Cambridgekuurilaiset pinoon!!

Mulla olikin tänään konsulentin kanssa tapaaminen, paino sen vaaàn mukaan -2,5kg ja rasva prosentti oli vihdoinkin tippunut alle 30 =) Mulla siis mitataan aina myös tuo rasva%. Mites muilla?

Nyt mäkin alan syömään vain kahta pussia/patukkaa päivässä (tai siis ens viikolla kun koulukin alkaa), saas nähä miten viimeset kilot lähtee...

Tsemppiä vain kaikille :hug: ja lippu korkealle!

Ai niin, yks hyvä makean himoon; sorbetti, soosaat sauva sekoittimella jäisiä marjoja ja pieni loraus rasvatonta jugua, tulee tosi hyvää ja tosi kevyttä herkkua jota voi huoletta pistellä poskeen :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Leia:
Mulla olikin tänään konsulentin kanssa tapaaminen, paino sen vaaàn mukaan -2,5kg ja rasva prosentti oli vihdoinkin tippunut alle 30 =) Mulla siis mitataan aina myös tuo rasva%. Mites muilla?

Nyt mäkin alan syömään vain kahta pussia/patukkaa päivässä (tai siis ens viikolla kun koulukin alkaa), saas nähä miten viimeset kilot lähtee...

Tsemppiä vain kaikille :hug: ja lippu korkealle!

Ai niin, yks hyvä makean himoon; sorbetti, soosaat sauva sekoittimella jäisiä marjoja ja pieni loraus rasvatonta jugua, tulee tosi hyvää ja tosi kevyttä herkkua jota voi huoletta pistellä poskeen :p


Wau! Hyvin sulla oli tippunut, onnea! :flower:

BMI-lasketaan joka kerta muttei mitään rasva% mitata. :|
Mutta tässä vaiheessa en vielä haluaisi sitä tietääkään. :D

Montako ateriaa tuon kahden pussin lisäksi? Ja vastaako patukka yhtä pussia?
Täällä myös lippu korkealla jatketaan eteenpäin! :hug:

 
Kiitos Miranda! Juu yksi patukka vastaa yhtä pussia, makuja on 4; suklaa, toffee-pähkinä (tai jotain sinnepäin), aprikoosi ja mansikka.

2 ateriaa kahden pussin lisäksi. Ehkä tuo rasva% mittaus on sit vaan mun konsulentin homma, hän on myös personal trainer samalla kuntosalilla missä itsekin käyn.
 
Tänään näytti puntari aamulla 86,3kg,eli vähän jo menkka nesteet lähtenyt liikkeelle.. :)
Aloitin kans puhtaan kuurin tänään ja huomenna olis punnitus konsulentin luona.
Noissa patukoissa on enemmän kaloreita kuin pusseissa,vastaavat kunnon ateriaa ja täyttävät hyvin.
Marjoja ja hedelmiähän ei saisi syödä vielä kun niissä hedelmäsokeria,häiritsee kuuria,näin ainakin olen kuullut ja lukenut.
Onko kukaan muu ottanut niitä "mehujauheita"? Tosi hyvää se vadelma kun alkaa veden juonti litratolkulla tympiä.
 
Mä söin yhdistetyllä annoksia joissa esim. keitettyä kukka-tai parsakaalta/salaattia/paprikaa/kurkkua/tomaattia/sipulia ja kanaa/tonnikalaa/kananmunaa/lihaa. Joka aterialla pitäis syödä proteiinia,ja sen verran söin että tulin täyteen (en siis ähkyyn),puolet lautasesta hyviä hiilareita ja puolet proteiinia.
 
