaita oli hintaan 157e, vai mitä se nyt olikaan. Ongelma on se, että en osaa yhtään sakaa. Saattaa olla että kyse oli jostain paikallisesta huuto.netistä. Hinta olis kyllä halpa verrattuna Suomen pyynteihin (299e)

Voisiko joku saksankielentaitoinen vähän valottaa, mitä tuo tarkoittaa. uskaltaako sieltä tilata rattaat? POstikulut jne?

Ja jos tuo tarjous pitää paikkansa, niin jättäkää mulle yhdet kärryt, älkääkä tilatko niitä kaikkia :)

http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/462614_-alaska-twin-babywelt.html
Ei ole sama runko!!! Väärää tietoa. Esim. Twincot on 74 cm leveät ja nää Babyweltit 72 cm. Valmistajatkin tulevat eri maista!

Sitten toi Alaska-malli on lopetettu. Nykyään siis vain nelipyöräisenä eli Montreal korvaa Alaskan.
 

Yhteistyössä