bi-naiset....

  • Viestiketjun aloittaja äiti06
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
Aivvan...ja meil oikeasti nii huvittaa se miten osa kauhistelee miu ja miu mieheni liittoa juuri ton "minun tyttötykkäämisen" vuoksi, kun mies saattaa suukottaa minuu ja samaan aikaan naureskella et olipas just sun tyylinen nainen tossa ja nauretaan päälle. Eikä minunkaa mies ehkä ole niit "tavallisimpia" tapauksia moneskaan suhtees, mut musta hää on just parasta. :)
Tuo taas kuulosti ihan minun mieheltä...[/quote]

Ja mun :D Ennen ku ite ehdin edes huomata mitään, mies tokaisee vaan että "taisit tykätä" kun joku ihanuus kävelee ohi B) Homma toimii meillä näin, ihanaa kun myös muilla! :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
Aivvan...ja meil oikeasti nii huvittaa se miten osa kauhistelee miu ja miu mieheni liittoa juuri ton "minun tyttötykkäämisen" vuoksi, kun mies saattaa suukottaa minuu ja samaan aikaan naureskella et olipas just sun tyylinen nainen tossa ja nauretaan päälle. Eikä minunkaa mies ehkä ole niit "tavallisimpia" tapauksia moneskaan suhtees, mut musta hää on just parasta. :)
Tuo taas kuulosti ihan minun mieheltä...
Ihana et tollasii miehii on olemassa.... :D[/quote]

Välil meil käy niin et mies saa hyvät naurut just jonku tuollaisen sanoessaan ja tää nainen on jo ehtiny menee pois näköpiiristä ja mä jään harmittelee ku oisin tietty halunnu nähdä... :LOL:
Taitaa olla meillä niin et ukko useimmiten bongailee mun silmillä, eikä niinkään omillaan...
 
raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
Aivvan...ja meil oikeasti nii huvittaa se miten osa kauhistelee miu ja miu mieheni liittoa juuri ton "minun tyttötykkäämisen" vuoksi, kun mies saattaa suukottaa minuu ja samaan aikaan naureskella et olipas just sun tyylinen nainen tossa ja nauretaan päälle. Eikä minunkaa mies ehkä ole niit "tavallisimpia" tapauksia moneskaan suhtees, mut musta hää on just parasta. :)
Tuo taas kuulosti ihan minun mieheltä...
Ihana et tollasii miehii on olemassa.... :D
Välil meil käy niin et mies saa hyvät naurut just jonku tuollaisen sanoessaan ja tää nainen on jo ehtiny menee pois näköpiiristä ja mä jään harmittelee ku oisin tietty halunnu nähdä... :LOL:
Taitaa olla meillä niin et ukko useimmiten bongailee mun silmillä, eikä niinkään omillaan...[/quote]

Hih, toi antaa nii piristystä päivään. :D Meil samaa mies joskus tekee et sit minuu harmittaa et mimmonenhan se ois ollu, koska miul mies tietää suunnilleen mistä ulkoisesti piän...nii hoikista ku pyöreistäkin...mut kunhan niis on jotain... :D ja ilmeisesti mies on huomannu sen jonku koska aika usein se osuu oikeaan ja sit mä oon just sitä "ihanuutta" kahtellut.
 
raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
Aivvan...ja meil oikeasti nii huvittaa se miten osa kauhistelee miu ja miu mieheni liittoa juuri ton "minun tyttötykkäämisen" vuoksi, kun mies saattaa suukottaa minuu ja samaan aikaan naureskella et olipas just sun tyylinen nainen tossa ja nauretaan päälle. Eikä minunkaa mies ehkä ole niit "tavallisimpia" tapauksia moneskaan suhtees, mut musta hää on just parasta. :)
Tuo taas kuulosti ihan minun mieheltä...
Ja mun :D Ennen ku ite ehdin edes huomata mitään, mies tokaisee vaan että "taisit tykätä" kun joku ihanuus kävelee ohi B) Homma toimii meillä näin, ihanaa kun myös muilla! :wave:

[/quote]

Jep, meil ainaki kesäl varsinkin ku näkee nii paljon viel kaikenlisäks vähäpukeisia naisia...mies naureskelee miul esim. kaupunnil miu ajaes et "koitahan ny pysyy omal kaistal vaiks tuol siun silmänilo kulkeekin" tai jotain muuta välkkyä ja sit mies saa hyvät naurut tosiaan nii miul ku ihtelleenkin. Ei kai moni tota huumoria voi käsittää mut ihana et ainakin meit tuntuu ny olevan kolme joiden miehet on tällasii.
 
