Bussissa pippurisumutteesta!!

Olipa kiva yrittää päästä bussilla kotiin kun teinit alkoi hakkaamaan toisiaan ja sumutti pippurikaasua!! Kerkesin huomaamaan miten joku mies meinasi alkaa oksentamaan kunnes tunsin, että on sumutettu jotain. Bussi tyhjeni aika äkkiä kun joku karjas, että siellä on pippurisumutetta. Ulkona muutama ihminen huusi tuskissaan kun oli saanut pahasi sumutteesta eikä kukaan auttanut niitä! Säälitti paljon kun ei kädet riittänyt auttamaan kaikkia. Jonkun aikaa yhtä tyttöä autettuani soitin hätäkeskukseen kysyäkseni neuvoja niin kävi ilmi ettei kukaan ollut soittanut ja ilmoittanut sinne tapahtuneesta vaikka tekijät olivat vielä paikalla!! Onneksi poliisit sitten tuli ja sai tekijät kiinni. Siinä ne sitten kuulusteli kaikki läpi ja tilasi vielä ambulanssin auttamaan paria henkilöa.
Tuntui uskomattomalta miten tuollaista voi tapahtua?!? Aina noista uutisista saa lukea, mutta sitten kun on itse sellaisessa mukana..
 
Olo on kauhea siitä sumutteesta, mutta onneksi tää menee ohi. Pitää vaan yrittää juoda paljon ja äsken kävin suihkussakin.. Sitä on kiitollinen ettei ollut ihan siinä vieressä, mutta harmittaa niiden puolesta ketkä siellä oksenteli pahasti :(

Pk-seudulla juu tapahtu.
 
"vieras"
Jaa en minä ole tuollaisista uutisista lukenut. Varmaan jotain maahanmuuttajia, luulen. Sairasta käyttäytymistä, siinä joo ajatellaan muita viattomia ihmisiä hirveesti.
 
"tööt"
[QUOTE="vieras";24341473]Jaa en minä ole tuollaisista uutisista lukenut. Varmaan jotain maahanmuuttajia, luulen. Sairasta käyttäytymistä, siinä joo ajatellaan muita viattomia ihmisiä hirveesti.[/QUOTE]

Teille persuille luuleminen on sama kuin fakta. Jatkakaa ääliöt samalla linjalla.
 
[QUOTE="vieras";24341473]Jaa en minä ole tuollaisista uutisista lukenut. Varmaan jotain maahanmuuttajia, luulen. Sairasta käyttäytymistä, siinä joo ajatellaan muita viattomia ihmisiä hirveesti.[/QUOTE]

Ihan kuule oli suomalaisia, oikein vaaleat tukat ja kaikki..... :headwall:
 
"tööt"
[QUOTE="vieras";24341480]En oo mikään persu.[/QUOTE]

Jaat älysi ja ajatusmallisi vahvasti heidän kanssaan eli olet sitä peruskauraa, jolla ei ole itse muodostettua mielipidettä vaan muodostat sen jonkun muun kertomana.
 

Yhteistyössä