Cambridgekuurilaiset pinoon!!

Miksiköhän kielsi munan? Sanoiko mitään syytä? Mikä liike muuten on mistä haet kuurin?
Joo mä hyppään jatkuvasti puntarilla..jos näyttää liikaa niin juon paljon vettä ja taas lähtee neste liikkeelle. Joo saisin kans syödä sen kolme pussia mutta sitten olen liian täynnä.. :D
 
Sano se jonku syyn, mutta oli niin paljon ihmisiä ja lapset kitisi niin en pystynyt keskittymään eli meni ohi korvien.
Haen sieltä kauppapuistikko 16, sisäpiha.
Ei ole mikään erityinen "liike" se vain myy näitä Cambridge tuotteita. ;)

Kysyin sitäkin että eikö kaks pussia riitä ja "normi ateria" lisäksi niin meinas että sitten saan liian vähän "aineita" että laihtuu??!!

 
Täällä myös yksi cambridge kuurilainen :wave: Painoa tippunut 14,5kg. Aloitin huhtikuussa, 2 viikkoa puhtaalla kuurilla, silloin lähti 6,5kg. Kesällä aika paljon lipsunut joten paino on junnannut 71kg aika kauan... Nyt uudestaan puhtaalla kuurilla 3s päivä menossa. Niin pituus 161,5cm ja paino tosiaan 71kg nyt, tavoiten jossain tuolla 60kg paikkeilla. Harrastuksena lähinnä pump, step, fitball monta kertaa viikossa.
 
Täällä olis kans yks mukaan pyrkijä. :wave:
Tänään meinaan pitäs postista neljän jälkeen olla tilaamani viikon juomakuuri haettavissa. Meillä kun ei täällä lähiseudulla tietääkseni ole ketään kuurin edustajaa niin pk-seudulta tilailin ja sieltä löytyikin vallan mukavan tuntuinen konsultti. :D Joka itsekin painoa pudottanut reilusti tämän kuurin avulla.
Vaan tuo konsultti kyllä vaikutti niin mukavalta jotta tadan tässä syksyn kuluessa mennä häntä tapaamaan suht pitkästä välimatkasta huolimatta.
Mut juu minulla siis aikomus kuuri aloitella nyt viikonlopun aikana ja se mistä liikkeelle lähdetään on n. 88-90kg (tarkan painon voin sitten ilm kun olen aloittanut). Tosin olen kyllä tässä jo hiukan sellaista totuttelua aloitellut keventämällä syömisiäni (lähinnä pienentämällä ruoka-annoksia) ja juomalla vettä ja/tai vichyä 3litraa päivässä. Ja kyl täytyy todeta jotta wc:stä on tullut aika tuttupaikka :LOL: :LOL: :LOL:

Mut tulempa sitten kertoilemaan lisää kun kuurin pääsen aloittamaan.
:wave: :wave: :wave:
 
moi, ja tervetuloa mukaan.

Jo yhtään saa antaa vinkkejä.....niin suosittelisin että aloitat "vasta" maanantaina. Oli nim. niin vaikeita 3-4ekaa päivää ja varsinkin jos viikonloppuna pitää ne kärsiä. Muutenkin tottunut syömään ehkä vähän hyvää ja tehdä hyvää ruokaa yms yms. :D

Jos töissä on niin menee helpommin kun ei ole muuta lähellä/mukana.

Ja täälläkin wc:t tullut (koko kaupungin) tutuksi.
ennen kauppaa pitää kotona käydä veskis, kauppaan tullessa kovalla kiireellä PITÄÄ löytää wc, kotiin tultaessa kiire vessaan ellei kaupassa vielä ennen kotimatkaa käynyt vessas. :LOL:

Tule kertomaan kuulumisia, ja jos/kun tekee tiukkaa tule tänne niin kannustamme tsemppamaan! :hug:

3-4n pvän päästähän kiloja "vasta" tippuu...
 
.... =) Otan vinkin mieluusti vastaan ja taidan tosiaan siirtää tuon aloituksen maanantaille. Tosin siin on kyl pikku mutta, kun olen silloin aloittamassa myös opinnot. Joten pitäs kyl pystyä kaikki informaatio sisäistämään eikä ajatella vain; milloin pääsee wc-käynnille tai mistähän mahtaa löytyä lähin wc. :headwall: :headwall: :headwall: :kieh:
No, mut taitaa sittenkin olla hyvä viel viikonloppu herkutella, ;) ennen kuin aloittaa tiukan rutistuksen niin painon pudotuksen kuin opiskelujenkin suhteen. :p