Hyvä et edes muutamia :) Eihän tää vissiin ihan "tavismeininkiä" ole, että sinänsä voi ymmärtää noita keuhkoilijoitakin... Mutta meille tavallinen tapa elää, juuri sellaisena kuin on, ilman salailuja ja peittelyitä :) tiesittekö tytöt muuten, et tääl on sellanen kerhokin meille bisseille/lepakoille... Ja siellä on ollu melko hiljaista viime aikoina että uudet ihmiset olis tervetulleita... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkin rakastan miestäni, mutta välillä kaipaan erään miespuolisen työtoverini läheisyyttä ja seksiä (ja onhan sitä välillä saatukin). Onkos tämäkin OK.
Niin, aivan kuten jo sanottiin, että se on ok, jos miehesi sen sallii. Kukaan muu siihen ei voi sanoa juuta eikä jaata. Lisäisin sitten vielä, että varmaan pointti miesten hyväksyntään on se, että he eivät voi itse muuttua naiseksi, eikä siis tarjota vaimolleen sitä seksuaalisuuden osa-aluetta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkin rakastan miestäni, mutta välillä kaipaan erään miespuolisen työtoverini läheisyyttä ja seksiä (ja onhan sitä välillä saatukin). Onkos tämäkin OK.
Niin, aivan kuten jo sanottiin, että se on ok, jos miehesi sen sallii. Kukaan muu siihen ei voi sanoa juuta eikä jaata. Lisäisin sitten vielä, että varmaan pointti miesten hyväksyntään on se, että he eivät voi itse muuttua naiseksi, eikä siis tarjota vaimolleen sitä seksuaalisuuden osa-aluetta.
Entä jos sinun miehesi haluaa esim sm-seksiä mustan naisen kanssa. Sinä sitä et voi tarjota, joten saako miehesi mennä etsimään seksuaalisuuttaan muualle ja aloittaa suhteen?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkin rakastan miestäni, mutta välillä kaipaan erään miespuolisen työtoverini läheisyyttä ja seksiä (ja onhan sitä välillä saatukin). Onkos tämäkin OK.
Niin, aivan kuten jo sanottiin, että se on ok, jos miehesi sen sallii. Kukaan muu siihen ei voi sanoa juuta eikä jaata. Lisäisin sitten vielä, että varmaan pointti miesten hyväksyntään on se, että he eivät voi itse muuttua naiseksi, eikä siis tarjota vaimolleen sitä seksuaalisuuden osa-aluetta.
Entä jos sinun miehesi haluaa esim sm-seksiä mustan naisen kanssa. Sinä sitä et voi tarjota, joten saako miehesi mennä etsimään seksuaalisuuttaan muualle ja aloittaa suhteen?
Jos me niin sovimme, ja hän sitä oikeasti haluaisi, niin tietysti voisi tuollaisenkin unelmansa toteuttaa :D
Mä olen kyllä ihan väärä henkilö väittelemään tästä asiasta, sillä mulla on kamalan löyhä moraali ja hyväksyn monet asiat, joista parisuhteessa voitaisiin sopia. Mulle sopisi esim. täysin vapaa suhde seksuaalisessa mielessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
Aivvan...ja meil oikeasti nii huvittaa se miten osa kauhistelee miu ja miu mieheni liittoa juuri ton "minun tyttötykkäämisen" vuoksi, kun mies saattaa suukottaa minuu ja samaan aikaan naureskella et olipas just sun tyylinen nainen tossa ja nauretaan päälle. Eikä minunkaa mies ehkä ole niit "tavallisimpia" tapauksia moneskaan suhtees, mut musta hää on just parasta. :)
Tuo taas kuulosti ihan minun mieheltä...
Ja mun :D Ennen ku ite ehdin edes huomata mitään, mies tokaisee vaan että "taisit tykätä" kun joku ihanuus kävelee ohi B) Homma toimii meillä näin, ihanaa kun myös muilla! :wave:
Jep, meil ainaki kesäl varsinkin ku näkee nii paljon viel kaikenlisäks vähäpukeisia naisia...mies naureskelee miul esim. kaupunnil miu ajaes et "koitahan ny pysyy omal kaistal vaiks tuol siun silmänilo kulkeekin" tai jotain muuta välkkyä ja sit mies saa hyvät naurut tosiaan nii miul ku ihtelleenkin. Ei kai moni tota huumoria voi käsittää mut ihana et ainakin meit tuntuu ny olevan kolme joiden miehet on tällasii.[/quote]