Moikka te kaikki Cambridge- kuurilaiset!
Kyselisin ihan vaan teiltä mun miehen puolesta kokemuksia. Minkä makusia ne ruuat+pirtelöt on, onko hyviä? Paljonko keskimäärin viikko maksaa? Muutakin saa ilmeisesti syödä kuurin aikana kun vaan niitä ruokia? Onko ollu hankalaa? Ja tietty kaikkee muutakin oleellista saa kertoo. :)

kiitos kaikille etukäteen! :flower: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Melody:
Moikka te kaikki Cambridge- kuurilaiset!
Kyselisin ihan vaan teiltä mun miehen puolesta kokemuksia. Minkä makusia ne ruuat+pirtelöt on, onko hyviä? Paljonko keskimäärin viikko maksaa? Muutakin saa ilmeisesti syödä kuurin aikana kun vaan niitä ruokia? Onko ollu hankalaa? Ja tietty kaikkee muutakin oleellista saa kertoo. :)

kiitos kaikille etukäteen! :flower: =)
Moi!

Ensinnäkin, miehethän laihtuu enemmän lyhyessä ajassa kuin naiset, lihasmassan ansiosta!
Mieheni oli mun kans kuurilla yhtaikaa ekan viikon jotta tsemppaisimme yhdessä toinen toisiamma ja halusi muutenkin laihtua n5kg ja sen verran laihtuikin viikossa.

Puhdistuskuurin aikana EI saa syödä muutakuin 3 pussi ateriaa/vrk.
Makuja on kana, sieni, kasvis, tomaatti-keittoja ja makeita versioita on kaakao, minttusuklaa :p nam, yliveto paras..., banaani, suklaa, capuccino, vanilja,mansikka.
Siinä kaikki muistaakseni.

viikon kuuri maksaa 55?.

Eka viikko on yhtä tuskaa, hermot kireellä, nälkä, hirvee nälkä, vituttaa, päänsärkyä yms yms. :D

Mutta 3-4vrk kuluttua on virkeämpi olo, ei yhtä nälkä kuin alussa kun öisin jopa näki ruuasta unta ja heräsi kun maha kurni... :|

Mutta 3ntena ta 4ntenä päivänä kun paino rupee laskemaan, kilo/vrk tahtiin niin taas jaksaa tsempata, ja täällä saa kannustusta joten miehesi mukaan pinoomme vain mars! B)

Suosittelen, helppo ja nopea kuuri.

www.cambridgekuuri.com

 
.....yks joka pelkäl juomakuuril tällä hetkellä taiteilee. :wave:
Juu ja saman tien kumoaa osan Mirandan "pelotteluista" sen suhteen et olis nälkä tai kiukku. ;)
Meinaan kun täällä tuntuu et olis elämänsä kunnossa->energiaa piisaa, ei ole väsy ja olo on ihana kun ei ole ähkyä "ruokailun" jälkeen. :D
Mut tuon vilun ja päänsäryn tunnustan minäkin huomaneeni. Vaan senkin kestää kun tietää et ylimääräisistä kiloista pääsee eroon melko vauhdikkaast. :p

Elikkäs siis vähän omaa (.)
aloitin kuurin tosiaan maanantaina ja siitä on nyt tähän päivään mennessä kiloja karissut 2,4kg aamupainoina mitattuna.
Oikeastaan olen hiukan yllättynyt jotta melko helppoa tämä kuurilla olo tosiaan on. Sillä vain yhtenä päivänä on tehnyt aivan valtavasti mieli leipää, vaan tiukkana olin en sortunut. Meinaan kun olen sellainen joka voi pistellä vaik koko limpun kerrasta menemään. :ashamed:

Muuten pikku korjaus tuohon mitä tarjolla on. elien kun soittelin konsulenttini kanssa ja tein uutta tilausta niin hän kertoi tuon tomaattikeiton lopetetun. Eikä niit patukoitakaan tainnut olla kuin suklaa, toffee ja olikohan aprikoosi- (tai vanilja-) nougat. Mehuistakin kun kyselin niin ei konsulenttini niit kehunut vaan sanoi jotta ovat ällön makeita :headwall: .
Niin et tiedä nyt sitten mitä oikein tarjolla on ja mikä on kenenkin mielestä hyvää. :whistle: :headwall: :snotty:
(Minä en muuten tuosta minttu-suklaasta pitänyt. :x )
Niin ja mansikkapirtelön sain hyvin sekoittumaan vaikka konsulenttini varoitteli et vaikea saada sekoamaan. Sekoitus siis onnistui hyvin tupperware 0,5L pikasekoittimella.

