Biisejä jotka saavat sinut itkemään?

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
Vaaran päällä
Stella: Vaaran päällä

Itku tulee tai ainakin pala nousee kurkkuun joka ikinen kerta kun tuon kuulen. Tuo on yksi mun suosikkibiiseistä, joten kuuntelen sen usein...
 
"vieras"
Pohjantähden alla saa kyyneleet silmiin mutta äskettäin löysin version jonka voi kuunnella kuivin silmin :) eli Vesku Jokisen versio http://www.youtube.com/watch?v=s575vB45edA
 
"sipsi"
Näistä nykyisistä kyyneleet on jostain syystä saanut silmään Mikael Gabriel - Kipua. Tyttären huoneesta kuuluu harva se päivä... Muuten ei ole ollenkaan minun tyylistä musiikkia tuo tuollainen :)
 
sama täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Vaaran päällä;29140814:
Stella: Vaaran päällä

Itku tulee tai ainakin pala nousee kurkkuun joka ikinen kerta kun tuon kuulen. Tuo on yksi mun suosikkibiiseistä, joten kuuntelen sen usein...
Kuuntelin tätä biisiä paljon juuri ennen kuin tyttäreni syntyi. Tämä tuo siis aina sellaiset hyvät kyyneleet silmiin.
 
"sipsi"
Maaritin "Lainaa vain" sai minut itkemään kesällä. Sattui tulemaan radiosta, kun ajoimme kirkkoon tyttären konfirmaatioon...

Aloin itkemään etupenkillä, eikä tietenkään ollut paperia mihin kuivata kyyneliä. Mieskin ajaessaan ryki kurkkua selväksi.
 

Yhteistyössä