Bileet naapurissa

  • Viestiketjun aloittaja mitämitäteen
  • Ensimmäinen viesti
mitämitäteen
Mitä teen noiden naapurin möykkäävien teinien kanssa? Olen käynyt sanomassa kauniisti, vähemmän kauniisti ja joku on soittanut joskus poliisitkin ja taas siellä biletetään! Mä en jaksa. Soitanka vaan poliisit paikalle ja mitä se hyödyttää? Muuten rauhallista aluetta, mutta sattuipa tosi paskat uudet naapurit..Bilettävät aina kun yh äiti pois kotoa.
 
vieras
soita ne poliisit, täällä siitä menee ainakin sitten ilmoitus isännöitsijällekin, eivätköhän sitten lopeta kun varoitus (tai häätö) lappu luukusta tipahtaa... ;)
 
mie
Mulla oli ennen vastaava ongelma, loppu kun valitin isännöitsijälle ja soitin vaan niille poliisit joka kerta. Ei tarvinnu montaa kertaa soittaa ku loppu. Ja jos ei auta tee lastensuojelu ilmo, lapset heitteillä =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mulla oli ennen vastaava ongelma, loppu kun valitin isännöitsijälle ja soitin vaan niille poliisit joka kerta. Ei tarvinnu montaa kertaa soittaa ku loppu. Ja jos ei auta tee lastensuojelu ilmo, lapset heitteillä =)
Mietin just, että tekeekö poliisit suoraan lastensuojeluilmoituksen, jos tarpeeksi usein soittaa? Talon oma poika on jo varmaan lähelle 18v, mutta useat bilettäjät paljon nuorempia, "mopopoikia." Ja sit jotenkin pelottaa, että mitkä vihat siitä saa niskaansa :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Odotan vielä puol tuntia ja jos eivät lähde jatkamaan niin soitan. Ei tää oo kiva kun itsellä on lapsiperheen rytmi..
Soita nyt, kello on jo 23:30, hiljaisuus on alkanut viim. puoli tuntia sitten ja kun olet varma että siellä on alaikäisiä ja alkoholia, et soita turhaan.
 
Meillä melko usein viikonloppusin sama juttu. Sit taukoo kun porukka lipuu baarrin ja siihen aikaan kömmitään nukkuu. Mut hemmetti kun se musiikin jytke alkaa sit viideltä uudestaan, hyvin kaikuu kaikkiin asuntoihin kun on hiljasta kaikkialla ja tuntuu et seinät on paperia. Eli kuuluu todella selvästi. Eli sit noustaan miehen kanssa ylös ja hyvällä onnella pääsee jatkaa unia ehkä seittemän aikaan aamusta. Täälä ei ilmeisesti oo kukaan kehannu tehä ilmotusta mihkä. Mää teen sen viä joku viikonloppu, soitan poliisit, ei helvetti mun oo ainaka pakko kuunnella tollasta rytkytystä joka saakelin viikonloppu yö. Maaliskuussa syntyy vauva, niin miten senkin saa sit nukkuu tollases metelis. Arkisin sit jotkut naapurit tappelee todella äänekkäästi pitkälle yöhön, niistä on kyllä pakko tehä joku valitus. Nimittäin yks naapuri oli soittanu jo miehelle ja kysyny et mistä toi jatkuva tappelu kuuluu, mies ei osannu sanoo. En kyl tiä mistä asunnoista noi metelit kuuluu, mut pakko tollasen on loppua. Tässä talossa asuu vanhoja ihmisiä ja sellasia jotka sentään käy töissä niin jossaki vaiheessa täytyis saada levätä ilman häiriöitä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Meillä melko usein viikonloppusin sama juttu. Sit taukoo kun porukka lipuu baarrin ja siihen aikaan kömmitään nukkuu. Mut hemmetti kun se musiikin jytke alkaa sit viideltä uudestaan, hyvin kaikuu kaikkiin asuntoihin kun on hiljasta kaikkialla ja tuntuu et seinät on paperia. Eli kuuluu todella selvästi. Eli sit noustaan miehen kanssa ylös ja hyvällä onnella pääsee jatkaa unia ehkä seittemän aikaan aamusta. Täälä ei ilmeisesti oo kukaan kehannu tehä ilmotusta mihkä. Mää teen sen viä joku viikonloppu, soitan poliisit, ei helvetti mun oo ainaka pakko kuunnella tollasta rytkytystä joka saakelin viikonloppu yö. Maaliskuussa syntyy vauva, niin miten senkin saa sit nukkuu tollases metelis. Arkisin sit jotkut naapurit tappelee todella äänekkäästi pitkälle yöhön, niistä on kyllä pakko tehä joku valitus. Nimittäin yks naapuri oli soittanu jo miehelle ja kysyny et mistä toi jatkuva tappelu kuuluu, mies ei osannu sanoo. En kyl tiä mistä asunnoista noi metelit kuuluu, mut pakko tollasen on loppua. Tässä talossa asuu vanhoja ihmisiä ja sellasia jotka sentään käy töissä niin jossaki vaiheessa täytyis saada levätä ilman häiriöitä.

Siis pakko tuohon nyt vielä kommentoida. Pakkohan tuosta on tehdä ilmoitus!! Meilläkin usein lähtevät ja jos palaavat niin silloin tosiaan olen käynyt huutamassa ovella ja poliisitkin käyneet.
 
Omat pussikaljat mukaan ja menet vaan ovikelloa rimputtamaan...mukaan bileisiin ja sanot et tulet jatkossakin aina kun kuuluu pientäkin meteliä.

No ei, mutta toivottavasti saat tilanteen ratkeamaan jollain tavoin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Omat pussikaljat mukaan ja menet vaan ovikelloa rimputtamaan...mukaan bileisiin ja sanot et tulet jatkossakin aina kun kuuluu pientäkin meteliä.

No ei, mutta toivottavasti saat tilanteen ratkeamaan jollain tavoin.
Näinkin olen tehnyt. Ilman pussikaljaa tosin :) Ja hiljenivät sinä yönä aika nopeasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Omat pussikaljat mukaan ja menet vaan ovikelloa rimputtamaan...mukaan bileisiin ja sanot et tulet jatkossakin aina kun kuuluu pientäkin meteliä.

No ei, mutta toivottavasti saat tilanteen ratkeamaan jollain tavoin.
Näinkin olen tehnyt. Ilman pussikaljaa tosin :) Ja hiljenivät sinä yönä aika nopeasti.
:LOL:
 

Yhteistyössä