Bulagaria Nessebar

-Tallaaja-
Me olitiin Sunny Beachilla, eli Nessebar siinä lähellä. Käytiin siellä muutamankin kerran. Kuopus oli silloin 2v, eli rataskansaa vielä. Paljon oli mukulakiveä ja muutenkin hankalakulkuista maastoa. Muutoin kaunis.historiallinen paikka. Kulkeminen tosin paikoitellen hankalaa.
Mukavaa matkaa teille!
 
olen ollut pari kertaa nessebarissa. mielenkiintoinen ja nätti paikka. sokkeloisia kujia ja pieniä liikkeitä (joihin ei kyllä moneenkaan vaunuilla mahdu kovin hyvin).
teiden pinta on röpeliäistä ja tietenkin maan tavoin, kävelytiet ovat kehnot/tai niitä ei ole.

mutta paljonhan siellä on lapsiperheitä ja lähettyvillä on vaikka mitä nähtävää -kannattaa reissata paikallisbusseilla tai takseilla!

niin ja nessebarissakin on uusi ja vanha puoli. kummalle menette? edellinen kuvaukseni koskee vanhaa puolta.

 
Uudelle puolelle
Vanhaan kaupunkiin on hotellilta 0,5 km eli ei juuri mitään. Matkarattaita ei varmaan kannata ottaa mukaan vaan ihan oikeat rattaat? Hotellina meillä on Marina Palace****.
 
Jippiii !! Muitakin lähdössä Nessebar:iin !?!?!? Meidän perhe lähtee sinne 6.9. Jännittää jo tosi paljon. Eipä sitä aikasemmin olekkaan lapsen kanssa matkustellut ulkomailla (5,5kk). Avoimin mielin vaan matkaan.

Ja iso kiitos ap:lle vastanneille, tullu tosi paljon hyviä vinkkejä !!!! :flower:
 
Lähdettekö helsingistä? Me lähdetään omalta kotipaikkakunnalta.

Olen kuullut että lentokenttä on aika huono bulgarian päässä... paljon jonoja ja ei ilmastointia. Onko kellään tästä parempaa tietoa?
 
Jep, Helsingistä lähdetään. Ja aika pimennossa oon kyseisen paikan suhteen. Mitä nyt olen lukenut täältä ja matkatoimistojen sivuilta. Odottavalla kannalla ollaan... Eniten tietty jännään sitä, ett miten poika tuolloin pärjäilee (=vilkkaus, jne.). No, sinne on vielä aikaa.

Mistäs itse lähdette ?
 
blondiprinsessa
Itse olin vuonna 2001 Kultahietikolla ja ainakin silloin lentokenttä oli todella vaatimaton..Helsinki-Vantaan lentokenttä huipputasoa siihen verrattuna.. =) Ja me ainakin menimme bussilla pienen matkan lentokoneelta terminaaliin ja kaikki eivät mahtuneet istumaan ja bussi kulki lujaa..tämä kannattaa siis muistaa lasten kanssa matkustettaessa.. Tosin siitä on jo viisi vuotta aikaa, joten paikkahan on voinut muuttua jo vaikka millä mitalla.. =) En ole sitten varma, että käyttävätkö Kultahietikolle menijät samaa lentokenttää kuin Nessebariin menijät..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 12:52 vieras kirjoitti:
Lähdettekö helsingistä? Me lähdetään omalta kotipaikkakunnalta.

Olen kuullut että lentokenttä on aika huono bulgarian päässä... paljon jonoja ja ei ilmastointia. Onko kellään tästä parempaa tietoa?

Olemme itsekkin lähdössä varmaan jonnekkin päin bulgariaa...

mutta täytyy kyl myöntää et tuttavaperheeni vanhemmat olivat keskenään viime vuonna sunny beachillä (eli lapset kotona). paikka oli ollut mukava mutta kyllä hekin heti ensimmäisenä sanoivat etteivät koskaan lähtisi lastensa kanssa sinne, koska lentokentällä toiminta oli ollut todella hidasta ja matelevaa... paljon oli ollut pieniä lapsia jotka olivat huutaneet siellä päät punaisina väsymyksestä ja tylsyydestä :(

Toivottavasti en pilannut lomatunnelmaa..kyllä vähän itsekkin jännittää moinen, mutta kalliimpiin kohteisiin meillä ei sit ole vara...

JOTEN hauskaa lomaa meille kaikille! B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 12:52 vieras kirjoitti:
Lähdettekö helsingistä? Me lähdetään omalta kotipaikkakunnalta.

Olen kuullut että lentokenttä on aika huono bulgarian päässä... paljon jonoja ja ei ilmastointia. Onko kellään tästä parempaa tietoa?
Mikä on kotipaikka? Me lähdetään oulusta :)
 
Menossa ollaan
Moi,

Lähtö alkas olla nyt käsillä, viime hetken neuvot ja kommentit olis mukva saada!

- Pitäskö ottaa ruokia mukaan? Poika kyllä syö muuten ihan tavan ruokaa, mut oon miettiny olisko varalla hyvä olla jotain. Onneks vaipat on menneen talven lumia, joten niitä ei tarvita.

-Rattaiden mukaan ottamisen kanssa vielä arvon, ottaako vai ei?

- Mitä pojalle viihdykkeeks koneeseen?

Tämmöstä kysellään täällä

 

Yhteistyössä