Baila baila

  • Viestiketjun aloittaja Bailamo
  • Ensimmäinen viesti
Johanne
Uutena vuotena otin viimeksi alkoholia. Baarissa olen käynyt 3 kertaa sen jälkeen, kun täytin 18- Ja siitä on aikaa yli 3 vuotta. :D
Kävinköhän viimeksi vuonna 2004 keväällä.
 
No toi, lavatansseissa oltiin häämatkalla, ja siitä on siispä 1½ kuukautta, ja sitten heinäkuun puolessa välissä oltiin baarissa, kun kummallakin oli polttarit.. Alkomahoolia oon ottanu sitte kuiteski viimeks ööh vissiin uutena vuonna :)
 
Oikeesti?

Tepä käytte harvoin...No ei mikää ihme, mäkin sieltä tulin ja muistin taas ettei tarvii vähään aikaa mennä, emmä oikee viihdy muutaku hetken tanssilattialla...

Mieluummin istun iltaa kavereiden kanssa..ja otan siinä muutaman.
 
voisin taas vastata tähän.. LIIAN KAUAN ON KULUNUT AIKAA!!!!! :/ helmikuun lopulla on la ja oikeesti mun tekis todella paljon mieli juoda aivoni narikkaan :ashamed: Nyt varsinkin kun on noita pikkujouluja ja ihmiset juovat ilolientä.. Noh, "ei oo pitkä aika enää". Sitähän nuo ihmiset toitottaa.
 
frenu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2006 klo 23:31 j----- kirjoitti:
yli 5 viikkoo sit synttäreitä juhlin. 3 viikon päästä menos uudestaan, ku en muuten ikinä nää kavereita..
et siis nää kavereita muuten ku viihteen kautta..? miksi ette muuten nää,ovatko lapsettomia..?
 
j-----
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 15:12 frenu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2006 klo 23:31 j----- kirjoitti:
yli 5 viikkoo sit synttäreitä juhlin. 3 viikon päästä menos uudestaan, ku en muuten ikinä nää kavereita..
et siis nää kavereita muuten ku viihteen kautta..? miksi ette muuten nää,ovatko lapsettomia..?
jep:D ei oo lapsia kellään..
 

Yhteistyössä