br toysilta tilanneita, en saa maksettua visa electronilla.. apuja :)?

kun menen sinne tilaus kohtaan, en saa maksettua. laitan korttinumeron, niin herjaa virhettä. TArkistusnumerot jne hyväksyy, tulee se vihreä merkki viereen. Olen kokeillut laittaa numerosarjaa yhteen ja erikseen ja eiii.

Mikä siinä nyt on, onko muilla onnistunut?
Ainut paikka netissä josta saa ton hot wheels radan ja vastustaa nyt kovin...
Argh.
 
myöskin
Eilen yrittelin maksella Visa electronilla, ei hyväksynyt :( Ja katetta oli. Nooh, makselin miehen visalla :D Joskus aikoinaan en onnistunut Espritillä makselemaan, ennen kuin olin virustorjunta tasoja laskenut... Oiskohan Br toys´silla nyt jotain Electron ongelmia. Läheta kysely!!!

Kiinnostaisi täälläkin
 
sainkin numeron ja soitin!

Kannattaa kokeilla visa linkin kautta, kuulema onnistuu joskus. Minulla ei.
Pop-pankki ei hyväksy kai sen takia kun kyseessä ulkomainen firma :(

Kuulemma ennen joulua tulossa verkkopankkimahdollisuus mutta eipä auta nyt yhtään... viisivuotias pettyy melkoisesti. Hitto :(
 
sainkin numeron ja soitin!

Kannattaa kokeilla visa linkin kautta, kuulema onnistuu joskus. Minulla ei.
Pop-pankki ei hyväksy kai sen takia kun kyseessä ulkomainen firma :(

Kuulemma ennen joulua tulossa verkkopankkimahdollisuus mutta eipä auta nyt y
htään... viisivuotias pettyy melkoisesti. Hitto :(
Mulla on pop pankin visa electron ja ulkomailla maksaninen onnistuu kyllä moitteettomasti (tossa kaupassa en oo tosin kokeillu)
 
"mä"
Ja niin siis mun käyttötilin electronilla (aktia) ei onnistu mikään verkkoshoppailu, oon käsittänyt että kyse on kortin asetuksista. Pitäis käydä laittaa pankissa korttiin verkko-ostosmahdollisuus ja ne ostosrajat. Mutta en ole viitsinyt, kun s-pankin electron toimii.
 
mulla toimii muuten popin visa electron maksuissa mut ei tuolla!

harmittaapa :(

vai onko jollain popin kortti joka toimii tuossa kaupassa? voin tehä tilisiirron tilauksen arvosta jos joku tekee tilauksen sit sen jälkeen mun osoitteeseen :p?
 
"vieras"
Mullakaan ei meinannut onnistua, mutta onneksi googlettamalla tuli heti tämä ketju vastaan ja kokeilin tuota Visa-linkkiä ja onnistui! Toivottavasti ap sait autoratasi! :)
 

Yhteistyössä