Bussipysäkillä tapahtunutta, saa kopioida ;)

daa
Alkuperäinen kirjoittaja PPK:
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
:D
mä oisin varmaan kysynyt, että kumpiko teistä on se Vittu, kun Homon mä jo tunnistankin. :ashamed:

No ei, en kai. Lapsiahan ne oli :whistle:
pöjä, v*ttu on tietenkin se toinen, joka ei ole homo
Älä :D Ookko ihan varma? :D
kohtalaisen varma. ajattelin vain auttaa endietä, kun moista kummastelee. ois saaneet pikkupojat hyvät naurut ja endien pilkka oiskin kalahtanut omaan nilkkaan :( se vasta oiskin ollut noloa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Alkuperäinen kirjoittaja PPK:
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
:D
mä oisin varmaan kysynyt, että kumpiko teistä on se Vittu, kun Homon mä jo tunnistankin. :ashamed:

No ei, en kai. Lapsiahan ne oli :whistle:
pöjä, v*ttu on tietenkin se toinen, joka ei ole homo
Älä :D Ookko ihan varma? :D
kohtalaisen varma. ajattelin vain auttaa endietä, kun moista kummastelee. ois saaneet pikkupojat hyvät naurut ja endien pilkka oiskin kalahtanut omaan nilkkaan :( se vasta oiskin ollut noloa.
hmm.
ehkä mä ajattelin vähän turhan monimutkaisesti, kun ajoin takaa vain että kumpi olis sitten ilmottautunut Homoksi vapaehtoisesti tms.
En osaa selittää. :ashamed:
 
oujee
Alkuperäinen kirjoittaja fgd:
Alkuperäinen kirjoittaja oujee:
No jopa osasit repäistä hyvin...sun elämäs paras repäisy?
Taisit tunnistaa itsesi? :D
Jaa mistä?
Eniten naurattaa tuo "saa kopioida" tuossa otsikossa...ihan varmana kopioin näin hyvin lohkaistua juttua!!! Taidan kirjoittaa muistiin, kyl on ap:lla sana hallussa!
 
jepa
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:
Alkuperäinen kirjoittaja jepa:
Alkuperäinen kirjoittaja oujee:
No jopa osasit repäistä hyvin...sun elämäs paras repäisy?
minusta aika mielikuvitukseton kanssa...
No olisiko niitten pitänyt antaa sotkea? Järki puhe ei aina tehoa, pikku nolaus on paikallaan :kieh:
no ei olis, mutta jos ap olis sanonu et "rispektii ISOILTA pojilta", olis ollu jo jossain määrin nokkelampaa ja viitannu siihen et tuhrijat on pikkupoikia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hehehhee:
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:
Alkuperäinen kirjoittaja jepa:
Alkuperäinen kirjoittaja oujee:
No jopa osasit repäistä hyvin...sun elämäs paras repäisy?
minusta aika mielikuvitukseton kanssa...
No olisiko niitten pitänyt antaa sotkea? Järki puhe ei aina tehoa, pikku nolaus on paikallaan :kieh:
tuostako ne nolostuu?
Jotkut kyllä, eivät kaikki toki. Mutta ihan oikesti nykyajan nuorilta puuttuu tilannetaju. Mennä tölhötetään ja tehdään pöljän hommia aivan aikuisten nenän alla. Luulevat etteivät aikuiset välitä...

 

Yhteistyössä