Cerazette, sivuvaikutukset ja ikä - hyviä kokemuksia, kiitos!

Hei, tänään pitäisi aloittaa eka Cerazette-paketti ja vielä aion tehdä pientä tutkimusta, että onko se ihan viisasta.

Olen pian 39-vuotias 3 lapsen äiti, nuorimmainen on kohta 2v, en enää imetä. Minulla on aurallinen migreeni, joten muut pillerit eivät käy.

Cerazettessa eniten pelottavat nuo vuotohäiriöt. Kesällä en haluaisi vuotaa koko ajan, kun uimassakin olisi kiva käydä. Nyt olen yrittänyt itsekseni maalaisjärjellä miettiä, että olisiko kenties tässä iässä jo hormonitoiminta sellaista, että tuollaiset pienet pillerit eivät sitä enää hetkauttaisi :) ?

Kertokaapa te, joilla on hyviä kokemuksia Cerazettesta, että minkä ikäisiä te olette, onko lapsia jo monta? Vai lisääntyvätkö sivuvaikutukset iän myötä? Kohta 4-kymppisenä tietysti pakkausselosteessa luvattu akne vain nuorentaisi :) mutta noita vuorohäiriöitä en jaksaisi...

Kaikista vastauksista kiitollisena pilleripakettia hypistellen
 
Olen käyttänyt 3 vuotta.
Alkuun oli vuotoa, joku kuukausi (niukka)
Sitten tasaantu, tosi hyvät mulla, normi vuoto muutaman päivän ja niukka.
Mulla normisti ihan hirveet kuukautiset.
Ainoa huono puoli, jos oon muutaman kerran unohtanut ottaa pillerin, saattaa alkaa, joku välivuoto.
 
Miten sulla on mennyt niiden Cerazettejen kanssa? Onko vaikuttaneet migreeneihin jotenkin?
Mulla on kanssa aurallinen migreeni ja jotkut minipillerit pitäisi aloittaa, myös siksi kyselen...

Oletko koettanut hormonikierukkaa?
 

Yhteistyössä