Meilläkin menee noin =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkin rakastan miestäni, mutta välillä kaipaan erään miespuolisen työtoverini läheisyyttä ja seksiä (ja onhan sitä välillä saatukin). Onkos tämäkin OK.
Niin, aivan kuten jo sanottiin, että se on ok, jos miehesi sen sallii. Kukaan muu siihen ei voi sanoa juuta eikä jaata. Lisäisin sitten vielä, että varmaan pointti miesten hyväksyntään on se, että he eivät voi itse muuttua naiseksi, eikä siis tarjota vaimolleen sitä seksuaalisuuden osa-aluetta.
Niin sitten hyväksyvät kulissiliiton, kun tietävät, että muuten ovat viikonloppuisiä jos sitäkään.

Varmasti pidemmällä aikavälillä sivusuhteet satuttavat, jos on aito rakkaus pelissä. Sivusuhde, onpa se naisen tai miehen kanssa.

Onhan se hienoa, että ollaan vapaamielisiä, mutta ei tää kyllä kovin syvällistä kuvaa suhteen laadusta anna.

Ehkä sillä miehellä on samanlaista veivausta ohessa, niin sitä ei niin vaivaa noi syrjähypyt.

Tää kaikki kyllä vastaa niin mun mielikuvaa homojen holtittomuudesta.
 
Jondalaya
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
Aivvan...ja meil oikeasti nii huvittaa se miten osa kauhistelee miu ja miu mieheni liittoa juuri ton "minun tyttötykkäämisen" vuoksi, kun mies saattaa suukottaa minuu ja samaan aikaan naureskella et olipas just sun tyylinen nainen tossa ja nauretaan päälle. Eikä minunkaa mies ehkä ole niit "tavallisimpia" tapauksia moneskaan suhtees, mut musta hää on just parasta. :)
Tuo taas kuulosti ihan minun mieheltä...
Ja mun :D Ennen ku ite ehdin edes huomata mitään, mies tokaisee vaan että "taisit tykätä" kun joku ihanuus kävelee ohi B) Homma toimii meillä näin, ihanaa kun myös muilla! :wave:
Jep, meil ainaki kesäl varsinkin ku näkee nii paljon viel kaikenlisäks vähäpukeisia naisia...mies naureskelee miul esim. kaupunnil miu ajaes et "koitahan ny pysyy omal kaistal vaiks tuol siun silmänilo kulkeekin" tai jotain muuta välkkyä ja sit mies saa hyvät naurut tosiaan nii miul ku ihtelleenkin. Ei kai moni tota huumoria voi käsittää mut ihana et ainakin meit tuntuu ny olevan kolme joiden miehet on tällasii.
Meilläkin menee noin =) [/quote]

Minun miehestäni kertoi tuo kuvaus myös =) Sillä erotuksella, etten ole koskaan ystävystynyt kenenkään naisen kanssa niin hyvin että olisin voinut kokeilla mitään. Mieheni joka tapauksessa tietää minun kaipaavan naisenkin kosketusta ja että katselen mielummin naisia kuin miehiä. En koskaan edes näe seksiunia miehistä, aina vain naisista ja kauniista hetkistä :/

