candy world haaparanta, Oletko käynyt? Mitä tarttui mukaan?

  • Viestiketjun aloittaja hammaspeikko
  • Ensimmäinen viesti
tuuteli
juu paljonkin, tais mennä 40e :O
Noh, esim. muistaako joku 4v sitten oli näitä suklaa poppareita sinisessä pussissa, niitä oli irtokarkkeina siellä... ja muitaki sieltä irtokarkkeina siellä olo.
Lakritsipiippuja oli... ja sitte kun olin pieni äiti haalasi mulle Mumsmums (niinkuin neekerin suukot) niin ärrältä, joskus yli 20v sitten, noh, niitä sieltä saa, vein äitille niitä iiiiison kasan.
Sit saa maraboun appelsiinki krokantti suklaata mitä täältä sai joskus....

voi ku muistas...
 
Vieras
Käytiin uudenvuoden jälkeen isovanhempien ja pikkuveljen kanssa tuolla. Hintataso oli suht samanlaista tavallisien ruokakauppojen kanssa, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Eihän sinne palanut kuin 20 euroa =D. Pikkuveli osti yli puoli kiloa kaikennäköisiä irtokarkkeja, ja minä ostin enimmäkseen suklaata..
 
Käytiin viime perjantaina kesälomareissun yhteydessä. Meidän lapset pyörivät siellä aluksi kuin *sanonko mikä missä*, eivätkä osanneet ostaa mitään... varmaan karkkien määrä häkellytti. No, löytyihän sitä mieleistä ostamista lopulta meille kaikille n. 40 ?:lla. Mä ostin itselleni ja tarjottavaksi muillekin tämmöisen purnukan:
 
Joku vaan
Batteryä sieltä ainakin sai 24-pack makso muistaakseni 24 euroa, eli suht edullista. Samoin limsatölkit, jotka maksaa alle 10 euroa 24- packki. ja limsoja saa valita siihen eri makuja.

Ihan hyvä paikka!
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja candy fani:
mitäs maksaa liput sinne huvipuistoon lapselta ja mitä alennuksia siihen sisältyy??
Me ollaan käyty aina neljän lapsen kans siellä ja siään pääsy on ollu yhteensä n.24e. ainoastaan nuorin on päässy ilmaseks koska on alle 1vuotias.

karkkikaupasta ollaan haettu hello kitty karkkeja neidin synttäreille.
 
Matkalla pohjoiseen...
Haparanda nettolåg prisetistä saa Batterya 24 X 0.33l tölkin lava alle 19 euroo ja limsat n. 10 euroo. Karkit Candysta mukaan, mutta varattava aikaa, että ehtii ensin katsoa mitä löytyy ja sitten pussittamaan. Lapset kiertämään ja itse kahville siksi aikaa. Ens viikolla taas piipahdetaan kun ohi ajetaan.
 
Asuu Mäkelässä
Vaikuttaa tosi mukavalt paikalt harmi ku täält ajaa sinne jtn 8 Tuntiii eli matka olis pitkä =).
Mutta tosiaan Mitä Energiajuomia sielt löytyy ja onko siel jotain semmosii sipsei ja limsoi mitä suomesta ei enään saa?
 
"Naminami"
En ole vielä käynnyt, mutta aion kyllä "visiitoida" joskus. Voisko joku sanoa, kuinka paljon aikaa tarvitsee jotta ehtii koluta ensiksi koko kaupan ja sitten hankkia karkit? Ja voisko joku sanoa mitä kannattaa ostaa tai mitkä karkit olis hyviä? (ottakaa huomioon että olen vasta 11).
 

Yhteistyössä