Cerazette ja turvonneet kipeät rinnat

aloitin viime kuulla Cerazette- merkkiset pillerit ja melko lailla heti alkoi rinnoissa turvotus.. :|
Minulla on muutenkin ihan kiitettävän kokoiset, c tai d, liiveistä riippuen ja nyt rinnat ovat turvonneet niin, ettei d:kään enää riitä ja rinnat ovat TODELLA arat. Onko tämä normaalia? mitään muita oireita ei vielä ole ollut, mutta en mä tällästä kestä.. En voi edes sanoin kuvailla miltä tuntuu kun käyn ratsastamassa :'( taikka lenkille.. ja muutenki olo on tosi epämukava.
Viskaanko pillerit mäkeen vai yritänkö sinnikkäästi käyttää näitä? Cerazette määrättiin migreenin takia, mutta OIKEESTI alan pitää migreeniä parempana vaihtoehtona..
 
3 äitee
Voi noita cerazette pillereit. Mulle ne ei sopineet ollenkaan... lääkäri kirjotti niitä kun oli joku esittelijä käyny ja sain ilmaisen 3kk koepakkauksen. Tulin niistä tosi sekopäiseks ja kaikenmoisia oireita. Aiemmin käytin Mini-pill nimisiä pillereit ja niiden kans ei ollu mitään oireita. Oletko mahd.niitä koettanut? Ne on kaikist halvimpiakin pillereitä, mutta ottaminen niissä tarkkaa. Heittoa ottamisen kanssa ei saa olla kun max.3h. 3kk satsi maksaa joku alle 10€. cerazette joku 30€
 
mulla olis lääkäri 21.1, mutta en tiedä kestänkö sinne asti :'(
Ja on vaikee sanoo, kummasta tää mielipaha johtuu, noista rinnoista, jotka on vallannu koko yläkropan vai sitte pillereistä, molemmista.. :kieh:

Heh.. nyt vasta mun super netti avas lopun tuosta keskustelu sivusta, olishan tuolla ollu ehkäisy murheille oma osasto :LOL:
 

Yhteistyössä