On se kumma että mies tuntuu tosiaan hyväksyvän tämän asian vaikka tietää sen minussa. Hän tietää myös etten ikinä tekisi mitään ilman että hän tietäisi siitä ja hyväksyisi sen :) Jospa joskus minäkin saisin oikein hyvän ystävän, siis ihan oikean ystävän, jonka kanssa voisi jakaa kaikenlaisia iloja ja suruja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
Se on siu mielipitees, ja tämä meidän, minun ja mieheni ja kaikenlisäks, nii monien muidenkin tuntemani naisten tai miesten joiden kans olen jutellut. Ja keltään en halua vain seksiä..keltään en halua vain rahaa/lapsia/turvaa..vaan minä oikeasti tunnen rakkautta miestäni kohtaan. Arvostan häntä ja hän minua, ja onhan sinulkin kai ystäviä, läheisiä sellasia, joiden vuoksi ehkä (jos sul tunteit on) olet itkenyt, halannut jne...ja joista todella välität... =) Me ei kahtota sitä sen kummemmaks kui sellasek välittämiseks ja jopa omalla tavallaan rakkaudeks. =) Mut kahtos, niin paljon on mielipiteitä kun on ihmisiäkin.

Jokatapaukses, en usko et tämän "listan" tarkoitus on väitellä siit, pettääkö bi-nainen miestään jos on miehen lupa olla naisen kanssa, tai onko se moraalitonta. =)

Ei pelkkää seksiä, sä vaan rakastat kahta ihmistä samanaikaisesti? Homot sanoo, että rakastuin ihmiseen, en sukupuoleen. Sitten kuitenkin bi pitää oikeutenaan pitää yhtä aikaa kahta eri kumppania, kunhan ne on eri sukupuolta. Vapaamielistä? Itsekästä? Holtitonta? Välinpitämätöntä? Omanapaista? Kaikkea näitä. Ja vielä lasta pukkaamaan tuollaiseen härdelliin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jondalaya:
Minun miehestäni kertoi tuo kuvaus myös =) Sillä erotuksella, etten ole koskaan ystävystynyt kenenkään naisen kanssa niin hyvin että olisin voinut kokeilla mitään. Mieheni joka tapauksessa tietää minun kaipaavan naisenkin kosketusta ja että katselen mielummin naisia kuin miehiä. En koskaan edes näe seksiunia miehistä, aina vain naisista ja kauniista hetkistä :/

On se kumma että mies tuntuu tosiaan hyväksyvän tämän asian vaikka tietää sen minussa. Hän tietää myös etten ikinä tekisi mitään ilman että hän tietäisi siitä ja hyväksyisi sen :) Jospa joskus minäkin saisin oikein hyvän ystävän, siis ihan oikean ystävän, jonka kanssa voisi jakaa kaikenlaisia iloja ja suruja.
Ystävän? Vai seksikumppanin? Onks tässä nyt käsitteet sekaisin? Tätäkö se biseksuaalisuus on, että on ystävä? Vai onks se vaan ystävä? Mikset voi miehes kanssa jakaa niitä iloja ja suruja?
 
Jondalaya
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jondalaya:
Minun miehestäni kertoi tuo kuvaus myös =) Sillä erotuksella, etten ole koskaan ystävystynyt kenenkään naisen kanssa niin hyvin että olisin voinut kokeilla mitään. Mieheni joka tapauksessa tietää minun kaipaavan naisenkin kosketusta ja että katselen mielummin naisia kuin miehiä. En koskaan edes näe seksiunia miehistä, aina vain naisista ja kauniista hetkistä :/

On se kumma että mies tuntuu tosiaan hyväksyvän tämän asian vaikka tietää sen minussa. Hän tietää myös etten ikinä tekisi mitään ilman että hän tietäisi siitä ja hyväksyisi sen :) Jospa joskus minäkin saisin oikein hyvän ystävän, siis ihan oikean ystävän, jonka kanssa voisi jakaa kaikenlaisia iloja ja suruja.
Ystävän? Vai seksikumppanin? Onks tässä nyt käsitteet sekaisin? Tätäkö se biseksuaalisuus on, että on ystävä? Vai onks se vaan ystävä? Mikset voi miehes kanssa jakaa niitä iloja ja suruja?
Jaan mieheni kanssa jokaikisen ajatuksen, surun ja ilon jonka kohtaan ja hän on paras ystäväni maan päällä. Rakastan häntä niin paljon etten voi uskoakaan. Silti usein harrastaessamme seksiä olen hänelle hieman kateellinen kun hän voi tehdä asioita minulle, joita haluaisin tehdä toiselle naiselle ja tuottaa naiselle mielihyvää.

