Bejeweled Blitz-peli

Siis mä en voi käsittää, miten ihmiset saa 300 000 pistettä :eek: itellä jää pisteet pariin tuhanteen? Vai pelaankohan mä jotenkin väärin tota sitten :D Kukas muu tota peliä on pelannut ja millasia pisteitä ootte saaneet?
 
.
177000 on mun enkat, ja säkällä.. kannattaa yrittää saada niitä neljän viiden suoria, niistä saa peremmat pojot. Mut en mäkään ymmärrä miten jotkut saa 300000 pojoa..
 
tipu
Mitä enemmän sitä pelaa, niin sitä enemmän voi saada pisteitä. Oma ennätys on noin 250 ooo. En tiiä onko siihen olemassa joku jippo, itse en ole sitä tajunnut vielä, mutta kivan koukuttava peli on :) Kun kurkkaat niiden tähtien taa siinä pelaajien kohdalla, näet kuinka paljon ovat kutakin pistemäärää saaneet siihen mennessä, mitä isommalla tasolla mennään sitä enemmän pisteitä...

Voisiko tätäkään hankalammin selittää :D
 
ieras
Mä oon saanut 326 000 parhaimmillani. Se on ainut kerta, kun oon päässyt yli 300 000. Se on heti kun saa tarpeeks kertoimia niin jotain "hyvää" kun saa niin pisteitä tulee ihan simona. Yleensä mä saan välillä 150 000-200 000.
 
ieras
Alkuperäinen kirjoittaja Joku:
Ei kaikki, mutta osa saattaa huijata, siihen on jotain koodeja ja ohjelmia.Youtubessa kai ne pyöri miten siinä huijataan.
Jos huijaa niin sit ei pisteitä oo "vain" 300 000. Yks kaveri huijasi ja pisteitä oli sit yli 4 miljoonaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
siinä kato pitää saada mahdollisimman hyvät kertoimet :D ei siitä muuten mitään tuu, itellä enkka päälle 400 000 :D
siis mistä niitä kertoimia saa, mä en tajua vieläkään :LOL: :LOL: :ashamed:
ku kerralla saat tarpeeks häviään niitä, niin tulee 2, sen jälkeen 3 jne... ne on niitä kertoimia mitä pitää alusta saakka paljon kerätä. ne tuplaa sun pisteet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kahvikatti:
Mies on vetänyt melkein 700 000. Ilman huijauksia.
Ohhoh! Tää on jo kova tulos :D
On, mutta ei tuo mieskään ole normaali minusta. Se esimerkiksi pelaa tätä peliä kuunnellessaan äänikirjoja ja opiskellessaan, jotta voi keskittyä siihen opiskeluun. Mulla ei onnistu, koska joudun pinnistelemään koko ajan löytääkseni pareja. Siinä ei mikään muu siinä sivussa onnistuisikaan.
 
opelo
ite olin siskolla yötä ja sen poikaystävä on datanomi niin se latas siihen jonku huijaus kenion et ne kaikki muuttuu semmosiksi räjähtäviksi jutuiksi sillon itekki sain päälle 6m pistettä:D
 
pelaaja_
Juu, elikkäs ideana on se että oot nopee ja sun katse seuraa siin pelissä. Siihen pitää keskittyä.
Oma ennätys on 649 000 joka tosiaan tuli nopeudella ja sillä, että kukaan ei sua häirinnyt.
 
hyyy
Kyl tos saa iha ilman huijaamista yli 500 000 pointsii tullu muutaman kerran saatuu. Se on vaan et saa hyvän alun ja kertoimet nopeest isoiks ja sit vaan niin nopeest tekee siirtoja ku saa nii kyl siit hyvät pisteet tulee. Tuurista kyl kans aika paljon kyse..
 

Yhteistyössä