:attn: Hei viel kysäsen jotta olettekos huomanneet seuraavia "harmeja" ollessanne puhdistuskuurilla.
- hengitys haisee pahalle
- suu tuntuu väliin kuivahkolta
- kieli "värjäytynyt" hiukan niin kiun harmahtavaksi - siis silleen vähän niin kuin ruman väriseksi

Jos olette näit huomannut, niin mikä auttanut niiden poistoon?

:wave: -touhis- :wave:

ps. Tsemppiä kaikille maanantaina sitten virallinen punnitukseni, joten sitten nähdään mikä on ollut teho. :snotty:
 
Touhu tenava! Eikö ihana olo tän kuurin aikana!! Mä ainakin voin paljon paremmin,nimimerkillä:myös entinen leipämässäri!

Tomaattikeitto oli niin pahaa ettei mennyt kaupaksi,siksi lopetettiin.
Ne mehujauheet,yksi pussi pitäisi sekoittaa 2l vettä mutta mulla se pussi riittää 6 litraan kun en tykkää liian makeasta. Patukoita en ole itse ottanut mutta niitä makuja oli muistaakseni 3.

Hengitys alkaa haista kun asetoni palaa ketoosissa.
Suu ei mulla ainakaan kuiva,juon kyllä kokoajan.
Mun kieli on mielestäni aina ollut rumanvärinen :p
Hammaspesu ja suuvesi auttaa,mun konsulentti oli itse syönyt puolikkaita purkkatyynyjä kuurin ajan,mutta niissäkin hiilareita.

Tämä toinen kerta puhtaalla kuurilla mennyt helpommin kun silloin kun aloitin,mahalaukku tietysti pienempi kun ollut yhdistetyllä ja tottunut jo kroppa.
Mulla tänään punnitus,kerron sitten mikä oli tuomio! :D
 
............se oli sitten Cambridgekuurin ensimmäinen virallinen punnitus päivä tänään aloitus punnituksen lisäksi.

:D Ja hymyyn suun vetäisi aamulla kun vaa`alle nousin, niin et piti oikeen tarkistaa et oikein luvut näin. -3,2kg se näytti viikon saldoksi.
Vaikka puhtaalla juomakuurilla olin vain viisi päivää ja la söin n.100g (raaka paino) seitikälaa ja hiukan vihaneksia + su broileria n.100g sekä vähän vihaneksia, mut leipää en ole syönyt.

Ai niin ja eilen alkoi kyl nuo menkatkin jotka tuppaavat mulla tuomaan aina kilon pari lisäpainoa. Joten saat nähdä mitä vaaka sitten näyttää viikon päästä. :p :p :p Kun meinasin jatkaa viel puhtaal juomakuurilla tuonne perjantaille. :whistle: Niin no tai oikeastaan saattaa kuuri kyllä mennä siihen et syön kaks pussia ja yhden patukan/päivä, kun opiskeluiltoina tuppaa tuo juoma niin kauheasti juoksuttamaan wc:hen et ei oikeen tahdo tulla luennoilla olosta mitään. (Tällä viikolla on kolme luentoiltaa)
 
tuohu tenavalle, hyvin sullakin tippunut viikon aikana!!
Itse kävin aamupäivällä konsulentin luona ja paino tippunut nyt 1,5kg lisää, eli konsulentin vaa'an mukaan vaivaiset 3,5kg 3vkn aikana, oma vaaka vähemmissä vaatteissa ja aamulla punnittuna näyttäis -5kg 3vkn aikana. :D
Perässä tullaan, pakko tunnustaa et viikonloppuna tuli "mässäiltyä" kun oltiin rapujuhlissa, mutta tyytyväinen viikon saldoon kuitenkin! B)
 
