bb-minna ei ole vaihtanut vaatteita koko aikana!!

  • Viestiketjun aloittaja hyihelv
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Siis bb on ohjelma joka on takoitettu ihmisten katsottavaksi. Ja minä nyt vaan tein tälläisen minun mielestäni ällöttävän huomio ja kerroin sen teille. Ja mitä sitten vaikka mulla olisikin aikaa kyylätä 24/7?:D En se minä ole sinne taloon mennyt, ne jotka ovat niin varmaan on kaikkien tiedossa että ihmiset arvostelee.
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";24551175]Siis bb on ohjelma joka on takoitettu ihmisten katsottavaksi. Ja minä nyt vaan tein tälläisen minun mielestäni ällöttävän huomio ja kerroin sen teille. Ja mitä sitten vaikka mulla olisikin aikaa kyylätä 24/7?:D En se minä ole sinne taloon mennyt, ne jotka ovat niin varmaan on kaikkien tiedossa että ihmiset arvostelee.[/QUOTE]

Toisessa ketjussa joku sanoi, että mekko on kyllä vaihtunut. Näkee kuulemma, jos katsoo tarkkaan.
 
"harmaa"
[QUOTE="aapee";24551175]Siis bb on ohjelma joka on takoitettu ihmisten katsottavaksi. Ja minä nyt vaan tein tälläisen minun mielestäni ällöttävän huomio ja kerroin sen teille. Ja mitä sitten vaikka mulla olisikin aikaa kyylätä 24/7?:D En se minä ole sinne taloon mennyt, ne jotka ovat niin varmaan on kaikkien tiedossa että ihmiset arvostelee.[/QUOTE]

Sitä vain et toivottavasti sul ei oo lapsia, sillä tollanen varmasti vaikuttaa heihin ku vanhempi kyttää töllöö & nettii 24/7.
Kandee hakeee riippuvuuteen jotain apuu.
Voihan siel tollanen ihminen olla,ei siin.
 
"aapee"
[QUOTE="harmaa";24551212]Sitä vain et toivottavasti sul ei oo lapsia, sillä tollanen varmasti vaikuttaa heihin ku vanhempi kyttää töllöö & nettii 24/7.
Kandee hakeee riippuvuuteen jotain apuu.
Voihan siel tollanen ihminen olla,ei siin.[/QUOTE]

On mulla lapsia. Toivottavasti sulla ei oo lapsia kun näköjään lukutaidoissa on jotain vikaa. Mä tossa ekalla sivulla taisin kirjottaa että mulla ei sitä 24/7 ole.:) Eli ihan vaan sen päälähetyksen katon ja siitä tämän minun huomioni tein.
 
"aapee"
[QUOTE="Emmi88";24551189]Tämä ketjut poistoon!
Ajatelkaa kun BB-Minna joskus lukee tätä ketjua ja pahoittaa mielensä.
Kyllä se osaa huolehtia itsestään.[/QUOTE]

Eihän se nää lukea tätä ketjua.:D Eli ei huolta.
 
Ja kyllä ne sen tietää että niistä kirjoitetaan sekä positiivisesti että negatiivisesti. Se on se hinta, jonka maksavat taloon mennessään.
Jos itse menisin sinne, niin varmaan saisin lukea jälkeenpäin keskusteluja siitä, miten läski olen ja miksi menin pilaamaan niin monen ruokahalun käymällä alasti suihkussa :D Siksi EN menekään taloon ;)
 
[QUOTE="Emmi88";24551189]Tämä ketjut poistoon!
Ajatelkaa kun BB-Minna joskus lukee tätä ketjua ja pahoittaa mielensä.
Kyllä se osaa huolehtia itsestään.[/QUOTE]
Onkohan nyt niin, että näkövamman takia pidät samalla kyseistä ihmistä niin typeränä, ettei ole ymmärtänyt BB:n osallistujien olevan jatkuvasti arvostelun kohteena? Hyi sinua. Vika silmissä ei tee ihmisestä idioottia.
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän;24551269:
Ja kyllä ne sen tietää että niistä kirjoitetaan sekä positiivisesti että negatiivisesti. Se on se hinta, jonka maksavat taloon mennessään.
Jos itse menisin sinne, niin varmaan saisin lukea jälkeenpäin keskusteluja siitä, miten läski olen ja miksi menin pilaamaan niin monen ruokahalun käymällä alasti suihkussa :D Siksi EN menekään taloon ;)
Sama juttu. :D
 
hakkis
[QUOTE="vieras";24551099]Jos sitä ujostutti, niin olisi ollut siellä sairaalassa täydellinen hetki vaihtaa vaatteet.[/QUOTE]än

Mutta eihän hänellä nyt siellä vaihtovaatteita ollut mukana kun meni vaan lääkärintarkistukseen
 
"vieras"
En ymmärrä miksi ihmiset tuhlaa omaa elämäänsä tuollaisen paskan ja tyhjänpäiväisen ohjelman katseluun.

Ja miksi minä vaivaudun kommentoimaan aihetta, joka ei edes pätkääkään kiinnosta... niin en tiedä :D Ekaa kertaa otan kantaa koko ohjelmaan.
 
[QUOTE="vieras";24556756]En ymmärrä miksi ihmiset tuhlaa omaa elämäänsä tuollaisen paskan ja tyhjänpäiväisen ohjelman katseluun.

Ja miksi minä vaivaudun kommentoimaan aihetta, joka ei edes pätkääkään kiinnosta... niin en tiedä :D Ekaa kertaa otan kantaa koko ohjelmaan.[/QUOTE]
Samaa ihmettelen lätkän mm-kisoista ja urheiluohjelmista yleensäkin. Viihteensä kullakin, yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.
 

Yhteistyössä