BMW

  • Viestiketjun aloittaja Bemukuski
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:
oon ollu aika monen ja ap:n kirjotuksistakin voi jo jotain päätellä.
sen mitä jaksoin lukea, niin minusta sitä lokaa tuli aika paljon ihan muualta kuin ap:n suunnasta, joka lähinnä muiden bmw-kuskien kanssa jatkoi muiden aloittamaa "leikkiä".
Ei se aika moni kuule ole sama asia kuin kaikki. ainakin ne bemarikuskit joita itse tunnen, ovat ihan samanlaisia tyyppejä kuin muutkin, autosta riippumatta. Se on ihmisestä kiinni, ei autosta.

se on sääli kun ihmiset suuttuu pikku arvostelusta vaikka ite ensin kysyyvät. bemari kuskit on leuhkoja sori vaan.
miks sä multa anteeks pyytelet? Ei minulla ole bemaria, mutta kirjoituksistasi paistaa läpi lapsellisuus. taidat haluta vain provoilla. Heh, huvinsa kullakin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:
oon ollu aika monen ja ap:n kirjotuksistakin voi jo jotain päätellä.
sen mitä jaksoin lukea, niin minusta sitä lokaa tuli aika paljon ihan muualta kuin ap:n suunnasta, joka lähinnä muiden bmw-kuskien kanssa jatkoi muiden aloittamaa "leikkiä".
Ei se aika moni kuule ole sama asia kuin kaikki. ainakin ne bemarikuskit joita itse tunnen, ovat ihan samanlaisia tyyppejä kuin muutkin, autosta riippumatta. Se on ihmisestä kiinni, ei autosta.

se on sääli kun ihmiset suuttuu pikku arvostelusta vaikka ite ensin kysyyvät. bemari kuskit on leuhkoja sori vaan.
Anteeksi vaan, mutta millä tavalla esim minä olen leuhka??

 
huh
miks sä multa anteeks pyytelet? Ei minulla ole bemaria, mutta kirjoituksistasi paistaa läpi lapsellisuus. taidat haluta vain provoilla. Heh, huvinsa kullakin. :D[/quote]

en halua provoilla sanon vaan vakavan kantani tästä bmw asiasta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:
oon ollu aika monen ja ap:n kirjotuksistakin voi jo jotain päätellä.
sen mitä jaksoin lukea, niin minusta sitä lokaa tuli aika paljon ihan muualta kuin ap:n suunnasta, joka lähinnä muiden bmw-kuskien kanssa jatkoi muiden aloittamaa "leikkiä".
Ei se aika moni kuule ole sama asia kuin kaikki. ainakin ne bemarikuskit joita itse tunnen, ovat ihan samanlaisia tyyppejä kuin muutkin, autosta riippumatta. Se on ihmisestä kiinni, ei autosta.

se on sääli kun ihmiset suuttuu pikku arvostelusta vaikka ite ensin kysyyvät. bemari kuskit on leuhkoja sori vaan.
Mä en oo ainakaan suuttunut mistään, mistä pitäs suuttua? Siittä kun mä oon idiootti leuhka vai siittä että mä oon bimbokana? :D :hug:
 
Gloria Mundi
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Yleensä bemari on vähä-älyisten auto. Omistaja on finninaamainen amisjätkä, joka harrastaa ääliö tuunausta. Vuoden kohokohta on tavata muita vähäkkejä bemujen kokoontumisajoissa.

tyttöystävänä yleensä joku bimbokana.
Kuvauksesi minusta osui aivan naulankantaan!!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja tkt:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
En ostais ittelleni bemaria. (Pitäs sitten olla tummempi ihon väri ja hiukset.. :p )
Miksi? :D
Etkö ole kiinnittänyt huomiota minkälaiset ihmiset niillä bemareilla ajaa? Eiköhän aika moni "kebabin paistaja" just aja bemarilla.
Jaa, no en mä ainakaan paista kebabbia. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja tkt:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
En ostais ittelleni bemaria. (Pitäs sitten olla tummempi ihon väri ja hiukset.. :p )
Miksi? :D
Etkö ole kiinnittänyt huomiota minkälaiset ihmiset niillä bemareilla ajaa? Eiköhän aika moni "kebabin paistaja" just aja bemarilla.
Jaa, no en mä ainakaan paista kebabbia. :whistle:
Kai niitä poikkeuksiakin löytyy? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja tkt:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
En ostais ittelleni bemaria. (Pitäs sitten olla tummempi ihon väri ja hiukset.. :p )
Miksi? :D
Etkö ole kiinnittänyt huomiota minkälaiset ihmiset niillä bemareilla ajaa? Eiköhän aika moni "kebabin paistaja" just aja bemarilla.
Jaa, no en mä ainakaan paista kebabbia. :whistle:
Kai niitä poikkeuksiakin löytyy? =)
Löytyy toki, mutta en mä itseäni poikkeuksena pidä.

