blondiväri hakusessa

  • Viestiketjun aloittaja maantienvärinen
  • Ensimmäinen viesti
maantienvärinen
Hyvä kaupan blondaus-aine?? ihan vaaleista vaalein sais olla ja tuhkaan vivahtava,ettei tulis keltainen. Lähtökohdiltaan hius on aika perus maantien värinen..
 
Kyllähän niistä tahtoo aika kellertäviä tulla kaikista..

Mä itte tein sellasen ratkaisun että blondasin eka Liven jollai Absolute Platinum värillä ja sit laitoin valkosen shokkivärin päälle. Ei oo keltanen :D
 
ap
lisäisin että olen jo blondi,tyvi vain pitäisi peittää..aiemmin laitoin lorealin recital preferense 03 sävyllä,mutta sitä ei saa paikkakunnalta missä asun,joten joku muu väri pitäis nyt keksiä..garnierista kokemuksia??
 
blondailija 22v
Itelle on sopinu Poly blonde, se kaikkein vaalein. Myös Live Absolute platinum on hyvä. Garnierin Blondaus aine teki mun hiukset tosi huonoon kuntoon. Lorealilla myös hyviä aineita. Jos meet isoon kauppaan, ni siel on parempi valikoima. Siitä vaa tsekkailleen paketteja ja hiustupsuja, nii se oma väri löytyy varmasti:)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja blondailija 22v:
Itelle on sopinu Poly blonde, se kaikkein vaalein. Myös Live Absolute platinum on hyvä. Garnierin Blondaus aine teki mun hiukset tosi huonoon kuntoon. Lorealilla myös hyviä aineita. Jos meet isoon kauppaan, ni siel on parempi valikoima. Siitä vaa tsekkailleen paketteja ja hiustupsuja, nii se oma väri löytyy varmasti:)
asun niin pienellä paikkakunnalla et ei ole valikoima kovin laaja. Ehkä muutama purkki.. eli valitse siitä sitte :) Garnierin värin taidan valita, luki ainakin että vaalea tuhka..
 
kyllikki
jos tiedät hyvän värin javierailet jossain "suuremmalla" paikkakunnalla niin osta sieltä monta pakettia :) suosittelen itse lorealin perfence 03 vaaleista vaalein tuhka.. ei tullut keltainen ainakaan minulla .
 

Yhteistyössä