Minulla oli nuorena muutamia todella lämpimiä ystävyyksiä, olisin hyvin voinut kuvitella sen lämpimyyden ja jakamisen jatkoksi vielä muutakin, mutten silloin tehnyt mitään ja nyt ne ystävyydet ovat välimatkan vuoksi katkenneet. Sellaisen ystävä- JA läheisyys- JA seksikumppanin haluaisin nyt jos sellaisen voisin spontaanisti jostain saada, niin että tämä toinen nainen haluaisi samaa ja mieheni tietäisi naisen olevan minulle hyvä ystävä jonka kanssa voin toteuttaa myös tuota isoa osaa seksuaalisuudestani.

Mutta luulenpa että yritän ihan turhaan selittää tätä sinulle, et taida voida ymmärtää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jondalaya:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jondalaya:
Minun miehestäni kertoi tuo kuvaus myös =) Sillä erotuksella, etten ole koskaan ystävystynyt kenenkään naisen kanssa niin hyvin että olisin voinut kokeilla mitään. Mieheni joka tapauksessa tietää minun kaipaavan naisenkin kosketusta ja että katselen mielummin naisia kuin miehiä. En koskaan edes näe seksiunia miehistä, aina vain naisista ja kauniista hetkistä :/

On se kumma että mies tuntuu tosiaan hyväksyvän tämän asian vaikka tietää sen minussa. Hän tietää myös etten ikinä tekisi mitään ilman että hän tietäisi siitä ja hyväksyisi sen :) Jospa joskus minäkin saisin oikein hyvän ystävän, siis ihan oikean ystävän, jonka kanssa voisi jakaa kaikenlaisia iloja ja suruja.
Ystävän? Vai seksikumppanin? Onks tässä nyt käsitteet sekaisin? Tätäkö se biseksuaalisuus on, että on ystävä? Vai onks se vaan ystävä? Mikset voi miehes kanssa jakaa niitä iloja ja suruja?
Jaan mieheni kanssa jokaikisen ajatuksen, surun ja ilon jonka kohtaan ja hän on paras ystäväni maan päällä. Rakastan häntä niin paljon etten voi uskoakaan. Silti usein harrastaessamme seksiä olen hänelle hieman kateellinen kun hän voi tehdä asioita minulle, joita haluaisin tehdä toiselle naiselle ja tuottaa naiselle mielihyvää.

Minulla oli nuorena muutamia todella lämpimiä ystävyyksiä, olisin hyvin voinut kuvitella sen lämpimyyden ja jakamisen jatkoksi vielä muutakin, mutten silloin tehnyt mitään ja nyt ne ystävyydet ovat välimatkan vuoksi katkenneet. Sellaisen ystävä- JA läheisyys- JA seksikumppanin haluaisin nyt jos sellaisen voisin spontaanisti jostain saada, niin että tämä toinen nainen haluaisi samaa ja mieheni tietäisi naisen olevan minulle hyvä ystävä jonka kanssa voin toteuttaa myös tuota isoa osaa seksuaalisuudestani.

Mutta luulenpa että yritän ihan turhaan selittää tätä sinulle, et taida voida ymmärtää.
Ymmärrän hyvinkin, että et saa mieheltäsi kaikkea, mitä haluaisit, ja haaveilet paremmasta suhteesta, ja otat sen, jos löydät. Pidät miestä varalla, ja etsit samalla parempaa. Tosi inhaa, ja halpamaista miestäsi kohtaan. Jos nainen tekee samaa toisen miehen kanssa, hän on huora - niin, miksipä olisi bin osalta tilanne yhtään eri? Minäkin haaveilen sellaisesta täydellisestä ystävä - ja läheisyys - ja seksisuhteesta, mutta en todellakaan lähde kokeilemaan miehiä niin kauan kuin olen naimisissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fifi:
Hei kaikki!! :attn:

Voitaisko kuitenkin pitää biseksuaalisuus ja polyamorisuus erillään, ettei luoda lisää ennakkoluuloja? Kaikki bi:t ei suinkaan ole polyja, vaa elävät yksiavioisissa parisuhteissa. Ei polyamoriassakaan mitään vikaa ole, mutta kaikki bit eivät sitä ole, ja on helvetin rasittavaa joutua jatkuvasti selittämään ihmisille, että bi:t ei pane kaikkea mikä liikkuu. Biseksuaalisuus ei siis automaattisesti tarkoita, että haluaa sekä mistä että naista, vaan jompaa kumpaa.