Kukaan tuntemastani ihmisestä joka ajaa bemarilla, ei ole tummaihoinen kebabin paistaja. Enkä tosin ole sellaista nähnyt noissa bemari keskustelu palstoillakaan missä vierailen. ;) Eniten mä (täällä päin) oon niillä mersuja nähnyt, toki mulle itselle on sama kuka milläkin ajeleepi.
 
vieras
meillä oli aikoinaan lukuisia tojotoita, nissaneita, opeleita ym "autoja" joita korjailtiin harva se päivä. sitten ostettiin ensimmäinen bmw, eikä ole sen päivän jälkeen tarvinut työntää autoa käyntiin tai parkkeerata sitä mäen päälle että pääsisi liikkeelle. meillä on ollut 320, 325, 328, 528 ym. malleja ja eri ikäisiä, yhdessäkään autossa ei ole tarvinnut kuin öljyt ja suodattimet joskus vaihtaa. nyt ollut vaihteeksi muutama mersu, nekin toimineet kiitettävästi.
MB, BMW ja AUDI on autoja B) (joista köyhät haaveilee...)
 
vieras
BMW on hyvä auto, mukava ja laadukas. Saksalaisista perheautoista paras. Voittaa myös Volvon ja Saabin, mutta ei japseja. Käytettynä hyvä ostos, uutena harkitsisin muita vaihtoehtoja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Kauheen tosissani. Empiiristä tutkimusta en tosin ole tehnyt kun ei oo bemarimiehet koskaan vetäneet puoleensa. Ja hyvä näin jos asiantuntijoita on uskominen. Normaali ihminen kun ei tarvitse isoa BMW:tä, siinä se juju onkin ;)
Tota..Normaali ihminen?

Joo ajeli tuo ukko ford sierralla kun alettiin seurustelemaan, eipä oo koskaan tullut mielenkään kysyä ensimmäiseksi "Ja autos merkki oli".
Just sellanen. Yleensä kun terve ihminen joutuu jotakin hankkimaan niin tokihan se hankkii vain sitä mitä se tarvitsee. Ei mitään ylimääräistä. Mitä bemarissa on sellaista mitä ei vaikka jossain pienessä Toyotan- tai Nissaninsittiäisessä ole? Kulkuneuvoksihan automobiili yleensa kait hankitaan, eikö? :D

Silti jotkut ajelee jostain syystä jollain Hummereilla jossain kaupungissa... :whistle:
Toyotat ja Nissanit ovat vaan massojen autoja. Sellaisten jotka haluvat olla mahdollisimman huomaamattomia, oikeita laumasieluja. Miksi maksaa turhasta ylimääräistä, kun samaa saa halvemmalla? Esim. Kiat ja vastaavat, tai jopa lada ja skoda.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Kauheen tosissani. Empiiristä tutkimusta en tosin ole tehnyt kun ei oo bemarimiehet koskaan vetäneet puoleensa. Ja hyvä näin jos asiantuntijoita on uskominen. Normaali ihminen kun ei tarvitse isoa BMW:tä, siinä se juju onkin ;)
Tota..Normaali ihminen?

Joo ajeli tuo ukko ford sierralla kun alettiin seurustelemaan, eipä oo koskaan tullut mielenkään kysyä ensimmäiseksi "Ja autos merkki oli".
Just sellanen. Yleensä kun terve ihminen joutuu jotakin hankkimaan niin tokihan se hankkii vain sitä mitä se tarvitsee. Ei mitään ylimääräistä. Mitä bemarissa on sellaista mitä ei vaikka jossain pienessä Toyotan- tai Nissaninsittiäisessä ole? Kulkuneuvoksihan automobiili yleensa kait hankitaan, eikö? :D

Silti jotkut ajelee jostain syystä jollain Hummereilla jossain kaupungissa... :whistle:
Toyotat ja Nissanit ovat vaan massojen autoja. Sellaisten jotka haluvat olla mahdollisimman huomaamattomia, oikeita laumasieluja. Miksi maksaa turhasta ylimääräistä, kun samaa saa halvemmalla? Esim. Kiat ja vastaavat, tai jopa lada ja skoda.
Mä en tarvitse autoa erottamaan mua massasta!
 
bemaristi
Olen 7-vuotiaasta saakka tiennyt autoni olevan tummansininen BMW. Ja näin on toteutunutkin, 2. nyt menossa. Pelkästään positiivisia kokemuksia, täytyy myöntää. Vähän vikoja (ja ne vähätkin on aina korjattu takuuseen, meillä siis aina pakasta vedetty eli uusi auto ostettu), upeat ajo-ominaisuudet (se takaveto ja urheilullisuus..) ja onhan se KAUNIS auto. Nykyisin meillä on 3-sarjan touring ja se kyllä suoraan sanottuna uloknäötään paras farmari, toki uusi C-sarjan MB:kin on yllättävän linjakas (muutunut totisesti edukseen). Olen itse ensimmäisenä valmis myöntämään, että minulle auto on yksi statussymboli, huonommallakin pärjäisimme, mutta emme halua.
 

Yhteistyössä