Black Dagger Brotherhood

Pirun pelottava sarja.

Okei, tiedän että täällä porukkaa odottaa suomennettua versiota Zsadistin tarinasta, mutta eikös se toka ollut jo suomeksi? Ja jos toka oli parempi ku eka, ja tää kolmas toista parempi........

Uskallankohan mä edes avata tuota neljättä kirjaa :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Toinen on suomeksi ja kolmas ilmestyy 15.8. Mulla on nyt just toka lainassa ja kolmanteen olen jo tehnyt kirjastoon varauksen.

Mä ainakin tykkäsin siitä ekasta todella paljon!
Joo eka oli hyvä, mut sit toinen oli kans älyttömän hyvä ja sit tää kolmas jyräs ihan täysin. Mä huijaan ja ostan halvalla enkuksi noita pokkareita.. just perjantaina tipahti postista kaks kirjaa ja mä laitoin just tänään seuraavat kaks tilaukseen ja yritän malttaa ton Butchin tarinan kanssa :D

Mutta kyllä kyllä, sulla todellakin on jotain hyvää odotettavana, voin kertoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
En oo tuosta koskaan kuullutkaan, joten googletin ja taisin löytää ihellein uuden sarjan jota alkaa lukemaan. :D Jahka saan täl hetkel kesken olevat kirjasarjat luettua loppuun. :ashamed:
:LOL:

Joo-o, niin se minäkin vaan humpsahdin. Aivan mieletön sarja kyllä, ja sit toi et kirja kirjalta (no okei, niiltä kolmelta mitä oon nyt lukenut) niin stoori vaan vetää syvemmälle ja syvemmälle mukaansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
En oo tuosta koskaan kuullutkaan, joten googletin ja taisin löytää ihellein uuden sarjan jota alkaa lukemaan. :D Jahka saan täl hetkel kesken olevat kirjasarjat luettua loppuun. :ashamed:
:LOL:

Joo-o, niin se minäkin vaan humpsahdin. Aivan mieletön sarja kyllä, ja sit toi et kirja kirjalta (no okei, niiltä kolmelta mitä oon nyt lukenut) niin stoori vaan vetää syvemmälle ja syvemmälle mukaansa.
:D Mä yleensä uppoudun lukemieni kirjojen maailmaan ihan totaalisesti, et mielenkiinnolla odotan et pääsen lukemaan. Miehelle jo sanoin et löysin uuden kirjasarjan niin hää rupes het toppuuttelemaan, et jos lukisit nyt entiset eka loppuun.
 
***
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
En oo tuosta koskaan kuullutkaan, joten googletin ja taisin löytää ihellein uuden sarjan jota alkaa lukemaan. :D Jahka saan täl hetkel kesken olevat kirjasarjat luettua loppuun. :ashamed:
:LOL:

Joo-o, niin se minäkin vaan humpsahdin. Aivan mieletön sarja kyllä, ja sit toi et kirja kirjalta (no okei, niiltä kolmelta mitä oon nyt lukenut) niin stoori vaan vetää syvemmälle ja syvemmälle mukaansa.
:D Mä yleensä uppoudun lukemieni kirjojen maailmaan ihan totaalisesti, et mielenkiinnolla odotan et pääsen lukemaan. Miehelle jo sanoin et löysin uuden kirjasarjan niin hää rupes het toppuuttelemaan, et jos lukisit nyt entiset eka loppuun.

Mä uppoudun näihin kirjoihin niinkuin en mihinkään aikaisemmin. Siis aivan mielettömiä, olen niiiiiin rakastunut, en olisi ikinä kuvitellutkaan että löydän tällaisen intohimon kirjasarjasta vielä aikuisenakin :) nuorena oli omat fantasiat, nyt aikuisena omat :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
:D Mä yleensä uppoudun lukemieni kirjojen maailmaan ihan totaalisesti, et mielenkiinnolla odotan et pääsen lukemaan. Miehelle jo sanoin et löysin uuden kirjasarjan niin hää rupes het toppuuttelemaan, et jos lukisit nyt entiset eka loppuun.
Mäkin tuumailin kun ekan kirjan olin lukenut, että mahtaa äljäke tykätä kyttyrää kun cothis taas vähän täyttelee kirjahyllyä :saint:
Plus sitten se, että moon tässä viikonlopun ollut nenä kiinni Zsadistin tarinassa joka ikinen hetki minkä oon ehtinyt :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
:D Mä yleensä uppoudun lukemieni kirjojen maailmaan ihan totaalisesti, et mielenkiinnolla odotan et pääsen lukemaan. Miehelle jo sanoin et löysin uuden kirjasarjan niin hää rupes het toppuuttelemaan, et jos lukisit nyt entiset eka loppuun.
Mäkin tuumailin kun ekan kirjan olin lukenut, että mahtaa äljäke tykätä kyttyrää kun cothis taas vähän täyttelee kirjahyllyä :saint:
Plus sitten se, että moon tässä viikonlopun ollut nenä kiinni Zsadistin tarinassa joka ikinen hetki minkä oon ehtinyt :xmas:
:D Mielenkiinnolla jään odottelemaan!
 
Mä olen nyt lukenut englanniksi kaikki kirjat ja voin kertoa, että muuttuvat vain paremmiksi ja paremmiksi. Pettymyksiä siis ei luvassa jatkossakaan. En kestä odottaa sitä milloin seuraava tulee, kun uusin vasta 05/2010 julkaistiin...varmaan vuoden joutuu tässä tuskassa odottelemaan:)
 
86
Mie en englanniks tykkää lukee ku menee puolet ohi, joten joudun kärsimään ja odottamaan seuraavia suomennoksia! Tosiaan Herätetty rakastaja ilmestyy 15.8 ja se tulee varmasti olee mun suosikki, koska siinä on Zsadist! :D Neljäs kirja tulee suomeksi tammi-helmikuussa 2011
 

Yhteistyössä