Bona-/Piltti -keräyksestä vielä kysymys...

Olen kerännyt kohta noita etikettejä sen verran, että pisteillä saisi kolme kirjaa. Voinko postittaa ne kaikki kerralla, vai tarviiko ne jotenkin eritellä ja postittaa erikseen? Etten postita hirveetä määrää niitä lappuja ja sitten ne ei hyväksykään niistä kuin yhden kirjan verran...

Tätä keräyskeskustelua kun on seurannut täällä, niin tuntuu, ettei voi tehdä mitään varmistamatta joltain tietävältä... ettei vain mene hukkaan vaivalla kerätyt etiketit! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuosta en tiiä.. mutta hyväksytäänköhän sellaset vähän haalistuneet laput..? pullonlämmittimessä osa on haallistunu..

Ja entä sitten semmoset, jotka ei ole ihan ehjiä? Olen leikannut niistä kaikista vain sen etuosan - en siis koko etikettiä säästänyt. Mutta joistakin on revennyt osa siitä etuosasta (mies kun ei osaa niitä irrotella
:kieh: ) niin ettei ole ihan kokonainen? Mahdetaanko hyväksyä?
 
xXx
Mulle tuli just postissa tänään tuo nallepuhin juhlakirja. Minä laitoin kolmen kirjan merkit samaan kuoreen mutta tuli siiis vain tuo yksi. Siellä mukana oli lappu jossa sanottiin että tulevat kaikki eri paketeissa ja näin ollen voi olla että ihan eri aikaan.

Tätä kampanjaa kun on arvosteltu täälläkin usein niin minulla ei ainakaan ollut mitään ongelmia, hyvin sujui.
 

Yhteistyössä