Ok?
niinpä |O |O |O |O se nimenomaan on rasittavaa joutua selittelemään että "ei, en pidä mitään haaremia enkä tule pitämään enkä edes halua"
 
Jondalaya
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jondalaya:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jondalaya:
Minun miehestäni kertoi tuo kuvaus myös =) Sillä erotuksella, etten ole koskaan ystävystynyt kenenkään naisen kanssa niin hyvin että olisin voinut kokeilla mitään. Mieheni joka tapauksessa tietää minun kaipaavan naisenkin kosketusta ja että katselen mielummin naisia kuin miehiä. En koskaan edes näe seksiunia miehistä, aina vain naisista ja kauniista hetkistä :/

On se kumma että mies tuntuu tosiaan hyväksyvän tämän asian vaikka tietää sen minussa. Hän tietää myös etten ikinä tekisi mitään ilman että hän tietäisi siitä ja hyväksyisi sen :) Jospa joskus minäkin saisin oikein hyvän ystävän, siis ihan oikean ystävän, jonka kanssa voisi jakaa kaikenlaisia iloja ja suruja.
Ystävän? Vai seksikumppanin? Onks tässä nyt käsitteet sekaisin? Tätäkö se biseksuaalisuus on, että on ystävä? Vai onks se vaan ystävä? Mikset voi miehes kanssa jakaa niitä iloja ja suruja?
Jaan mieheni kanssa jokaikisen ajatuksen, surun ja ilon jonka kohtaan ja hän on paras ystäväni maan päällä. Rakastan häntä niin paljon etten voi uskoakaan. Silti usein harrastaessamme seksiä olen hänelle hieman kateellinen kun hän voi tehdä asioita minulle, joita haluaisin tehdä toiselle naiselle ja tuottaa naiselle mielihyvää.

Minulla oli nuorena muutamia todella lämpimiä ystävyyksiä, olisin hyvin voinut kuvitella sen lämpimyyden ja jakamisen jatkoksi vielä muutakin, mutten silloin tehnyt mitään ja nyt ne ystävyydet ovat välimatkan vuoksi katkenneet. Sellaisen ystävä- JA läheisyys- JA seksikumppanin haluaisin nyt jos sellaisen voisin spontaanisti jostain saada, niin että tämä toinen nainen haluaisi samaa ja mieheni tietäisi naisen olevan minulle hyvä ystävä jonka kanssa voin toteuttaa myös tuota isoa osaa seksuaalisuudestani.

Mutta luulenpa että yritän ihan turhaan selittää tätä sinulle, et taida voida ymmärtää.
Ymmärrän hyvinkin, että et saa mieheltäsi kaikkea, mitä haluaisit, ja haaveilet paremmasta suhteesta, ja otat sen, jos löydät. Pidät miestä varalla, ja etsit samalla parempaa. Tosi inhaa, ja halpamaista miestäsi kohtaan. Jos nainen tekee samaa toisen miehen kanssa, hän on huora - niin, miksipä olisi bin osalta tilanne yhtään eri? Minäkin haaveilen sellaisesta täydellisestä ystävä - ja läheisyys - ja seksisuhteesta, mutta en todellakaan lähde kokeilemaan miehiä niin kauan kuin olen naimisissa.
Meneppä päiväunille ja tule virkeänä lukemaan uudelleen.

Ystävyyssuhteeni mieheeni on upein mitä voi olla olemassa. Ainoa mikä puuttuu, on se etten voi toteuttaa yhtä osa-aluetta seksuaalisuudestani miehen kanssa. Ja kuka nainen ei tarvitsisi ystävyyttä naisen kanssa elämässään, oli hetero tai mitä vain? Köyhä olet mielessäsi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jondalaya:
Ystävyyssuhteeni mieheeni on upein mitä voi olla olemassa. Ainoa mikä puuttuu, on se etten voi toteuttaa yhtä osa-aluetta seksuaalisuudestani miehen kanssa. Ja kuka nainen ei tarvitsisi ystävyyttä naisen kanssa elämässään, oli hetero tai mitä vain? Köyhä olet mielessäsi.
Ystävyyssuhteesi mieheesi? Eikö tämä ilmaisu ole aika kuvaava! Pitäisi kai sen olla muutakin kuin ystävyyssuhde. Tuo on kulissi ja hyväksikäyttöä.