Vaan heippa nyt kutsuu wc, kun olen meinaan ljuoda litkutellut tuota hiilihapotettua vettä jo tähän mennessä päivää n. 1,5L. :LOL: :whistle:
:wave:
 
Eilen olisi ollut punnitus mutta pyysin mun äitiä tuomaan mulle seuraavan viikon kuurin kun en jaksanut lähteä vaasaan. En viitsi nyt käydä puntarilla kun on se aika kuusta ja mulla kerää nestettä ainakin kaksi kiloa kroppa.. :ashamed:
Masentuu vaan..
Mutta ensi viikolla jo uskaltaa mennä puntarille :)
Salaattia ja pusseja olen nyt syönyt. Kahvin kanssa käytän maitoa ja siinä on kyllä tosi paljon hiilareita..on vaan mustana niin pahaa..
Sulla Miranda alkaa sitten yhdistetty kuuriko huomenna? Saat jo syödä muutakin :p
 
päivä ja sitten aloitan puhtaalla juomakuurilla. Meinaan kun eilen ne tilaamani pussit postista hain niin nyt voin sitten heti aamulla aloittaa.
Mut jo nyt voin hiukan iloita kun vaaka näytti tänä aamuna 88,4kg eikä 90,4kg (niin kuin viel alku viikolla) ja tosiaan viel en kuuria edes ole aloittanut.
Siis olen ainoastaan pienentänyt ruoka-annoksiani ja etenkin leipää, jota tykkään napostella huimia määriä :ashamed: . Niin et tuo leipä jos joku tulee mulle olemaan tiukkapaikka. :whistle: Niin ja juomista olen lisännyt niin et juon sen n3L/pv vähintään.

Kuulehan TipTop minä kans olen miettinyt tuot maitoa kahvin kanssa, jotta miten se sotkee kuurin. :headwall: :headwall: Minä kun olen oppinut juomaan niin kahvin kuin teenkin maidolla, Mut sokeria jos joku kahviini laittaa niin juomatta jää, teehen kyl käytän makeutusainetta.

Maanantaina tulen sitten teille virallisen lähtölukeman ilmoittamaan.
:wave: :wave: :wave:

ps. Mulle iski jokin kummallinen lenkkeily-halu jo tuossa viikolla ja tänään sitten pistelin vaunuja lykkien sellaiset 8-9km menemään. Tää liikuntapuoli ei kyl tuu tekeen ongelmaa jos vain aikani riittää lenkkeilyyn.
 
Tuosta kahvimaidosta, kantsii juoda pirtelö samalla kun kahvi, itse juon vanilja pirtelön aina aamukahvin kanssa, käytän siis tuota pirtelöä maidon korvikkeena. Aika makeaahan se on mutta paljon parempaa kuin musta kahvi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TipTop:
Eilen olisi ollut punnitus mutta pyysin mun äitiä tuomaan mulle seuraavan viikon kuurin kun en jaksanut lähteä vaasaan. En viitsi nyt käydä puntarilla kun on se aika kuusta ja mulla kerää nestettä ainakin kaksi kiloa kroppa.. :ashamed:
Masentuu vaan..
Mutta ensi viikolla jo uskaltaa mennä puntarille :)
Salaattia ja pusseja olen nyt syönyt. Kahvin kanssa käytän maitoa ja siinä on kyllä tosi paljon hiilareita..on vaan mustana niin pahaa..
Sulla Miranda alkaa sitten yhdistetty kuuriko huomenna? Saat jo syödä muutakin :p
Ai säkin käyt täällä vaasas??Kellä/missä? Luulin aivan että sä sielläpäin kävit... :D

Mulla kans kerää menkkojen aikaan nestettä about 2kg, tosi tylsää. :(

No kröhmm..., kun en sitten pystynytkään (lue:jaksanutkaan) toista viikkoa puhdistuksella.. :ashamed:
Olin 1-2pvää ja sitten olikin PAKKO, siis ihan pakko saada salaattia tjn.
Eli olen sitten ke asti syönyt 2pussia ja yhden salaatti+kalaa tai broileri aterian. Ihanaa kun ei tarvi nälissään olla enää.
Mutta kiloja nyt sitten tippunutkin "vaan" 1-1,5kg joten ehkä otan 3n pvän puhdistuksen ma-ke, JOS jaksaa... :D

 


No kröhmm..., kun en sitten pystynytkään (lue:jaksanutkaan) toista viikkoa puhdistuksella.. :ashamed:
Olin 1-2pvää ja sitten olikin PAKKO, siis ihan pakko saada salaattia tjn.
Eli olen sitten ke asti syönyt 2pussia ja yhden salaatti+kalaa tai broileri aterian. Ihanaa kun ei tarvi nälissään olla enää.
Mutta kiloja nyt sitten tippunutkin "vaan" 1-1,5kg joten ehkä otan 3n pvän puhdistuksen ma-ke, JOS jaksaa... :D

[/quote]

Miksi vain 2 pussia? Eikös niitä pidäkin syödä 3 korviketta ja 1 proteiinipitoinen ateria päivässa?? Mä syön 2 pussia ja 1 patukan + vielä 1 liha/kala/kana aterian päivässä...
 
