banskutahrat?

sappisaippuaa!! Tehoaa myös jo vanhentuneeseen pestyyn likaan!!

Sappisaippuaa saa luontaistuote kaupoista ainakin,kannattaa ostaa palana niin on käsipyykissä helppo hangata tahrakohtaa!

Sillä saa myös mustikan yms vaikeat tahrat pois,myös rasvan!! =)
 
Siis vitsi ku oli hienoo että täältä löytyi vastaus mun kyssäriin! Just meinasin alkaa kirjoittaa että millä sais pois noita pinttyneitä ruokatahroja lasten vaatteista.... Oon niitä koettanut poistaa vaikka ja millä!
Osaako kukaan sanoa että minkä hintaista mahtaa tää sappisaippua olla? Ja onko minkä hajuista.....?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 14:39 magdalena kirjoitti:
Siis vitsi ku oli hienoo että täältä löytyi vastaus mun kyssäriin! Just meinasin alkaa kirjoittaa että millä sais pois noita pinttyneitä ruokatahroja lasten vaatteista.... Oon niitä koettanut poistaa vaikka ja millä!
Osaako kukaan sanoa että minkä hintaista mahtaa tää sappisaippua olla? Ja onko minkä hajuista.....?
Sappisaippua maksaa jotain 3-4euroa pala ja se pala kestää ikuisuuden. eikä se oikein haise milleen mun mielestä,ainakin tosi miedolle jos se jollekin haisee... :)
 

[/quote]

Sappisaippua maksaa jotain 3-4euroa pala ja se pala kestää ikuisuuden. eikä se oikein haise milleen mun mielestä,ainakin tosi miedolle jos se jollekin haisee... :)
[/quote]

Kiitos kaunis :flower:

Toivottavasti pääsen pian sitä kokeileen.... :)

ps. Ootko syntynyt -77? Mä nimittäin oon :wave:
 
Sappisaippuaa testattu...... Ei lähteny pesussa jo ollut body porkkanasosetahroista puhtaaks. Kahteen kertaan jopa kokeilin, ja sekä palasaippualla että nesteellä. Voi harmi! Mutta jospas ne vielä auttais, johonkin muuhun tahraan :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2005 klo 16:17 Magdalena kirjoitti:
Sappisaippuaa testattu...... Ei lähteny pesussa jo ollut body porkkanasosetahroista puhtaaks. Kahteen kertaan jopa kokeilin, ja sekä palasaippualla että nesteellä. Voi harmi! Mutta jospas ne vielä auttais, johonkin muuhun tahraan :)
KOkeilitko oikein liottaa siinä sappisaippuassa? Itse hankaan pinttyneitä tahroja sillä palalla oikeoin reilusti jotta sitä saippuaa menee niihin paljon ja sitten vaan likoamaan vaikka päiväksi jonnekin vatiin ja vielä jos lorautat sitä nestemäistä sinne veteen.
MEillä on kyllä lähtenyt kaikki tuolla,mutta ehkä sit joihinkin vanhempiin ei niin tehoa. :/ harmi!

Likka muuten viime kesänä sotki vaaleankeltaiset uudet shortsinsa mustikalla ihan täysin mutta kaikki lähti sappissaippualla pois, ilman sitä olis joutanut roskiin uudet shortsit! =)

Mulla taas on muuten käsitys että tuo marseille saippua on ihan eri tavaraa kuin sappisaippua...

ps.oon syntynyt 77 =) hyvää vuosikertaa... ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2005 klo 16:17 Magdalena kirjoitti:
Sappisaippuaa testattu...... Ei lähteny pesussa jo ollut body porkkanasosetahroista puhtaaks. Kahteen kertaan jopa kokeilin, ja sekä palasaippualla että nesteellä. Voi harmi! Mutta jospas ne vielä auttais, johonkin muuhun tahraan :)
Porkkanatahrat lähtevät auringonpaisteessa. Tähän aikaan vuodesta tosin vähän hankalaa metsästää tahranpoistopäivää.

Nuo banaanitahrat meilläin muutamassa paidassa. Täytyypä kokeilla sappisaippuaa niihin.
 
toimii
vanish-pulveri. pinkki purkki joka kaupan hyllyllä. Liota mahdollisimman kuumassa väh.2 tuntia ja kaikki tahrat lähtee, muttei värit, eli ei valkaise kuten kloori. Samaa ainetta on swipen 40:60, jota saa pesuainekutsuilla ostaa, on vaan paljon kalliimpaa. Terveisin entinen jälleenmyyjä.
 

Yhteistyössä