Oikeassa parisuhteessa hyväksytään se, että joudutaan tekemään vähän kompromisseja. Jos puoliso on hyvä, voi hyväksyä pieniä puutteita jollain osa-alueella. Jos on isoja ongelmia, pistetään koko paketti vaihtoon. Mutta outoa että ois noin, että on 5 kumppania, joista kukin tarjoaa jonkin tietyn osa-alueen suhteesta. Joku mahtavaa seksiä, joku rahaa, joku ystävyyttä, joku jotain muuta.
 
raskaana
En voi ku nauraa ku tänne tulee sellaiset ilmeisesti "ei bi-immeiset" ja muutenni "vissiin sellaset, joiden täytyy vain saada puuttua joka asiaan tai ainakin asian viereen" :) Mut öitä kaikille naisille.... :)
 
raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
Se on siu mielipitees, ja tämä meidän, minun ja mieheni ja kaikenlisäks, nii monien muidenkin tuntemani naisten tai miesten joiden kans olen jutellut. Ja keltään en halua vain seksiä..keltään en halua vain rahaa/lapsia/turvaa..vaan minä oikeasti tunnen rakkautta miestäni kohtaan. Arvostan häntä ja hän minua, ja onhan sinulkin kai ystäviä, läheisiä sellasia, joiden vuoksi ehkä (jos sul tunteit on) olet itkenyt, halannut jne...ja joista todella välität... =) Me ei kahtota sitä sen kummemmaks kui sellasek välittämiseks ja jopa omalla tavallaan rakkaudeks. =) Mut kahtos, niin paljon on mielipiteitä kun on ihmisiäkin.

Jokatapaukses, en usko et tämän "listan" tarkoitus on väitellä siit, pettääkö bi-nainen miestään jos on miehen lupa olla naisen kanssa, tai onko se moraalitonta. =)

Ei pelkkää seksiä, sä vaan rakastat kahta ihmistä samanaikaisesti? Homot sanoo, että rakastuin ihmiseen, en sukupuoleen. Sitten kuitenkin bi pitää oikeutenaan pitää yhtä aikaa kahta eri kumppania, kunhan ne on eri sukupuolta. Vapaamielistä? Itsekästä? Holtitonta? Välinpitämätöntä? Omanapaista? Kaikkea näitä. Ja vielä lasta pukkaamaan tuollaiseen härdelliin.
Kiesus et räjähdin nauruun. Siul on ihania mielipiteitä, saapas ainakin minut ja mieheni nauramaan. :) Hää kävi kurkkaamas ja repes täysil nauramaan... :) Tota joop...lapsi, odotettu ja toivottu ja tahdottu lapsi tosiaan tuleekin meille. Hih ja sitten.....sä vissiin et kykene rakastamaan et itseäsi etkä muitakaan..mä pystyn rakastamaan ystäviäni, lapsiani, vanhempiani, siskojani, miestäni, läheisiäni ja jopa itseäni... :) se rakkaus jokaista kohtaan vain on erilaista.
Mut viellä...toi oli siu mielipitees..kiitos siit, koska saatii sen verran iloiset naurut. :)

 
Jondalaya
Tosi kivaa että kun vähänkään yrittä keskustella asiasta niin heti hyökätään kimppuun. Onneksi todellisessa elämässäni tunnen vain ihmisiä jotka ymmärtävät minua vaikkeivät olekaan samanlaisia, ja onneksi itse tiedän että minulla ja miehelläni on täydellinen parisuhde ja syvä rakkaus mikä ei ole ihan noin pienistä kiinni kuin "vieraalla". Miksei mieheni voi olla myös paras ystäväni? En tajua. Mutta menen sitten nukkumaan kun ainoa keskustelemaan vaivautuva on kiusaaja.
 

Yhteistyössä