No pitäis juu syödä 3pussia, mutta olo on niin täynnä iltaisin että en kertakaikkiaan vaan jaksa enää 3tta pussia, ja tämä konsulenttini sanoi että myös kaksi pussia ja kaksi prot. ateriaa on yksi vaihtoehto.


Mene je tiedä, huomenna punnitus. :)
 
Huomen se alkaa sitten sinnittelyt puhtaal juomakuuril. :snotty: Niin no tai ainakin kova on yritys vaan saas nyt nähdä kuin siin sitten käy. :headwall: :headwall: :headwall: Sillä kuitenkin houkutukset on suuret hiukan maistella, kun muulle porukalle kuitenkin ruokia on tehtävä ja etenkin kun tuo kuopus väliin tykkää jotta äitiä pitää syöttää. :LOL:

Leia Kiitos tuosta kahvi + vaniljapirtelö vinkistä. Mul vaan kyl taitaa niin käydä jotta jää tuo vinkki pois kokeiluista kun en todellakaan voi sietää kahvissani mitään makeutusta. :eek:

Hei muuten kuin voi nuo konsulenttien ohjeet olla noinkin erilaisia, meinaan kun mulle konsulenttini lähetti oikeen sellasen vihkosen (oikeammin kolme vihkosta) johon oli kirjattu kaikki vaihtoehdot selkokielellä. :whistle: En kyl nyt vaan muista mitä siin luki et oliko niin et 3pussia ja yks ateria vai 2pussia ja kaks ateriaa vai vallan jotain muuta. Mut täytyypä oikeen tarkistaa miten tuo menee. :headwall: :snotty:

Mut koht suuntaan maata ja huomenna sitten ilmoittelen mistä painosta oikeasti liikkeelle lähden. :eek: :ashamed: Vaan sen tiedän jotta isot on lukemat niin painon kuin BMI:n suteen. :ashamed:
Vaan aamulla ensimäisen pirtelöjuoman sitten juon. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuohu tenava:
Huomen se alkaa sitten sinnittelyt puhtaal juomakuuril. :snotty: Niin no tai ainakin kova on yritys vaan saas nyt nähdä kuin siin sitten käy. :headwall: :headwall: :headwall: Sillä kuitenkin houkutukset on suuret hiukan maistella, kun muulle porukalle kuitenkin ruokia on tehtävä ja etenkin kun tuo kuopus väliin tykkää jotta äitiä pitää syöttää. :LOL:

Leia Kiitos tuosta kahvi + vaniljapirtelö vinkistä. Mul vaan kyl taitaa niin käydä jotta jää tuo vinkki pois kokeiluista kun en todellakaan voi sietää kahvissani mitään makeutusta. :eek:

Hei muuten kuin voi nuo konsulenttien ohjeet olla noinkin erilaisia, meinaan kun mulle konsulenttini lähetti oikeen sellasen vihkosen (oikeammin kolme vihkosta) johon oli kirjattu kaikki vaihtoehdot selkokielellä. :whistle: En kyl nyt vaan muista mitä siin luki et oliko niin et 3pussia ja yks ateria vai 2pussia ja kaks ateriaa vai vallan jotain muuta. Mut täytyypä oikeen tarkistaa miten tuo menee. :headwall: :snotty:

Mut koht suuntaan maata ja huomenna sitten ilmoittelen mistä painosta oikeasti liikkeelle lähden. :eek: :ashamed: Vaan sen tiedän jotta isot on lukemat niin painon kuin BMI:n suteen. :ashamed:
Vaan aamulla ensimäisen pirtelöjuoman sitten juon. :snotty:

No niin, nyt on hetkesi koittanut! :D
Pidän sinulle peukkuja ekat 3-4 pvää ovat TODELLA vaikeita.
Jos tulee vaikea hetki niin tule tänne ja me parhaamme mukaan kannustetaan. :attn:

Ja jos oikein nälkä on ja pussit syöty tai tekee mieli säästä pussi/pusseja myöhempään niin mulla auttoi teetä, teetä ja teetä.
Kahvi myös mutta kun en ilman maitoa sitä pysty juomaan. :x

