Brother Christmas ei ollutkaan huijari- rikollinen?

vierailija
Ihmisen maineen pilaaminen on todella helppoa. Jopa kertaepäily joka osoittautuu virheelliseksi riittää maineen vahingoittamiseen lopullisesti. Manipuloivat ihmiset tietävät tämän hyvin ja käyttävät sitä hyväkseen.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Etkö sä ihminen osaa hakea itse ja sitä paitsi yllä on yksi linkki, nimenomaan Hesariin.
Hesarilla on paljon juttuja maksun takana, joten en jaksa edes vaivautua niiden sivuille. Siksi kysin, että tietääköhän joku sellainen, joka aktiivisesti sivuja käyttää. Hienoa kuitenkin, että Hesari on tällaisen julkaissut.

Vuoden alussa Brother Chrismas syytökset loistivat etusivuilla päiviä ja nyt kuiskitaan vähän niinkuin takavasemmalla, että (ei siinä mitään ongelmaa ollutkaan)
 
vierailija
Hesarilla on paljon juttuja maksun takana, joten en jaksa edes vaivautua niiden sivuille. Siksi kysin, että tietääköhän joku sellainen, joka aktiivisesti sivuja käyttää. Hienoa kuitenkin, että Hesari on tällaisen julkaissut.

Vuoden alussa Brother Chrismas syytökset loistivat etusivuilla päiviä ja nyt kuiskitaan vähän niinkuin takavasemmalla, että (ei siinä mitään ongelmaa ollutkaan)
Mulla ei ole tapana laittaa linkkiä artikkeliin, joka on maksumuurin takana.

Aika monessa mediassa tuo asia on muutenkin esillä. Riittää, kun kirjoitat hakukoneeseen kyseisen henkilön nimen.
 
vierailija
Hesarilla on paljon juttuja maksun takana, joten en jaksa edes vaivautua niiden sivuille. Siksi kysin, että tietääköhän joku sellainen, joka aktiivisesti sivuja käyttää. Hienoa kuitenkin, että Hesari on tällaisen julkaissut.

Vuoden alussa Brother Chrismas syytökset loistivat etusivuilla päiviä ja nyt kuiskitaan vähän niinkuin takavasemmalla, että (ei siinä mitään ongelmaa ollutkaan)
A S, kyllä sinä fiksuna ihmisenä ymmärrät, että lehtiartikkelit, jotka ovat mielenkiintoisia myyvät lehteä, olivatpahan ne tosia tai ei.
 
vierailija
Etkö sä ihminen osaa hakea itse ja sitä paitsi yllä on yksi linkki, nimenomaan Hesariin.
Ei pitäisi "joutua" hakemaan juttua oikaisusta. Sen pitäisi lävähtää samalla tavalla etusivulle, kuin alkuperäinen lööppi.

Kuluneen vuoden aikana on otsikoilla pilattu monien ihmisten ( miesten) maine ja elanto. Samalla kuitenkin on sensuroitu todella tärkeitä, huomattavasti vakavampia juttuja.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Kun menee Hesarin nettisivuille niin sieltä saa hakemalla hakea uutista Brother Christmasin syyttömyydestä. Uutiset laittomuuksista löytyivät.aikoinaan hakematta. Kai tämä sitten on sitä "vastuullista journalismia"?
 
vierailija
Ei pitäisi "joutua" hakemaan juttua oikaisusta. Sen pitäisi lävähtää samalla tavalla etusivulle, kuin alkuperäinen lööppi.

Kuluneen vuoden aikana on otsikoilla pilattu monien ihmisten ( miesten) maine ja elanto. Samalla kuitenkin on sensuroitu todella tärkeitä, huomattavasti vakavampia juttuja.
Tarkoitan, että nettiin kun laittaa haun, niin löytää useampia artikkeleita aiheesta. Mutta kyllä minä ainakin näin muutenkin noita juttuja. Siitä olen samaa mieltä, että kyseistä henkilöä on riepoteltu aivan liikaa siihen nähden, mitä on tehty ja tapahtunut.
 
vierailija
JSN:n ohjeiden mukaan virheellinen juttu pitää oikaista samalla näkyvyydellä, mutta tämä ei kai sitten koske Helsingin Sanomia.
Vaikka juttu on Hesarin kotimaan sivuilla ja otsikossa lukee:

Brother Christmasin vakavimmat rikosepäilyt raukesivat, syyte nousi vain rahankeräysrikoksista
Ari Koponen iloitsee törkeää kirjanpitorikosta koskevan epäilyn kaatumisesta. Hän kutsuu nostettuja syytteitä ”täydellisen mitättömiksi”.
 

Yhteistyössä