Biotta sellerimehu hyvä aineenvaihdunnalle

Aattelin tuota juomaa ostaa viikonloppuna. Olo on turvonnut ja nestemäinen kiitos ihanien pimps-oireiden. Onko kukaan muu käyttänyt tuota juomaa paaston yhtydessä tai muuten puhdistanut kehoaan. Senhän pitäis nesteitä laittaa tosi hyvin liikkeelle.

Kehukaas tuota juomaa, ja miten sitä käytitte ja mihin käytitte. Ja oliko positiivisia vaikutuksia. Juomahan on tosi pahaa, mutta mitäpä sitä ei tekisi kroppansa eteen :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:40 pienenhetken kirjoitti:
voisin kuvitella etten oksentamatta tollasta alas sais :x :D
ootko kokeillu ananasta?sehän poistaa kans turvotusta :)

Olen kokeillut. Mutta kuten sanottua, hyvän asian puolesta olen valmis juomaan tuota. Selleriä sellasenaan en pysty pureskelemaan, tietysti vois sitä itsekkin keittää ja soseuttaa. Mutta kroppa kiittää sitten myöhemmin. Ja täytyy vain hokea että hyvää hyvää....
 
Selleritäti
Teen itse välillä sellerimehua aamupalaksi. Eihän se hyvää ole, mutta kaikkeen tottuu. :) Minulla ei ole mehustinta, joten murskaan sellerit tehosekoittimessa veden kanssa ja valutan mössön siivilän läpi. Jäljelle jäänyttä mössöä voi käyttää esim. sosekeitossa. Pinaatti ja persilja sopivat sellerimehun terveelliseksi mausteeksi.

No niin, mutta niihin vaikutuksiin. Joskus saa aineenvaihdunnan toimimaan niin hyvin, että joskus on pakko käydä vessassa vielä silloin, kun mehun juominen on kesken. Mehusta tulee usein sellainen virkeä ja kevyt olo. Tehoaa krapulaankin. ;)
 

Yhteistyössä