BB:n häätö äänestyksessä ovat:

mä ihmettelen että tuuli ei ollu äänestyksessä,mä en oo montaa sanaa sen suusta kuullu :whistle: aivan turha ihminen..mutta noista ni marianne pihalle tuolta valittamaan teron tunteista jne |O ja mua on ruvennu inhottamaan toi ade ja sen käytös varsinki teroa kohtaan,ihme joukkolynkkausta :/
 
Mulle ihan sama
Miten taas on mitään välii ketä siel on?
Mul ei oo lemppareita, muttei vastaavasti inhokkejakaan. Tykkään ja en tykkää seurata kaikkia.(riippuu niiden jutuista)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
ja mua on ruvennu inhottamaan toi ade ja sen käytös varsinki teroa kohtaan,ihme joukkolynkkausta :/
Saiko Andreas mitään sanktiota siitä kun sano J-M:lle jotta pitää turkulaisten puolta tmv, kun J-M meni pk huoneeseen?

Eipä tietenkään :headwall: .
 
Mä en kyllä siitä Antista tykkää. Just niinku joku sano, kiehnää Cherissä kii ja muuten on näkymätön. Anniinakin on hissuksiin, mut vaikuttaa sentäs mukavalta.
Marianne sentäs ärsyttää, joten pysyköön talossa :D
 
LEP
Täällä ainakin toivotaan, että Marianne lähtisi jo kotiin. Jaksa enää sen niitä toivottomia vittuilu yrityksiä Teroa kohtaan ja sen miesjuttuja ei myöskään jaksa. Tyttö on 19v ja puhuu kuin olisi 30 vuoden kokemus miehistä. :whistle: Ei tosiaan jaksa enää noin lapsellista katsella siellä talossa.

Antin voisin pitää siellä vielä, kun voi sutinaa saada vielä aikaan kun vauhtiin alkaa päästä nyt. ;) Tuuli on tosiaan mitätön, mutta kun ei oo äänestyksessä mukana niin ei voi mitn.
 
Mä kyllä luulen et haluan enempi Antin ulos talosta, vaikkakin Marianne on melkosen ärsy kans. Tuuli ois saanu olla äänestyksessä mukana myös.

Anniina sentään yrittää päästä talon juttuihin mukaan, on aktiivinen mun mielestä keskusteluissa. Tuuli on passiivinen paska, joka ärsyttää mua ylikaiken.
 

Yhteistyössä