bensa vai diesel auto

reetta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan bensa, mä en viitsi maksaa diesel veroja, kun ei se diesel tänä päivänä oo kovinkaan paljoa halvempaa kuin bensa.
mutta meillä ainakin tuo diesel-tila-auto kuluttaaa paaaaaljon vähemmän,mitä samaa mallia oleva bensa :)
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja reetta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan bensa, mä en viitsi maksaa diesel veroja, kun ei se diesel tänä päivänä oo kovinkaan paljoa halvempaa kuin bensa.
mutta meillä ainakin tuo diesel-tila-auto kuluttaaa paaaaaljon vähemmän,mitä samaa mallia oleva bensa :)
Juu mut me ei ajeta paljoa ;)
 
http://www.tuulilasi.fi/hankkiminen/?subarea=bdlaskuri&sent=1&change=&bensiini_merkki_id=040&diesel_merkki_id=040&bensiini_mallisarja_id=004&diesel_mallisarja_id=004&bensiini_id=04000444&diesel_id=04000418&polttoaine_hinta_bensiini=1%2C58&polttoaine_hinta_diesel=1%2C40&kaupunkiajo=12&maantieajo=8%2C3
Laskuri
 
Mun autoni on diesel, ajan sillä paljon työmatka-ajoja. Miehen auto on bensa ja sille etsitään seuraajaa. Sekin bensakoneella. Näillä dieselin hinnoilla ja veroilla saa tosiaan aika paljon ajaa, ennen kuin siitä oikeasti on hyötyä. Tosin dieselit kuluttavat vähemmän ja sitten joskus jos dieselverot ammutaan kuuhun, voi harkita kahta dieseliäkin, vaikka sille toiselle tulee melkoisen vähän kilometrejä mittariin.
 

Yhteistyössä