bikinirajan ajelu

  • Viestiketjun aloittaja Pepsukka
  • Ensimmäinen viesti
Pepsukka
Tais olla viimenen kerta ennen synnytystä, kun sheivailen jalkoväliä.. Sokkona kun ei oikeen tiiä, mitä sattuu. Masu sen verran jo tiellä, et pikkasen hankalaa oli.. Muilla vastaavaa? Jos niin mites ootte ratkaisseet? mies asialle? :/
 
eräs harmaa hiiri
Mä ajan itte, ainankin tähän asti, vaikka sokkonahan sen joutuupi tekemään B) Peili vois olla hyvä apu :whistle: Ja ajelen siis kaikki, en vain bikinirajoja. Terävä höylä ja partavaahtoa, eipä siinä muuta. Ja VAROVAISUUTTA ettei satu haavoja!
 
vahalla
ite oon käyny aina sillon tällön tallinnassa ja ottanu brasilialaisen vahauksen....ihan #&%?$!* hyvä =) pysyyki siistinä n.pari kk.....ny raskauden aikaan en oo vie käyny,mut ajatus kyl olis.....kysyin siit jo ennen raskautta,et miten onnistuu,niin sanottiin,et monet raskaana olevat käy sie ihan viimeisilläänki......hesassa ja turussahan saa sen vahauksen kans,mut maksaa 70-100 euroo.....tallinnassa muistaakseni 20 euroo
 
Sokkona näppituntumalla menee ja vaivalloisesti taipuen, mutta ähellys kannattaa. On itsellä parempi mieli kun ei rehota jalkovälissä :LOL:
Saa nähdä taipuuko sitä senkään vertaa,mitä lähemmäs loppua mennään.
Ja ihan samanlain ajelen ku aina ennenkin,satin carea vaan ja höyläten!
 
Mä olen siistinyt rajan ja vähän muutakin Veetin karvanpoistoaineella, vaikka pakkauksessa kyllä sanotaan ettei sais. Ei oo tullu mitään ongelmia, tosin viimeksi kun poistin karvat pari päivää ennen neuvolaa niin leukosyytit pissassa oli koholla. En tiiä johtuiko sitten siitä vai mistä mutta lisätesteissä ei sitten löytynyt mistään mitään.

Minusta tällä aineella on paljon parempi poistaa karvat kuin höyläämällä jos haluaa siistiä muutakin kuin bikinirajan. Seuraavaksi ajattelin kyllä laittaa miehen asialle kuumavahaliuskojen kanssa, ettei ois kokoajan karvat kasvamassa. En kehtaa paikallisiin firmoihin mennä levittämään haarojani karvanpoistoon ja Tallinnaan on vähän liian pitkä matka =)
 
yks hyvä vinkki on ajaa vaikka perusvoiteella, niin ei tule näppyjä. Eli vaan perusrasvaa tai sitten natusan baby öljy on kans yks hyvä. Ja naurakaa tai älkää, niin joka kerta ku olen ajanut niin mulla on oma neutraali deodorantti alapäälle ja mulle ei ole kyllä tullut aikaan enää näppyjä.
Itse ajelen vieläkin, kun on niin helppo kun ajaa kaikki pois niin ei niin haittaa vaikka vähän sokkona joutuukin ajamaan.
Ja sitten kun olen taas kunnossa niin välillä aina nypin pinseteillä niin eivät sitten kasva aikaan takaisin, mutta tämä vaatii hermoja ja aikaa..
 
Kyllä mulla ainakin tulee mieleen ajella karvat ennen synnytystä. .
Jotenkin ajattelen ainakin sitä kuinka inhottavaa olis itsellä jos jotain karvoja olisi siellä välissä kun vauva tulee ja sitten jos pitää leikellä ym. No mutta tämä on mun mielipide ja aion ainakin yrittää kyllä vielä ennen sairaalaan lähtöäkin vaikka tuskissani ajella karvat, vaikka kuinka turhalta kuulostais!
 