www.cambridgekuuri.com

Tuoltaa löytää lähimmän konsulentin riippuen missä asuu.
Laktoosi-ihminen voi oman konsulenttini mukaan syödä näitä jos puolittaa kerta annoksen. Eli ottaa puoli pussia kerralla ja sekoittaa 1.5dl vettä, normaalisti koko pussillisen sekoitetaan 2.5-3dl vettä.

Paniikkihäiriö lääkkeisiin en osaa 100 varmasti vastata mutta muistaakseni ei ollut sellaisesta kyse´. Konsulentit osaa neuvoa tällaisissa asioissa. =)
 
............ Nyt meni kuuri täällä käytännön syistä siihen et en voinut pelkällä juomakuurilla jatkaa. :/ Meinaan kun tuli sellainen ongelma vastaan et ei voinut opintojen 2-4 tunnin luentojen aikana kovin usein wc:hen hyökkäillä noin 3-4 iltana viikossa.
Elikkä nyt sitten jatkan "mukautetulla" Puhdistuskuuri + yhdistelmäkuuri yhdistelmällä. Siis niinä iltoina kun on luentoja oten evääksi joko jotain proteiini pitoista haukattavaa + vihaneksia tai sellaisen cambridgekuurin patukan. Näin siis ei ole niin valtaisaa tarvetta wc-käynneille vaikka vettä joisikin luentojen aikana. :p ;)
Ai niin niinä päivinä kun ei ole luentoja pyrin elämään vain juomien turvin ja välttelen leivän, pastan, perunan, riisin sekä viljojen syömistä.

Tosin en kyllä tiedä onko tamä itse mukailemani kuuri sallittua, mutta sitä juuri tänään s-postilla konsulentiltani kyselin. Mut mikäli paino näin jatkaa laskuaan (n. 1-2kg/vko) niin luulusin tällä konstilla jatkavani.

Niin vielä selvenystä millainen tuo kehittelemäni puhdistus/yhdistelmäkuuri on:

- Luentopäivinä; 2-3 pussia juomia, (jos kolme pussia niin se viimeinen vasta luentojen jälkeen ja n. 2h ennen luentoa vältän kahvin juontia sekä tauolla juon teetä) + yks patukka tai sitten tuota proteiini pitoista syötävää.
- ns. vapaa päivinä sitten vain kolme juomapussia
- lauantaina ja sunnuntaina 2-3 juomapussia + yksi "ateria" ilman perunaa, pastaa, riisiä, viljoja, mut vihaneksia ja kalaa, kanaa tai lihaa kyllä syön.
:wave: :whistle:

Toistaiseksi näyttää toimineen näin, kun vaaka tänä aamuna näytti -3,8kg:n kokonais pudotusta ja nyt menossa kymmenes päivä. :D + menkat alko lauantaina niin et ne ehkä tuoneet huikan lisäpainoa turvotuksen myötä. :headwall: Jotenka se todelinen painon lasku taitaa näkyä vasta ensi maanantaina. :headwall: :headwall: :headwall:

Mut nyt näin ja kokeilemallahan oman kehon toiminnot parhaiten selviävät. ;) :snotty:

:hug: Tsemppiä kaikille ylikilojen pois viskelyyn harmaasta päivästä huolimatta. :hug:
 
Mihinkäs kaikki on kadonnut?! :attn:
Tänä aamuna näytti puntari 85,3kg,että alaspäin mennään..
Enää pari kiloa siihen mitä olin ennen raskautta ja 15kg siihen mihin haluan päästä! Oon välillä syönyt jo liian vähän päivisin,yksi tai kaksi pussia ja pari kananmunaa tai muuta vastaavaa,nyt yritän syödä sen kolme pussia päivässä,käy vaan usein niin että aamulla ei ole yhtään nälkä ja venyy ensimmäinen klo 10-11,sitten kahden aikaan on kauhea nälkä ja illalla taas ei nälätä yhtään.. Mutta hyvin menee vielä,mies vaan kinuu että haluaa ostaa sipsejä sun muuta herkkuja mutta en ole antanut lupaa,saa mennä pihalle syömään sipsinsä! :kieh: No ei kyllä oikeestaan tee mielikään kun tietää että menee 3päivää pilalle siitä hyvästä.

