Cittarissa Myynnis POISTUNUTTA vihreetä pikkumyy mukia!!!

  • Viestiketjun aloittaja MuumimukiFAN
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="mii";23472015]Jaa, onkohan kaikissa cittareissa?[/QUOTE]

Pitäisi olla ellei ole loppunut.
Tämä on cittareiden yksinmyynnissä ja joko niin, että on vanhaa varastoa tai sitten tehty tilauksesta (tämä Iittala shopin myyjän veikkaukset).
 
muumiFan
[QUOTE="vieras";23472026]Pitäisi olla ellei ole loppunut.
Tämä on cittareiden yksinmyynnissä ja joko niin, että on vanhaa varastoa tai sitten tehty tilauksesta (tämä Iittala shopin myyjän veikkaukset).[/QUOTE]

Kandee killauttaa omaa lähi sittariin ja kyssyy onks niit viel.. ite ku kävin hakkee ni ei niit kyl paljoa ollu ennää..
 
"vieras"
Paljonko ne maksaa huutiksessa. meillä tuolla kaapissa näköjään joku vihreä pikku myy muki. Et nostanko sen yläkaappiin oottaan et tyttö isompi vai annanko olla käytössä.
 
muumiFan
siitä pyydetään aika pal huutikses joku 50- 90 egen paikkeil.. itse en ainaka antais mokomaa lasten käyttöön :DD ja ku niit ei valmisteta edes ennää.. nytki vaa tuo on joku erikoisesti jostain varastost tai painoist tooosi pieni erä tehty lissää sittarin kunniaks
 
siitä pyydetään aika pal huutikses joku 50- 90 egen paikkeil.. itse en ainaka antais mokomaa lasten käyttöön :DD ja ku niit ei valmisteta edes ennää.. nytki vaa tuo on joku erikoisesti jostain varastost tai painoist tooosi pieni erä tehty lissää sittarin kunniaks
:snotty: mä annan lasten käyttää kaikkia mun muumimukeja. ne on vaan mukeja.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23472226]Paljonko ne maksaa huutiksessa. meillä tuolla kaapissa näköjään joku vihreä pikku myy muki. Et nostanko sen yläkaappiin oottaan et tyttö isompi vai annanko olla käytössä.[/QUOTE]

1690€
 

Yhteistyössä