ärtyy
mulla ei bikininrajoihin tai alemmas ole mitään asiaa höylällä, oli mikä vaahto tai rasva tahansa-> ärtyy niin pahasti heti. Ja haavoja helposti jos kaiken ajelee, eihän tuolta saa tasaista pintaa mitenkään! Ja bikininrajoissakin karva"nyoyt" niin koholla että höylällä tavallaan raavin auki.
Eli alempaa koneella vain ja päivässä jo kauheat sänget, uusi ajelu sitten taas joskus kun siihen jaksaa ryhtyä.
Bikininrajat itseasiassa nypin, pinsetillä, yksitellen, ja karvaa siis on PALJON (tuntuu että menee puoleen reiteen, tosi sexy), yleensä tuplat vielä yhdestä karvatupesta. Eli se vie aikaa ja niskat on ihan rikki sen jälkeen, mutta pysyy pari vkoa ok. Aiemmin vahailin, mutta sen kanssa selkeesti enemmän tulee niitä ihon alle kasvavia karvoja, jolloin karvan kohta tulehtuu (mulla joo tosiaan ärtyy helposti kaikesta..)
Tota Brasialaista olen joskus miettinyt, kuulostaa vaan niin kauheelta; bikininrajat vielä pystyy mutta entä alue joka venyy mukana..?? kjak
Ainiin, nyppimisessä ja etenkin vahaamisessa, vähnä auttaa kun muistaa kuoria ihoa tosi usein, ei pääse niitä ihon alle kasvavia niin helposti muodostumaan.
Todella musta tuntuu että karvat on iso ongelma, onneksi mies ei ole ollut millänsäkään, oli niitä tai ei. Tai ei myönnä.
Saas nähdä mitä tosiaan tapahtuu kun mahaa tulee enemmän, saattaa jäädä homma sikseen. Toisaalta, se kone on ihan ok kun ei tarvitse nähdä; en mä kyllä ilman mahaakaan alas näe millään!
 
viikkoja nyt 38
Muutenkin tykkään olla ilman karvojani, ja nyt myös odottaessa. Alempaa sheivaten ja ylempää pinseteillä tulee homma hoidettua.
Nyt odotusaikana olen jo kahdesti käynyt otattamassa kauneushoitolassa brassivahauksen. Raskausv. 32 viimeeksi, ja sen jälkeen ei olekaan uusia karvoja sinne ilmestynyt. Hyvä niin B) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 00:07 Pepsukka kirjoitti:
Tais olla viimenen kerta ennen synnytystä, kun sheivailen jalkoväliä.. Sokkona kun ei oikeen tiiä, mitä sattuu. Masu sen verran jo tiellä, et pikkasen hankalaa oli.. Muilla vastaavaa? Jos niin mites ootte ratkaisseet? mies asialle? :/
Helpompi tapa on ollut vetää nyt kaikki pois näköyhteyden kadotessa. Muuten on tullu jätettyä ihan pieni tupsu B)
Mieskin kyllä mielellään auttaa, joten nou hätä ;)
 
skindoctor
Googlettakaa Skin Doctor. Siellä Ingrow go neste on loistava tuote!
Ei oo enää tullu näppyjä ja ärsytystä...

Ja kyllä kannatta ajella tai ajeluttaa miehellä (kuten minä teen).
On huomattavasti helpompaa kun ei tarvi sairaalassa hoitajien ajella, mullakin tuli sen verran pitkä välilihan leikkaushaava että jos siellä ois ollu karvoja niin ne ois kai pitäny tikkaus vaiheessa ajella ja haavan hoiokin oli huomattavasti hygienisempää!
 
Itsekkin vannon herkälle iholle tarkoitetun Veet:in nimeen! JA peilin kautta onnistuu sekä aineen levitys että sitten sillä muovilastalla vetely. Itselläni niin arka iho etten voi käyttää alapään pesussa edes apteekista saatavia pesuaineita, mutta tosta Veet herkälle iholle tarkoitetusta karvanpoisto aineesta ei tule edes nyppyjä tai iho ärry... siistiä jälkeä joka kestää pitkään =) Suosittelen!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 10:05 VEET kirjoitti:
Itsekkin vannon herkälle iholle tarkoitetun Veet:in nimeen! JA peilin kautta onnistuu sekä aineen levitys että sitten sillä muovilastalla vetely. Itselläni niin arka iho etten voi käyttää alapään pesussa edes apteekista saatavia pesuaineita, mutta tosta Veet herkälle iholle tarkoitetusta karvanpoisto aineesta ei tule edes nyppyjä tai iho ärry... siistiä jälkeä joka kestää pitkään =) Suosittelen!
Onks tää siis ihan bikinirajoille tarkotettu? Niitä on niin monia et oon ihan pihalla et mikä ois hyvä? Mikä nimi siinä pakkauksessa lukee? Voisin laittaa miehen asialle ku on just kaupassa mut sille pitää olla tarkka nimi ei se muuten osaa ostaa.
 

Yhteistyössä