BB:n voitto meni oikein. Esa ei välitä materiasta ja Kätlin saa rahaa Filippiineiltä.

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
maissihiiri
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Siis miten niin Kätlin saa rahaa Filippiineiltä?
Se on siellä ihan megajulkkis. Sen laulama biisi levytettiin ja kaikki tuntee sen siellä. Jos se on fiksu, niin se menee sinne tahkoamaan rahaa.
Ok... En mä oo mistään levytyksistä tiennytkään.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja efadf:
eihän tuosta summasta jää kuin noin puolet :( Äidin velat sanoi maksavansa ja hyväntekeväisyyteen antavansa myös
Höpöt se mihinkään hyväntekeväisyyteen. Kunhan äkkiseltään heitit jotain. Ehkä pari euroa nakkaa johonkin lipaskeräykseen.

Hyvä juttu, jos äidin velat maksaa pois. :heart:
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja efadf:
eihän tuosta summasta jää kuin noin puolet :( Äidin velat sanoi maksavansa ja hyväntekeväisyyteen antavansa myös
Höpöt se mihinkään hyväntekeväisyyteen. Kunhan äkkiseltään heitti jotain. Ehkä pari euroa nakkaa johonkin lipaskeräykseen.

Hyvä juttu, jos äidin velat maksaa pois. :heart:
typo
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja efadf:
eihän tuosta summasta jää kuin noin puolet :( Äidin velat sanoi maksavansa ja hyväntekeväisyyteen antavansa myös
Höpöt se mihinkään hyväntekeväisyyteen. Kunhan äkkiseltään heitit jotain. Ehkä pari euroa nakkaa johonkin lipaskeräykseen.

Hyvä juttu, jos äidin velat maksaa pois. :heart:
Mistäs sä tiedät sen hyväntekeväisyysaikeet? Vaikka SÄ et itse antaisi, niin se ei tarkoita etteikö Aso antaisi...
 
Mama
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hiukan oli Vapun megajulkkis Filippiineillä-jutussa liioittelua, hyvä että 1% filippiiniläisistä on edes kuullut Kätlinistä.
Ai? Ja mun mieheni palasi sieltä viime viikolla työmatkalta ja oli ihan yllättynyt, että Kätlin ja Suomi tunnetaan siellä tosi hyvin... Mutta ehkä sä tiedät paremmin tän asian?
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja efadf:
eihän tuosta summasta jää kuin noin puolet :( Äidin velat sanoi maksavansa ja hyväntekeväisyyteen antavansa myös
Höpöt se mihinkään hyväntekeväisyyteen. Kunhan äkkiseltään heitit jotain. Ehkä pari euroa nakkaa johonkin lipaskeräykseen.

Hyvä juttu, jos äidin velat maksaa pois. :heart:
Mistäs sä tiedät sen hyväntekeväisyysaikeet? Vaikka SÄ et itse antaisi, niin se ei tarkoita etteikö Aso antaisi...
:LOL: No kahtellaan.
 
ann
Alkuperäinen kirjoittaja Mama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hiukan oli Vapun megajulkkis Filippiineillä-jutussa liioittelua, hyvä että 1% filippiiniläisistä on edes kuullut Kätlinistä.
Ai? Ja mun mieheni palasi sieltä viime viikolla työmatkalta ja oli ihan yllättynyt, että Kätlin ja Suomi tunnetaan siellä tosi hyvin... Mutta ehkä sä tiedät paremmin tän asian?
Ja Sami Aaltonenhan kertoi, että Käpsystä on tullut todella suosittu siellä. Niinkuin kaikista BB-asukkaista Filippiineillä tulee. Filippiiniläisethän sanoo, että se on lottovoitto jos taloon pääsee koska se takaa hyvän tulevaisuuden myöhemmin.
 
ann
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Toivottavasti osaa käyttää rahat hyvin, ettei menisi saman tien johonkin turhuuteen. Aiemmasta elämästä päätellen ei nuo raha-asiat ole kovin hyvässä kunnossa ollut.
Mutta eiköhän se ole ihan sama kuinka kukin voittorahansa käyttää. Jos se vaikka nyt ryyppää ne niin ei voi mitään... Ja jos menee ulosottojen maksamiseen niin hyvähän se on :) Sitten ainakin raha tuli tarpeeseen.
 

Yhteistyössä