Vähän kylmää vettä teekuppiin ettei ole liian kuumaa ja juo monta kupillista niin nälkä lähtee ainakin hetkeksi. :)

Tsemppiä sulle, itsekin otan 3-4n pvän puhdistus kuurin kun painoa tippunut niin hitaasti yhdist.kuurilla. :|

Vähän vauhtia elämään taas!! B)
 
Käyn kauneushoitola helmessä,oli asevelikylässä/impivaarassa mutta nyt muuttivat väliaikaisesti ristinummelle.
Oliko siis viime viikon punnituksesta noussut 300g? Mitä sulla on nyt tippunut 2 viikossa?
Äh,pitäisköhän kans olla puhtaalla juomakuurilla nyt hetki,nesteethän siinä periaatteessa lähtee ensin mutta vois tehdä ihan hyvää,vähän antaa potkua taas tiputukseen!
Onko muut laskenut BMI:n,jos kaikki laittais ylös mitä tippunut ja mistä ja painoindeksin ja tavoitteen..
 
............ :) ja toistaiseksi ainakin olo mitä parhain sekä mieli myös. Meinaan kun tuli tuossa het aamusella pistelyks sellainan n. 7,5km sauvakävelylenkki hiukka reiluun tuntiin (1,15h tarkalleen). Niin et ei tuo reippailu ainakaan mikään ongelma minulle tule olemaan, kun on kunto kiloista huolimatta aikasta hyvä. ;) :p
Japs aamun sitten aloitin hiilihapotetulla vedellä ja kahvilla (johon kyl laitoin hiukan rasvatontmaitoa :ashamed: ) Ja sit siit jonkin ajan kuluttua join banaanijuoman.
Joten näin se sitten käynnistyi urakkani jolla olisi tarkoitus nyt sitten päästä eroon 34:stä ylimääräisestä kilosta keholla (ehkä pari kiloa enemmänkin), pituutta mul muuten on 163cm. Aamulla nimitäin vaakani näytti lukemaa 89kg tasan (mulla on digivaaka). Vaan minä sitten tosiaan elän tuon oman vaakani varassa/tahtiin kun en konsulenttiani henkilökohtaisesti ole tavanut/enkä ainakaan vähään aikaan tapaakaan, kun en oikein ole halukas matkustamaan junalla tai autolla noin 150km:ää edestakaisin vain käydäkseni punnituksessa. Tulee meinaan kukkarossa pohja vastaan melko pian jos alan viikottain kulkea tuon matkan. :kieh: :/
Mut mut s-postilla yhteydessä konsulenttiini olen ja soittaa aina voin myös, joten kyl neuvot ja ohjeet saan tarpeen tullen myös konsulentiltani.

Kiitos myös muuten teille jo nyt kannustuksista kyl se tästä näin viikolla helposti menee kun olen yksin kotosalla ja opintojani alan työstää + illat sitten istun kuuntelemassa teorioita. Vaan jos jossain ongelmat tulee niin ne tosiaan ovat nuo viikonloput kun koko perheelle pitää olla ruokia tekemässä useampaan otteeseen.

Mut nyt wc kutsuu joten heippa! :LOL: :LOL: :LOL: :wave: :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TipTop:
Käyn kauneushoitola helmessä,oli asevelikylässä/impivaarassa mutta nyt muuttivat väliaikaisesti ristinummelle.
Oliko siis viime viikon punnituksesta noussut 300g? Mitä sulla on nyt tippunut 2 viikossa?
Äh,pitäisköhän kans olla puhtaalla juomakuurilla nyt hetki,nesteethän siinä periaatteessa lähtee ensin mutta vois tehdä ihan hyvää,vähän antaa potkua taas tiputukseen!
Onko muut laskenut BMI:n,jos kaikki laittais ylös mitä tippunut ja mistä ja painoindeksin ja tavoitteen..
Siis viime viikon punnituksesta tullut 300g lisää konsulentin vaa'an mukaan.
Omani kuitenkin näyttää että -500g viime maanantaista.
Huom, aamulla ja ilman vaatteita. :D

No nyt katotaan mitä ens viikolla kun nyt olen puhdistuskuurilla taas vaihteeksi. :LOL:

Viime viikolla olin vain kerran spinning tunnilla kun nuorin lapsista sairasteli, mutta tällä viikolla tavoitteena 3-4kertaa. =)

 
No jos oman puntarin mukaan on tippunut niin hyvähän se on.
Mun konsulentti sanoi että puhtaan kuurin aikana ei kannattais kauheesti liikuntaa harrastaa kun energia määrä niin pieni silloin. Tänään uskalsin puntarille mutta ei ollut tippunut mitään..
 

Yhteistyössä