Onko muilla kun mulla ja mirandalla lapsia? Meillä pian 1v synttärit tytöillä ja itse olen kotihoidontuella ainakin vuoden,en halua pieniä vielä hoitoon ja valmiina ei uutta työpaikkaakaan ole.
 
Innostuin ittekkin tosta kuurista ja 14 pv meinasin käydä ostamassa sen. Ajattelin sen vk kokeilla sitä ja kattoa sitten jatkossa. 13,5 kg pitäs ainaskin vielä tiputtaa :/ Kuinka paljon tolla tippuu suurinpiirteen viikossa paino kun on puhtaalla kuurilla?
 
Tervetuloa mukaan vaan!! :hug:
Ihan vaihtelevasti tippuu kun on puhtaalla kuurilla, jotkut 2kg/vk ja jotkut jopa 5-6kg/vk.
Riippuu niin monesta, lihasmassasta ja paljonko on ylipainoa.

5-6viikossa saisit varmasti tiputettua tuon 13kg.

TipTop, sama täällä, ei ole ollenkaa nälkä aamuisin, syön ekan pussin vasta 11.30 töissä ruokkiksella ja seuraavan kun tulen kotiin. sitten syön joko kalaa, broileria kasviksia tai salaattia tms ja illalla viela JOS jaksan sen kolmannen pussin...

Viikonloppuisin tulee fuskattua, pakko myöntää mutta ei voi mitään.

Olen sitten puhtaalla aina maa-ke tai to, ja sitten "syöpöttelen" viikonlopun yli.

=)
Ei silti painoa ole vielä ainakaan tullut sen takia, enkä mä ny mitään herkkuja tms syö vaan joskus jonkun leivän, tai ihan ruokaa tms. :ashamed:
Sitten jaksaa taas puhtaalla olla viikolla.

Vaaka näytti aamulla 91kg joten alaspäin täälläkin mennään. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miranda:
Tervetuloa mukaan vaan!! :hug:
Ihan vaihtelevasti tippuu kun on puhtaalla kuurilla, jotkut 2kg/vk ja jotkut jopa 5-6kg/vk.
Riippuu niin monesta, lihasmassasta ja paljonko on ylipainoa.

5-6viikossa saisit varmasti tiputettua tuon 13kg.

TipTop, sama täällä, ei ole ollenkaa nälkä aamuisin, syön ekan pussin vasta 11.30 töissä ruokkiksella ja seuraavan kun tulen kotiin. sitten syön joko kalaa, broileria kasviksia tai salaattia tms ja illalla viela JOS jaksan sen kolmannen pussin...

Viikonloppuisin tulee fuskattua, pakko myöntää mutta ei voi mitään.

Olen sitten puhtaalla aina maa-ke tai to, ja sitten "syöpöttelen" viikonlopun yli.

=)
Ei silti painoa ole vielä ainakaan tullut sen takia, enkä mä ny mitään herkkuja tms syö vaan joskus jonkun leivän, tai ihan ruokaa tms. :ashamed:
Sitten jaksaa taas puhtaalla olla viikolla.

Vaaka näytti aamulla 91kg joten alaspäin täälläkin mennään. :D
Kääk,aikas vähän jos vaan 2kg tippuu :| Ku kuiteski maksaa hunajata :whistle: No,mutta meinaan kuiteskin koittaa :D
 

Yhteistyössä