Blingo lastenvaatteet

  • Viestiketjun aloittaja "Tiiti"
  • Ensimmäinen viesti
"Tiiti"
Osuipa sattumalta silmään netissä, että ruotsalainen Blingo-vaatemerkki on rantautumassa Suomeen. Toimivat kotikutsuperiaatteella niinkuin me&i. Ihan kivoilta näyttävät mun silmään ja iso plussa että ovat ekologisia! Itsellä ainakin on tullut jonkunlainen kyllästyminen me&i-vaatteisiin kiitos syksyn laatu ym. ongelmien, joten tosi kivaa että tulee vähän vaihtelua =) Mitäs muut tykkävät?
 
sjjw
Omaan ystäväpiiriin ei kuulu kauheasti "lapsellisia", joten saanen markkinoida muuta kautta. Eli en oikein tiedä. Joillakin myyjillä jo kutsuja sovittuna useatkin. Kaipa kiinnostusta aina on, kun jotakin uutta tulee markkinoille?

Itse kiinnostuin puhtaasti siksi, että omat kokemukset vaatteiden kestävyydestä on hyvät. Ja kivoja vaatteita, ei pelkkää retroa, joka ei ole mun juttu ollenkaan. Eli on yksivärisiä ja printtopaitoja myös.
 
"Tiiti"
Itselläni ei ole minkäänlaista aiempaa kokemusta näistä vaatteista, että ovatko oikeasti laadukkaita, kestäviä jne. Mutta kiva kuulla että ovat. Täytyy harkita kutsuja sitten kun tietää, onko myyjiä edes tälle aluuelle tulossa :) Tsemppiä sinulle!
 
Hmm.. itsekin tätä firmaa mielenkiinnolla katselin, mutta vaikka nettisivulla hehkutettiin jostain lainamallistosta niin ilmeisesti kuitenki pitää olla vähintään 500e tällasella kotiäidillä laittaa tohon jos haluaa myymään alkaa.. Vähän edullisempia nämä oli kuin ME&I ainakin kun tuolta ruotsin sivuilta katselin viime viikolla
 

Yhteistyössä